Saturday, March 5, 2011


Satu kenyataan yang cukup kurang ajar dari Ketua Pengarah Pilihanraya PAS Pusat, Abdul Halim Abdul Rahman. Jika undi orang Melayu sudah tidak lagi menjamin parti PAS ... tidak perlulah menghina!

Bukan sahaja menghina orang Melayu, malahan secara tidak langsung menghina masyarakat Cina, India dan kaum kaum yang lain!

Semua lapisan masyarakat menerima subsidi yang sama ... harga minyak, minyak masak, gula dan tepung.

Abdul Halim Abdul Rahman sebenarnya menghina kesemua bangsa di Malaysia ...'Melayu Subsidi, Cina Subsidi, India Subsidi, Iban Subsidi, Kadazan Subsidi, Melanau Subsidi, Orang Asli Subsidi!

Tidak cukup dengan itu, warga FELDA turut diheret dengan ungkapan 'stok penimbal BN'. Dan tidak mustahil selepas ini, warga FELCRA akan menerima penghinaan yang sama.

Kerana pada parti PAS, penganut parti PAS adalah 'Pilihan Tuhan' dan layak ke syurga. Bukankah ini sama taksub dan maksudnya dengan kaum Yahudi!

Kaum Yahudi menganggap mereka adalah bangsa 'Pilihan Tuhan'. Apakah parti PAS mula dan sudah terarah kepada tanggapan sedemikian ...

GWM : Semakin berat dan teruk pemikiran parti PAS! Padanlah Bob Lokman menganut PAS ... jaminan ke sorga rupanya!

6 comments:

Anonymous said...

pakai kopiah tapi bodoh dan penipu punya PAS , minyak subsidi, barang makanan , tol (ni pun kerajaan BN subsidi) semua tu rakyat malaysia juga yg merasa laa bodoh ... dasar lembu punya PAS .

Tengok sahaja kat unviersiti awam yg dituduh oleh DAP sebagai tempat racist kerana kuota dan antara subsidi kerajaan .. tapi baru-baru ni kat UM , kita boleh melihat beruk-beruk PAS menjadikan pilihanraya kampus macam pilihanraya umum , perangai macam beruk .. aikkk ada juga anak-anak lembu PAS yg masuk universiti awam , antara subsidi kerajaan .. lagi sekali bodoh nak mampus punya PAS .

Gelombang Wangsa Maju said...

GWM BERSETUJU DENGAN ANON 2.50 PM

Anonymous said...

Eh le, kalau kerajaan tak bagi subsidi, melenting juga puak2 setan tu. Cube kerajaan tarik balik subsidi gula, tepung, gas, minyak masak, petrol. Sape dulu yang akan bising satu dunia kononnya kerajaan ZALIM??? Ha, tak puak setan hamPAS kahak hijau tu jugak ke??

Setan.. setan.. demontrasi pun satu ibadah buat puak kahak hijau ni.

Anonymous said...

Ok ler tu... lepas ni puak2 PR jgn bising jika kerajaan kurangkan atau hapuskan subsidi...
Kan dah kata lebih kurang tak nak jadi rakyat SUBSIDI kan...

Jgn dok kalot harga minyak naik sbb kerajaan tak bagi subsidi...
Jgn kecoh jika harga beras naik sbb kerajaan hapuskan subsidi...
Jgn bising kalau harga gula naik sbb kerajaan mansuhkan subsidi...

Anonymous said...

Orang tua bahalol tolol samdul !!!

Gelombang Wangsa Maju said...

MARAH NAMPAK ANON ANON SEKELIAN ... BEGITULAH CARA DAN MODUS OPERANDI PAS!