Friday, March 11, 2011


Begitu bangga Gobalakrishnan mengiyakan apa yang pernah Saifuddin Nasution katakan sewaktu menyampaikan ceramah di Lojing, Kelantan ... tanah yang dimiliki oleh ahli keluarga beliau,

Namun itu semua kisah lama ... Gobalakrishnan kini menjadi sasaran dakwaan Saifuddin Nasution yang beliau mendapat pembiayaan membayar pajakan tanah tersebut sebanyak RM 1.4 juta.



Saifuddin Nasution ditugaskan untuk mencari 'scapegoat' bagi mengaburi mata juak juak PKR kemelut yang melanda parti tersebut. Dan Gobalakrishnan ada lah calon yang sesuai uintuk dikaitkan dengan masalah rasuah setelah disingkiran dari Parti Khianat Rakyat.

Tanah seluas 40 hektar di Lojing Kelantan dimiliki oleh Embun Megah Sdn Bhd, kepunyaan keluarga Gobalakrishnan ... bukan seperti yang didakwa oleh Saifuddin Nasution.

Gobalakrishnan turut mencabar Saifuddin Nasution tunjukkan bukti dan mengheret Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) dan SPRM untuk menyiasat keupayaan kewangannya.



Nyata langkah Saifuddin Nasution semakin sumbang ... walaupun cuba menayangkan bayaran dua (2) cek bernilai RM 1,401,250.00 yang dikeluarkan oleh Embun Megah Sdn Bhd, kepunyaan keluarga Gobalakrishnan.

Inilah model 'NEW POLITICS' yang digunakan Anwar Ibrahim ... 'diversion' untuk menghalang kejatuhan beliau dari teraju kepimpinnan PKR. model politik yang turut dikongsi bersama oleh Timbalan Menteri ... Saifuddin Abdullah.


5 comments:

Jeffry said...

WA CKP LUU BROO ANUWAR PUNYE 'TERUNG' BLEH SAMPAI LOBANG MONTOT SENDIRI WOOO KEHKEHKEH

Gelombang Wangsa Maju said...

WARGH WARGH WARGH! NAKAL LU BRO

Anonymous said...

tu la modal bila mereka keluar PKR,dibeli oleh BN,bila suruh report ke SPRM mereka pasti cakap tak telus padahal mereka tiada bukti pun nak report hanya untuk buat rakyat undi dia jer,kisah selori dokumen dulu pun xde yang pi report gak,modal pilihanraya.Dah muak muntah hijau dah bila pemimpin mereka ni duk buat fitnah satu pun tidak betul

Anonymous said...

kejap aku nak gelak AHAHAHAHAHAHA inilah aku kan gelak bila geng PKR macam budak tadika, kalu tak jadi kawan buruk macam2 kalau kawan ampu tak mau2, wahai PKR cubalah jadi politik dewasa sikit guna otak dan kena steady la apa pun dalam masalah, ni baru Goba mula buat wili dah kelam kabut parking tepi HAHAHAHAHA.. saifudin kena ingat dulu mula2 dalam UMNO naik gerek (basikal) ja pergi berkempen jgn lupa diri ...

Gelombang Wangsa Maju said...

STEADYLAH ANON 7.20PM & 9.24PM ... BERBISA KOMEN ANDA!