Monday, March 21, 2011


Mr Anwar ... Mr Anwar! Lu apahal tak check dengan Nazmi dan Tian Chua sebelum bagi statement bro! Lu sudah kantol besar Anwar! ... Air lu terpancut lagi!

Lu tak percaya ke Brader Anwar Bin Ibrahim ... gua bagi 'clue' skit dari statement yang lu bagi!



Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menafikan sekeras-kerasnya beliau adalah pemimpin utama pembangkang dalam video fitnah yang ditayangkan kepada media tempatan, tengah hari tadi.

Anwar berada di rumahnya bersama ahli keluarga pada 21 Februari 2011 iaitu tarikh yang tertera dalam rakaman video berkenaan.

“Saya di rumah bersama (Wan Dr) Azizah (Ismail), anak-anak dan cucu selepas bermesyuarat dengan staf KEADILAN,” katanya.



Malah, Anwar ketika waktu dan tarikh yang kononnya video itu dirakam, sedang membalas twitter dengan penyokong.

Video 20 minit itu menunjukkan ia masa jam 10 pagi dan bertarikh 21 Februari 2011.

“Pada jam 10.30 pagi pada 21 Februari lalu, saya berada bersama keluarga dan kawan-kawan dan sedang berbalas-balas twitter dengan penyokong,” katanya.



Anwar sempat berjenaka dengan wartawan apabila berdiri dan menunjukkan perutnya yang kempis, sama sekali berbeza dengan lelaki yang didakwa menyerupai beliau dalam video itu.

“Gambar mirip saya, cuma perutnya jauh lebih buncit dari saya,” katanya pada sidang media khas di ibu pejabat KEADILAN, Damansara 21 Mac lalu.

Anwar juga menyifatkan rakaman video itu sebagai fitnah jahat dan jijik serta satu rekayasa jahat musuh politik yang berhasrat membantutkan kemaraan Pakatan Rakyat dan KEADILAN.



“Motif politiknya sangat jelas, meminta saya dan Wan Azizah meletak jawatan (sebagai Ahli Parlimen dan Presiden KEADILAN). Rekayasa jahat musuh politik untuk membantutkan kemaraan KEADILAN dan Pakatan Rakyat,” katanya.

Beliau meminta rakyat dan penyokong Pakatan Rakyat supaya tidak terperangkap dengan suasana politik sedemikia, sebaliknya memberi tumpuan kepada pilihan raya negeri Sarawak.



Anwar mengingatkan, rakyat Malaysia sudah cuba ditipu hampir 13 tahun sejak kes Fitnah I pada 1998 dan plot terbaru video fitnah itu, tidak mampu menggugat sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat.

Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail yang turut hadir sidang media itu bersama pimpinan parti pula secara sinis, berkata:

“Kalau Anwar didakwa (di mahkamah) dengan lelaki, kenapa yang keluarnya sekarang video dengan perempuan.” -

Sumber KeadilanDaily


Bro Anwar! ... Lu belum tengok video aksi panas ... lu dah melompat! Lu bagi statement tahun 2011. (Video 20 minit itu menunjukkan ia masa jam 10 pagi dan bertarikh 21 Februari 2011.)


Bro Anwar ... macam mana lu boleh bagi jawapan 21 Februari 2011. Datuk T tak ada pun 'mentioned' 21 Februari tahun berapa Pak Syeikh! ... 2011, 2010, 2009, 2008? Check it Out Bro Anwar! ... Check it out!



Video aksi panas pada tarikh 21 Februari 2008! ... Apahal lu jawab 21 Februari 2011.

Anwar Ibrahim! ... Lu terpancut lagi! Kali ni lu betul betul dah pancut baik! Game Over Bro! ... Game Over! Good Bye!


36 comments:

Anonymous said...

Aku pegang ayat ni.. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

Hang horatio said...

salam..berhati-hati wahai sahabat..tolong war2kan kepada rakan2 blogger pro bn yg lain dalam menyebarkan isu video ni..pastikan terlebih dahulu dato t yg menjadi dalang membuat laporan polis n begitu juga anwar..ini bukan isu remeh n isu ni kalau salah percaturan habis imej najib silap haribulan..

Anonymous said...

Salam

Ayat Quran tersebut memang benar lagi tepat, tetapi golongan fasik ini banyak terdapat didalam PKR dan PAS juga, buktinya, apabila membuat kenyataan , selalunya tidak tepat berlandaskan fakta, contoh terbaik ialah kes terbaru pembantu ADUN PAS ditangkap khalwat, belum apa apa lagi, ADUN tersebut menafikan mengenali pembantu beliau sendiri, bukankah ini sifat penipu munafik lagi fasik. Sebegitu juga dengan isu isu didalam Kelantan, MB sendiri acap kali menafikan kebenaran semata mata politik, sedangkan bukti jelas dihadapan mata bukannya berbentuk fitnah seperti kes anak menantu beliau, awal awal lagi menafikan, akhirnya ahli PAS sendiri memberi tekanan sehinggakan si menantu meletak jawatan...maka menipu itu adalah sifat munafik dan fasik, maka nik aziz adalah seorang fasik, tidak boleh dipercayai kata tutur yang keluar daripada mulut beliau,FULL STOP. Bagaimana dengan penafian dan penipuan oleh PAS didalam setiap kali pilihanraya, seperti menipu didalam kes FELDA, maka pemimpin PAS adalah fasik dan ditolak dan tidak boleh dipercayai menurut piawaian Islam.
Justru, terlalu ramainya golongan fasik didalam PAS, apatah lagi didalam PKR, maka apakah mungkin mereka ini memperjuangkan kepentingan Rakyat yang sudahpun mengecapi kesenangan, keamanan, kekayaan, aman damai dan segala macam nikmat yang Tuhan berikan melalui pemerintahan UMNO/BN selama ini mahu dinafikan?
Biarkan individu didalam UMNO/BN membuat kerja jahat, lambat laun mereka akan kecundang juga ....kita yang mengaku Islam hendaklah bersatu dan berdoa Malaysia senantiasa aman, sentosa dan dijauhkan bala bencana terutama daripada puak puak pembangkang yang berhasrat mengadakan DEMON-Strasi untuk berkuasa. Lihatlah Libya, apadah terjadi, rakyat berDEMON-strasi , akhirnya negara dijajah US dan sekutu dan seterusnya menjadi barua barat dan hasilnya ialah semua kekayaan dikaut US dan sekutu, manakala rakyat yang kononnya menentang pemenrintahan sebelumnya, turut menderita sekali, PADAN DENGAN MUKA MEREKA KERANA MENGIKUT NAFSU DAN AKAL YANG BODOH BANGANG SEPERTI PAS, PKR DAN DAP

Salam
g4umno.blogspot.com

Gelombang Wangsa Maju said...

MANTAP HUJJAH DAN FAKTA G4UMNO!

Ular Menyusur Akar said...

Bro GWM, lu menang case. Case closed.

Tapi masih ada teka teki. Apa tujuan penyebaran video tersebut pada saat saat hakim nak buat keputusan? Nuar nampak selesa dengan dakwaan kali ini. Selalunya dia kalut.

Anonymous said...

wah ..dlm umno umno x da golongan fasik ke...tp knapa bila najib luluskan lesen judi ..kenapa ulama umno diam seribu bahasa...??kenapa cina dap yg lantang bersuara membantah..??klu hukum ALLAH pun ulama umno x berani bersuara...apa kita boleh nama kan golongan ini selain fasik....bagai mana pulak hukum org islam meletup kan altantuya dgn c4..??siapa yg arah kan nya...siap nama nya..???sja2..??pelikan...
apa salah nya menatu tgna bekerja di glc kerjaan kelantan...??klu melibat kan salah guna kuasa umno boleh membuat aduan kpd sprm...
apa yg pas tipu dlm kes felda...??menghasut...??pas memlalui ngo anak hanya menuntut hak peneroka saja..contohnya penipuan gred k/sawit oleh felda plant bhd...
bukti felda menipu peneroka selama2 berpuluh2 tahun ialah kemenangan peneroka kemahang dlm saman nya keatas felda hampir rm 100 juta...skrg ni peneroka2 felda di seluruh malaysia telah melihat penipuan felda..berderet2 mereka memfailkan saman ...mana umno dlm isu penipuan ini..???
selama 53 tahun umno perintah berpa jut ekar tanah rezab melayu telah hilang...??siapa punya kerja..???3 billion saham milik bumiputra bertukar tangan kpd asing..siapa punya kerja...???pas..???dap..??pkr..???
banyak lagi klu nk dedah kebrukan umno...

melayujawajohor said...

Dia hanya wat statement,suruhla dia brsumpah spt umi, Kalau dia brani brmakna dia brsumpah atas dasar terdesak. Trdesak kerana bukti video tersebut yg cukup kukuh.... Skaligus mmberikan sedikit clue mgapa dia xmau brsumpah dalam kes saiful...Walaubagaimanapun andai dia xbrani brsumpah, itu adalah ptunjuk jelas bahawa dia mmg pnakut, dimana ia seterusnya mmberikan syak wasangka samada video itu itu melibatkan dirinya ataupun tidak

Anonymous said...

Anon 10.10 cuba buka minda ko, fikirlah dengan waras bagaimana orang kampung yang dulu papa kedana datang sehelai sepinggang ke tanah felda dengan saraan oleh felda dan diberikan tanah berekar-ekar untuk diusahakan. potongan hanya dibuat setelah hasil dipungut. Semua telah disediakan oleh felda hanya usaha sahaja yang diperlukan...sekarang peneroka yang menanam getah memperolehi pendapatan ribuan ringgit hidup senang atas jasa kerajaan mewujudkan felda. mana ada kerajaan didunia yang menyediakan rakyatnya dengan kemudahan tersebut.

Anonymous said...

Semua tu dia punya plan, jangan main tuduh-tuduh orang main, lebih -lebih lagi musuh politik dengan si anuar ini, nanti kita menjaja sana-sini kata dia dalam video, tgk-tgk orang lain ha baru dia akan berkempem mengatakan memang musuh politik dia suka memfitnah...

Anonymous said...

bodoh, dlm gmbar tu ada ke imej anwar..?? setakat gmbar tangga, xperlu la nk menyalak mcm anjing..masa pun lain dari yg dihujahkan anwar..kat situ dh tertulis 4.38ptg..belum apa2 puak2 anjing dh menyalak2 mcm kena sawan..check dulu sblm keluarkan statement..bodoh dan memalukan melayu..eh, korg bukan melayu tp anjing kepada bik mama..

alFAz said...

Anwar akan dijatuhkan oleh pendokongnya sendiri "JESUIT" sementara CIA memainkan peranan mengelabui setiap warga negara sambil melaga2kan mereka. Yang tersenyum riang ialah KSGH, LGE, LKS dan LKY. Ada faham?

Agenda siapa? UMNO tuduh PKR dan PKR & PAS tuduh UMNO. Gitulah selama2nya sehingga Malaysia menjadi milik cina seperti singapura. Ada faham?

Belajarlah dengan peristiwa LIBYA, akibat ghairah menentang Muaammar Ghadafi, Islam berbunuhan sesama sendiri akhirnya negara tergadai dan kini sedang dibom (tiada lagi slogan menjaga keselamatan rakyat) oleh gabungan KAFIR laknat. Tak belajar dari apa yang berlaku di IRAQ? Nasib lah!! Tunggulah giliran kamu wahai Melayu Islam !! Ada faham?

Islam akan hancur kerana meninggalkan sunah rasulnya dan memilih cara demokrasi acuan penganut Kabbalah. Usahlah sibuk soal Felda atau kes2 remeh sekitarnya. Jangan jadi Pak Kadok.

Anonymous said...

Lu kata bukan 21 Februari 2011!!!

Lu kata 21 Februari 2008!!!

21 Februari 2008 Anwar ada disini dari 6.00 petang hingga 12.00 malam:

Lawatan Kerja DSAI ke Kuala Pilah dan Melaka
[Khamis, 21 Februari 2008]
6.00 pm Bertemu Pengundi di Juasseh Estate
7.00 pm Makan Malam di Bilik Gerakan Dun Juasseh, Pekan Juasseh
8.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan Dun Pilah, Jalan Melang
9.00 pm Ceramah di Warung Reformasi, Ayer Molek, Melaka. Hubungi: Cikgu Rafi – 012 6241270
11.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan PKR Dun Merlimau di hadapan SMK Dang Anum, Jasin. Hubungi: Zul – 012 2350690
http://anwaribrahimblog.com/2008/02/21/

agen 008 said...

Awas perangkap!Jangan mudah teruja dengan perangkap yg dipasang sendiri oleh 'tertuduh'.Siasat dato' T iaitu orang anwar sendiri dan perhatikan bagaimana dengan begitu mudahnya dia dapat vc tsb seolah2 tertuduh sengaja mahukan vcnya didedahkan.

pemerhati said...

kamal said "Sama ada dia melatah atau dia memang tahu benar yg pelakon video lucah itu memang bukan dirinya sebab dia yg rancang semua ini untuk kenakan balik kerajaan.Dia akan 'menang besar' sebaik saja terbukti yg org yg melakukan aksi seks itu adalah orang lain.rakyat akan percaya yg dia memang difitnah selama ini termasuklah dalam tuduhan liwatnya."

saya setuju dgn pendapat encik kamal ni. sy rasa nuar reka cipta isu ni

JoN said...

well2 ada gak hanjing2 lubang taik nuar tang sini ye,yg korang nk mlompat x tentu pasal nape, pesal korang x tnya trus kat bos lubang taik korang sendiri, ms nuar n the yahudis wat PC kmaren pun aku dh musykil dh, sbb satu mcm dh wat preparation untuk isu video wrestling nih.. yg pasti datuk t ke datuk y ke x mention pun nama pelaku dlm video tuh dan trang2 xdak salinan kpd wartawan yg dijemput. camne nuar leh tau itu dia dan waktu yg wat dlm video tu.. pk la ngan otak wahai hanjing2 FUCKATAN wei..

Anonymous said...

kita jgn cepat melatah. mungkin ini adalah konspirasi. kalu betul punya, anwar dah lari pi kedutaan turki. ni nampak relax jer. macam dah bersedia. kak wan pun nampak ok.
betul kata kawan di atas, selagi datuk T tak buka topeng dia, tak buat report polis, tak boleh pakai dia punya cerita. ini cerita mungkin tipuuuu. jangan jadi tipah tertipu. kita mungkin suka dengan cerita ini, tetapi awas, mungkin kelentong ajer.
kalu nak buat baik dan tak mau memalukan anwar, patutnya datuk T buat cara lain dan bukan begini caranya. tunggu dan lihat seminggu lagi.tak perlu buat kecoh selagi tiada bukti kukuh. teruskan berjuang kepada blogger penyokong UMNO yg tidak bertuan.

d_tieah said...

Adoi.. Isu DNA tak habis lagi.. Isu video plak.. Memang pening pak cik Anwar sekarang.. Mana nak cari idea kempen kat Sarawak??????????? Hahaha.. Berundur jelah..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

Mohd said...

Kita semua berharap sangat bhw besok hakim akan memerintahkan Anwar utk memberi sampel DNAnya.
Maka habislah semua cerita ........
Melayu mudah lupa ...........

Anonymous said...

minta semua tok tok jangoat PAS buat semayang hajat mlm ni seluruh mesia ...nik ajis akan ke langit mlm ni utk kawtim ngan tuhannya agar pecoh perot tuan hakim esok...hu..hu..

Mohd Hafifi said...

Berjanggut laa nk tunggu Anwar bg DNA..

captain said...

woi..apa bising2 ni. umno kalau bab ni memang suka..mencarut macam kena pil kuda. dah datuk t tu kata dia ada dlm video tu, memang sahlah dia orangnya.2 punai in 1 hole.

Anonymous said...

biar berdarah bumi malaysia...
ketangan pembangkang tidaklah jua..


cucu cicit pak long burung..
3036

gilawangmau said...

Bagi saya GWM kurang cerdik...pasai apa katu gitu...cari sendiri...nampak bodoh ...bonar...kehhhh...eee.hhh

Anonymous said...

Memang terlalu bodoh komen pemerhati ada ka DSAI yg merancang semua ni,lu pikir pakai otak la kawan jangan jadi bodoh nak mampus.

Anonymous said...

Anonymous said...
biar berdarah bumi malaysia...
ketangan pembangkang tidaklah jua..

Inilah dia puakx UMNO yg tidak rela dan tidak boleh menerima kekalahan hingga sanggup bertumpah darah demi mengekalkan kuasa.

Qie said...

Imej najib....??? sabar je le bukan ke orang isalm dilarang mengaibkan orang lain sekalipun mereka bersalah. imej isalmini yang harus dijaga... imej najib nak wat apa... kalau isteri sendiri dengan jelas gagal didik menjadi isteri solehah... agaknya berapa kerat yer umat islam dimalaysia yg benar2 nak jaga imej islam?

samadlelong said...

JIRAN2 AKU DULU YANG MASA DEPA DOK DI KAMPONG SEBELUM MASUK FELDA XDA APA PUN, SUSAH MEREMPAT TAPI DI AWAL TAHUN 1980an MEREKA TELAH BOLEH PAKAI KETA KE 30, KALU DULU SEMASA DI KG. GEREK BURUK PUN XDA, SYUKURLAH WAHAI WARGA FELDA

Anonymous said...

Anonymous said...

bodoh, dlm gmbar tu ada ke imej anwar..?? setakat gmbar tangga, xperlu la nk menyalak mcm anjing..masa pun lain dari yg dihujahkan anwar..kat situ dh tertulis 4.38ptg..belum apa2 puak2 anjing dh menyalak2 mcm kena sawan..check dulu sblm keluarkan statement..bodoh dan memalukan melayu..eh, korg bukan melayu tp anjing kepada bik mama..

Aku cukup suka statement nih. Tapi yg peliknya betui ke GWM yg bikin blog nih? Takkan le 'ralat' mcm ni pun x perasan sampai menyalak dlm blog?
Aku rasa bukan DSAI yg terpancut.. GWM yg meleleh Air Mazi... wakaka!

Anonymous said...

Tuan-tuan,

SEMUA ORANG ANU-WAR DAH LARI LINTANG PUKANG TINGGALKAN PKR.
SEMUA MALU SANGAT ADA KETUA TAIK SEKS.
YANG TINGGAL PUN SIKIT HARI LOMPAT PARTI.
AZMIN MASUK DAP, MAMAT YANG KUAT SIKIT AGAMA ISLAM MASUK PAS, SEBAB PAS PARTI WAHABI. KETUA PAS TAK KISAH,MUNAFIK PUN BOLEH JOIN SEKAKI.APA SUSAH, TUKARJE FATWA IKUT HEMPEDU TO YOUNG GOAT.
LAGHI OOII...LAGHI..III KALU TAK MALU BOSAR DEN..!!!!

Anonymous said...

Lawatan Kerja DSAI ke Kuala Pilah dan Melaka
By Admin 2 Comments
Categories: Sidenotes
[Khamis, 21 Februari 2008]
6.00 pm Bertemu Pengundi di Juasseh Estate
7.00 pm Makan Malam di Bilik Gerakan Dun Juasseh, Pekan Juasseh
8.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan Dun Pilah, Jalan Melang
9.00 pm Ceramah di Warung Reformasi, Ayer Molek, Melaka. Hubungi: Cikgu Rafi – 012 6241270
11.00 pm Ceramah di Bilik Gerakan PKR Dun Merlimau di hadapan SMK Dang Anum, Jasin. Hubungi: Zul – 012 2350690

sumber;
http://anwaribrahimblog.com/2008/02/21/

Video tu mmg tarikh 21 02 2008
jam 16:38 (4:38ptg)
Jadual DSAI waktu tu sepatutnya beliau dalam perjalanan atau sudah berada di N.Sembilan & Melaka....Tengah berkempen...Caner nak wat maksiat???

Insaflah hai manusia...hentikan fitnah tu...

Bersekongkol dengan penyebar fitnah Allah janjikan tiada syurga buat mu...

Ingat kematian akan datang tanpa kamu sedari...Ingatlah tu.

Anonymous said...

mmm.. dah kantoi tu.
Allah pun dah tak dapat selamat kan kau nuar.
mungkin nik iblis aziz. tp, iblis tua tu boleh steam tengok video kau. jadik dia mesti jumpa ayah pin suruh kasik tau sama nik iblis aziz punya tuhan supaya jgn kacau nik iblis aziz ni.
mmm.. nuar kau ni bodoh, penyokong kau plak bingai. bodoh dan bingai.

Wz Fadhlan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

g4umno.blogspot.com, anda memang benar... benarlah bahawa anda adalah syaitan sebenar yg bertopengkan manusia. anda akan ingat perkara ni apabila sampai masanya Allah melaknat anda disebabkan anda telah menghina para ulamak & pejuang Islam serta mengagung2kan pengikut Yahudi laknatullah.. sekiranya Allah menghenkan kebaikan kepada kamu, semoga diberikan hidayah kepada kamu. tetapi sekiranya Allah ingin melaknat kamu akibat fitnah kamu kepada hambanya yg soleh, biarlah anda dilaknat di dunia sebagai pengajaran kpd orang lain & moga kamu terlepa seksa neraka..

Anonymous said...

Demi Allah dan Rasullulah,aku bermohon kesejahteraan dan kemenangan untuk setiap mukminin dan mukminat khususnya di Malaysia (dulunya dikenali Persekutuan TanahMelayu) dalam menjunjung dan mempertabatkan sifat seperti mana yang telah diajarkan oleh Rasullulah saw dalam setiap saat hembusan nafas agar setiap mereka diberikan hidayah agar benar2 menjadi muslim sejati dalam setiap perkara termasuklah semasa berpolitik..Kita umpama satu jasad,sewajibnya kita bersatu dalam menegakkan sunnah Rasullullah dalam setiap saat kehidupan....Ingatlah Allah & Rasullullah dalam setiap perkara,InsyaAllah kita,keluarga kita dan saudara seislam kita selamat dialam kubur & masyar.Bukalah pintu keimanan seluas2nya wahai saudara saudara ku..Islam agama kita,Alquran kitab kita,saudara kita??????

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/08/bakal-besan-rosmah-mansor-ada-kaitan.html#ixzz1WtqatJR8

Tok Beriu said...

Aku pun le buat cereta, bahawa sahnya DSI pada 21 hbulan brmain galah panjang d rumah ku dari pagi smpai ke pagi kami main galah panjang, makan pun c2 jga pendek kata kami tak p mana2 melainkan brmain galah panjang sahaje

Tok Beriu said...

oyanil