Friday, March 18, 2011


Berbagai teori dikeluarkan oleh sahabat sahabat blogger berkenaan isu di atas. Namun itu bukan jawapan yang ditunggu rakyat. Rakyat semakin 'skeptikal' jika hanya para sahabat blogger yang berhempas pulas memberi penjelasan.

Sekali lagi, GWM menuntut pihak yang terlibat dalam gambar ini memberi penjelasan kepada rakyat dengan secepat mungkin.

Gambar ini sudah menjadi tontonan awam sejak semalam. Mengapa pihak yang terlibat masih berdegil dan berdiam diri!


6 comments:

Anonymous said...

salam saudara.

Nampaknya sdra ini cepat melompat dan cepat melatah.

Apabila saya melihat image berkenaan saya sudah pasti ianya adalah 'doctored picture' berlandaskan color tone pasangan ini.

Dan jika gambar dari milosuam seorang penyokong tegar PAS memuatkan gambar ini, sdra harus memeriksa ketepatan gambar itu bukan dua kali, tetapi berpuluh kali sebelum membuat kenyataan yang prejudis kepada empunya wajah.

Sekian. Semoga tuan mendapat cahaya pencerahan yang benar.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 1.04 PM

GWM TIDAK MELATAH MAHUPUN MELOMPAT. KITA BOLEH MEMBUAT
PELBAGAI ANDAIAN / PRESUMPTION SAMA ADA GAMBAR TERSEBUT
SUPERIMPOSED DAN SEBAGAINYA.

PENJELASAN DARI PIHAK YANG TERLIBAT LEBIH BAIK DARI BLOGGER MEMENINGKAN KEPALA UNTUK MEMBUKTIKAN KESAHIHAN GAMBAR.

PENJELASAN LEBIH MEMBUKTIKAN PIHAK YANG TERLIBAT ADA AKAUNTABILITI DAN KREDIBILITI UNTUK BERDEPAN DENGAN AWAM ... BUKAN BERDIAM DIRI!

SEPERKARA LAGI ... GAMBAR INI BUKAN DARI BLOGGER MILOSUAM, BLOGGER TERSEBUT HANYA HIGHLIGHT DALAM BLOGNYA.

pemerhati said...

dlm hal ni kita boleh buat ujian utk gambar ni tapi apa2 pon penjelasan dari tuan punya diri sgt diperlukan. klau x salah kenapa nak berdiam diri?

cuba tgk kes bill clinton dulu..punya la bini dia defend & bebrapa pihak..last2 dia mngaku..x ke malu..so x payah la nak ada symptom denial. sy sokong blog tuan!

Anonymous said...

Salam sekali lagi sdra,

Sebagai seorang blogger yang bertanggungjawab dari pro-establishment, dari 'doctored picture' ini sdra sudahpun boleh mematahkan serangan fitnah dari geng-geng Anwar dan PAS ini.

Jika sdra sendiri mengikut rentak mainan jahat kumpulan Melayu anti-UMNO ini dengan cara meminta empunya wajah yang di'doctored' itu sendiri memberikan jawapan atau penjelasan mengenai gambar ini, maka sdra sendiri turut bersekongkol untuk menyebarkan fitnah jahat ini.

Untuk maklumat sdra., saya bukanlah ahli UMNO pun ataupun ahli mana-mana parti lain, tetapi saya suka berjuang kepada kebenaran dan juga memartabatkan Melayu Islam di Malaysia ini yang akan pupus kuasa politiknya dalam tempoh 20 tahun ini, melainkan bangsa Melayu itu sendiri bersatu dalam menghadapi zaman kegelapan bangsa Melayu ini.

Terima kasih.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 3.02 PM

GWM SETUJU DENGAN SARANAN SAUDARA. NAMUN KITA HARUS BERINGAT DENGAN MAKSUD 'POLITICAL PERCEPTION' DAN 'POLITICAL DECEPTION'!

SEKALIPUN GAMBAR TERSEBUT ADALAH 'SUPER IMPOSED' DAN 'DOCTORED', PIHAK YANG TERLIBAT WAJIB MEMBUAT PENAMPILAN ... SAMA SEPERTI APA YANG DILAKUKAN OLEH UMMI HAFILDA.

SAMAN ATAU TINDAKAN MAHKAMAH .. ITU TERPULANG KEPADA PIHAK YANG TERLIBAT.

Ular Menyusur Akar said...

UMA juga pasti gambar itu palsu. Walau bagaimanapun Milosuam menyakinkan pembaca bahawa gambar tersebut adalah ori. Link di berikan.

Mungking Ketua Umno tu terserdak kerana perihal dia telah hebuh hingga tidak terkata kata lagi.

Atau membiarkan gossip untuk melonjakkan nama.