Wednesday, March 2, 2011


fucking assholes umno, u all r useless,....
umno is the fucking political party in the world,
thinking about malay only, and how to make money,
stupid mother fuckers.
hey umno, lu semua pukimak anak haram
same juga dengan semua party di malaysia, mca,mic,pas,perkasa, semua lu orang tak boleh pakai, baik lu semua pakai pakaian perempuan dan pegi ke bukit bintang atau chow kit, jual punggong..

anak haram punya melayu, fucking mother fuckers bastard of malaysia government...

Ayat di atas adalah apa yang ditulis oleh seorang 'ultra racist' masyarakat India yang pada pandangan GWM masih belum cukup matang.

Untuk makluman, pihak polis sedang melakukan siasatan ke atas isi kandungan video klip dibawah.


Lihat, teliti dan dengarlah bait bait ayat yang diucapkan oleh 'ultra racist' India ini. Memang tepat HINDRAF sudah lama perlu di 'ISA' kan!





GWM : saudara dan rakan rakan sekelian dijemput memberi buah fikiran, komen atau apa sekalipun.

sumber / pautan :
http://www.youtube.com/watch?v=aq14O2ZqnKA



33 comments:

Megat Alam Gempita said...

Keling kalau mabuk macam-macam dia cakap bro, nampak bontot lembu pun dia akan jilat kununnya bontot lembu jelmaan dewa mereka ada berkat. Jangan layan sangat fokus pada perjuangan lama-lama dia akan meroyan sendirian dia cuma nak perhatian jer macam hindraf yg semakin tak relevan tu.

Ariffin Sharif KC UMNO said...

Ini lah sikap pendatang yg kurang ajar tak sedar diri nak tunjuk mereka samsing.....KDN jangan benarkan perkerja india datang ke Malaysia....Lihat latar belakang sebelum keluarkan MY KAD....kaum ni belum ramai lagi dah buat kecoh...

aradoqx said...

haram jadah tu tak pernah nak bersyukur dapat hidup dalam Malaysia ni.rakyat Malaysia yang miskin akan dibantu.cuba haram jadah tu dgn keluarga dia hidup kat negara kelahiran nenek moyang adakah mereka dapat kesenangan yang mereka kecapi di Malaysia ni.harap sangat la kalau pihak berkuasa dapat haram jadah ni,hantar dia ke negara dia dan suruh dia bandingkan bangsa dia disana dan disni.bodoh sial tak guna anjing la itu je yang aku boleh cakap kat haram jadah tuuuuuuu

MZ anakMALAYSIAprihatin said...

xkenal dek untung langsung...bila senang ko sumpah2...bila susah merayu mintak tlg...aku sgt berharap bende mcm ni xberlaku...apakah kita lupa peristiwa 13 mei akibat perkara mcm ni?...bende mcm ni diapi2kan supaya kita tidak bersatu dan malaysia akan jatuh kpd kuasa yg lebih teruk satu ari nnt...jd tolonglah rakyat2 malaysia...ambil ikhtibar dr sejarah dulu...jgn lah pisang berbuah dua kali...setiap masalah ada jalan penyelesaian...

PAPA GOMO said...

Sembelih je keling paria hindraf ni. Jangan bagi can hidup kat Malaysia

Anonymous said...

nak marah pun tak guna..sebab INTERLOK tu jelas dan betul ...

paria jer yang buat camni...sebab memang diorang duduk di bawah kasta paling rendah...

dah keling takkan nak panggil mat salleh pulak...

keling dulu kini dan selamanya...

Anonymous said...

Betul kata orang.. Jumpa KELING DENGAN ULAR.. BUNUH SIAPA DULU ?????

Anonymous said...

Dulu dalam kelas aku, adalah budak India ni...moden, kulit pun dah cerah sikit, cakap Inggeris pun berabuk, pengawas lagi. Satu hari cikgu BM masuk. Dia nak wakil dari satu kaum untuk cerita tentang budaya kaum masing2. Seorang wakil Melayu bangun, kemudian seorang wakil Cina bangun. Wakil India takde. Lepas tu cikgu BM tu suruhlah budak India moden tu bangun. Nak tahu apa jadi...budak India tu kata...'Cikgu, saya Kristian'. Satu kelas tersembur gelak. Kemudian cikgu BM kata... 'Awak tahu tak beza ugama dan bangsa?...Saya tahu awak ugama Kristian tapi bangsa awak ialah India'....kuang kuang kuang.

Bestlah cikgu BM tu. Nama dia Cikgu Roslan. Kalau hidup lagi, aku doakan dia sihat walafiat, Amin.

Gelombang Wangsa Maju said...

WARGH WARGH WARGH! ... KELAKAR ANON 3.13PM!

TESLAMARIN said...

keling tak sedar di untung, diorang sendiri yang merendahkan martabat diaorang, otak lembu.

cipan_sejuk said...

dasar pariaahhhhhhh......puja lembu..dah jadi dungu mcm lembu...memang sial bangsa paria niihh......nak kena sembelih niiihh.........

Anonymous said...

tulah, bila kita orang kecik (peribumi lagi) buat silap sikit dah kena gari. Tapi orang cam ni tak de apa pun....

Anonymous said...

Salam Saudara,

Ingin saya cadangkan agar post ini dipadamkan. Memanglah kita marah kerana apa yg diucapkan sungguh kurang ajar tetapi dengan memberi publisiti macam ni melalui blog saudara, maka makin bertambah naik tocanglah! Ini tidak bermakna saudara tidak boleh buat posting ni tapi 'poster' atau video berkaitan jangan disiarkan, cuma komen tanpa ada perkataan yg mengaibkan agama suci Islam. Memang dasar tak tahu diuntung, kalau bagi publisiiti makin kurang ajar mereka ni. Hantar balik India, India pun tak mau spesies bangsat macam ni.Saya amat berharap kerajaan akan siasat. Dah banyak sangat dah bagi muka kat pelampau ni. Yang sedar diri tu tahu bawak diri..yg tak sedar2 diri ni lah yg harus kita tentang. Muga kerajaan sedar. Jangan dok bagi muka sangat pada puak pelampau ni...

UMNO Johor said...

Sebab Keluarnya video macam ni kerana..lemahnya pemimpin Melayu...Zaman Mahadzir Alfiraun memerintah dulu tak wujud benda2 mcm ni...Lepas pilihanraya umum yang lalu...selepas beberapa buah negeri terlepas di tangan pembangkang..mula berbaik dengan paria mcm ni..8 pemimpin keling yang ditangkap ni...kenapa tak berani nak diISAKan..Kalau itu orang melayu dah lama kena ISA..kunun nak jaga hati paria ni untuk menang pilihanraya akan datang...Padan MUKA AKU..MELAYU PENCACAI UMNO

mnorkembalak said...

Oleh kerana perkara ini sudah dalam siasatan pihak polis, jadi kita berharap dengan kecekapan mereka menyiasat sipenerbit video ini akan dapat dikenal pasti dan akan dikenakan tindakan sewajarnya.

Saya juga berharap rakan blogger GWM mansuhkan video ini dan jangan disiarkan lagi, kerana kesannya teramat buruk untuk kita marah tiada bertempat.

Anonymous said...

dey...pundek mahen ne! lu keluar dari pundek lembu ka....

kahkahkahkahkah......

itu pasal lah orang pangil keling!

Anonymous said...

Sebab itu orang India kasta brahmin sangat hina orang India kasta "Pariah"

Sebab mereka tahu perangai jenis kasta ini. Mana-mana sahaja kasta ini berada mereka akan membuat kacaubilau.

...walaupun bilangan mereka di Malaysia tinggal beberapa kerat sahaja.

Anonymous said...

Analisa:

1. Pendapat pembikin klip video berkenaan tidak semestinya mewakili pendapat kesemua kaum India. Majoriti kaum India adalah penyokong parti-parti besar seperti MIC, PPP dll. Dalam konteks demokrasi, semua suara perlu diambil kira tetapi suara individu tidak bolehlah mengatasi suara majoriti India (dalam MIC, PPP dll).

2. Beliau boleh memberikan pandangan peribadi berhubung situasi semasa politik nasional tetapi beliau tidak boleh memaksa lain-lain pihak untuk bersetuju dengan pandangan beliau itu. Beliau boleh menghasut diri sendiri agar membenci pihak lain tetapi beliau tidak ada hak di sudut apa jua untuk menghasut massa membenci pihak yang dia sendiri benci.

3. Video berkenaan jelas bermotifkan politik kerana menyentuh keperibadian selebriti politik. Makanya kalau pembikin klip video ini seorang yang berprinsip luhur masuklah bertanding di mana-mana kerusi yang beliau mahu. Apa yang pihak lain tidak mahu lihat ialah kegilaannya membaling kerusi kearah orang lain seolah-olah beliau kebal di sisi undang-undang.

4. Tujuan yang paling ketara di sebalik pembikinan video ini adalah mahu melaga-lagakan antara bangsa dengan bangsa'; agama dengan agama' dan parti dengan parti'. Kalau ada pihak yang melatah makanya matlamat beliau akan tercapai tetapi kalau semua pihak melayarinya dengan tenang dan buat tidak tahu, pasti kecundanglah dia.

5. Akhir tetapi bukan yang terakhir ialah pembuat video berkenaan adalah individu terpelajar, mahir dan ada jawatan yakni tidak mungkin dia tidak berpelajaran, mundur, papa kedana dan penganggur. Makanya isu yang dibangkitkan bukanlah perkara benar yang menimpa dirinya. Tidak salah kalau dia bersimpati dengan nasib orang lain tetapi 'matlamat tidak harus menghalalkan cara' dalam apa jua keadaan.

Chinglot

Anonymous said...

apa susah bhai buat jer leee video maki hamun paria pulak .... sembang tak guna tembak tak kena ...

Anonymous said...

Individu yang mahu membunuh diri atas apa jua tekanan tetapi kalau gagal masih juga perlu "face the music". Inikan pula pembuat video klip yang nampak berani tetapi beraninya itu tidak bertempat.

Maksudnya jangan fikir kalau anda sanggup mati sekali pun makanya anda akan boleh terlepas dari apa jua hukuman (face the music) baik di dunia mahu pun di dunia selepas anda mati. Dalam masa mudahnya "anda buat anda dapat".

kah! kah! kah!

Anonymous said...

kan dalam malaysia paling banyak jadi gangster kaum die.. nak jadi mcm dalam filem India la.. porahhhh gaya lebih hati kecik penakut piyang , berani kata belakang cuba tunjuk muka kalau berani, x dak teloq.. memang spesis beranak dalam jamban ni... anak haram.. berpa orang bapa entah lah

Anonymous said...

ala biar le..lagi pun dia tu marah islam ameno je..bukan nya apa...
udah-udah le...

Anonymous said...

keling ni mmg da melampau., mmg da terang2 pariah tu ada dlam agama dorg., ngakuk jew la., kalau tak nk jgn la sembh patung tu., bodohnya keling., mmg nk kena ptong kepala., jgn smpai patung dorg ada kt atas jalan., sok jgn tnya la sapa yg buat., suruh keling2 bodoh 2 tnya ngan patung yg konon dewa., bangsat nya keling

Anonymous said...

budak ni kalu aku jumpa. aku cungkil biji mata dia biar terus buta, aku pengal kaki tangan dgn lidahnya.haram jadah punya manusia/

baik mampus aje dari menyemak dibumi malaysia

panas hati aku
tunjuk muka engkau, bagi aku bedal sampai jadi tepung

Netak Niaga said...

Ini yg nk bwk masuk lagi brape ribu pekerja dari sana (india) ke sini. Jawapan nya bertambah hancurlah. KIMMA kena fikir semula ni atau pun mrk mmg berhajat nk buat mcm tu. kalau nk jgk bwk masuk kena bg pilihan. Yg tk minat duduk sini boleh pergi sana.

Anonymous said...

Mmg melayu dah lemah kerna d lemahkan bangsa sendiri yg keciwa dan tamak kuasa. Kesempatan ini d manfaatkan sepenuhnya oleh yg lain2 nye. Sabo je le!

Anonymous said...

Ayat2 gitu mmg sdp d tuturkan. Sbenarnya ramai penutur begini d m'sia, sumpah seranah sentiasa d bibir

pahlawanjati said...

pariah ....pariah...pariahhhh...
ikutkan hati ...mati ...ikut rasa binasa...sebenarnya paria paria ni nak menghancur kan negara kita ni...setakat ni kita kena bersabar dulu lihat kemana paria paria ni meroyan...moga pihak polis dapat menyiasat dengan segera...

Anonymous said...

Jenis Paria memang tak sedar diri.malu nak mengaku dari kasta haprak masuk Kristian..up grade la konon...

Anonymous said...

Isu UC paria ni lagi satu hal....mcmana org yg dok kwsn bandar x boleh buat surat beranak/ic anak mereka?.....lainlah kalu dok ceruk banun dalam hutan.....fikir2kanlah....adakah mereka betul2 lahir di Malaysia atau sebaliknya..kalau betul kenapa ada diantara mereka yang x reti cakap BM?.....aku risau lah....

Anonymous said...

Anwar beri muka kat paria ni.. PAS ikut bodo je.. yang untung besra cina jugak..

Andersonjtvg said...

xkenal dek untung langsung...bila senang ko sumpah2...bila susah merayu mintak tlg...aku sgt berharap bende mcm ni xberlaku...apakah kita lupa peristiwa 13 mei akibat perkara mcm ni?...bende mcm ni diapi2kan supaya kita tidak bersatu dan malaysia akan jatuh kpd kuasa yg lebih teruk satu ari nnt...jd tolonglah rakyat2 malaysia...ambil ikhtibar dr sejarah dulu...jgn lah pisang berbuah dua kali...setiap masalah ada jalan penyelesaian...

Perezktga said...

Sebab Keluarnya video macam ni kerana..lemahnya pemimpin Melayu...Zaman Mahadzir Alfiraun memerintah dulu tak wujud benda2 mcm ni...Lepas pilihanraya umum yang lalu...selepas beberapa buah negeri terlepas di tangan pembangkang..mula berbaik dengan paria mcm ni..8 pemimpin keling yang ditangkap ni...kenapa tak berani nak diISAKan..Kalau itu orang melayu dah lama kena ISA..kunun nak jaga hati paria ni untuk menang pilihanraya akan datang...Padan MUKA AKU..MELAYU PENCACAI UMNO