Wednesday, March 2, 2011


GWM fikir hanya Ularmak Kucing Senak Nik Aziz yang mampu mengeluarkan doa 'pecah perut' ... rupa rupanya, hebat lagi bloggers pencacai PAS! ... Doa Pecah Perut versi baru.

Wallahuwa'lam, GWM tidak mampu mengira berapa banyak doa doa sebegini telah diwartakan oleh parti PAS.



Blogger pencacai PAS, Tulang Besi (yang menjual diri melalui temuramah bersama Malaysiakini, 'Masyuk!) telah menaiktaraf doa pecah perut Nik Aziz ke suatu tahap yang boleh dibanggakan ... oleh juak juak parti PAS.

Hebat ... cukup hebat! Glamour lagi Papa Gomo, Parpukari dengan RBF! Gerenti naik lagi rating tiga blogger tersohor ni!



Cuma GWM nak membuat cadangan kepada blogger Tulang Besi ... sementara berada di Mekah Al Mukarramah, tambah lagi nama nama yang perlu disebut dalam doa pecah perut saudara... GWM contohnya! Masyuk!

Minta tolong masukkan sekali nama Anwar Ibrahim, dan nama nama manusia yang belum menyertai parti PAS, yang belum berkesempatan, yang telah meninggal dunia dan tidak pangkah parti PAS dan sebagainya ... Meriah sedikit!

Juak juak PAS sebenarnya bukannya tidak tahu apakah penghalang doa dari dimakbulkan oleh Allah Taala.

Umat Islam tidak dibenarkan berdoa untuk sesuatu dosa atau memutuskan silaturrahim. Rasulullah s.a.w. pernah bersabda yang diriwayatkan oleh Abu Said;

Apabila seorang muslim berdoa dan tidak memohon suatu yg berdosa atau pemutusan kerabat kecuali akan dikabulkan oleh Allah salah satu dari tiga ; Akan dikabulkan doa atau ditunda untuk simpanan di akhirat atau menghilangkan daripada keburukan yg semisalnya”.[Musnad Ahmad 3/18. Imam Al-Mundziri mengatakan Jayyid (bagus) Targhib 2/478].

Disebabkan PAS sudah semakin liberal, buta mata dan buta hati demi undi wahid, apa sahaja yang keluar dari mulut pemimpin PAS ... segalanya sudah menjadi satu fatwa yang wajib diikuti ... terutamanya oleh blogger blogger pencacai PAS.

GWM nak minta bantuan dari ADUN Semantan YB Syed Hamid Syed Mohamad ...
boleh ke YB Syed Hamid?



Bolehkah di'sekolah'kan balik blogger blogger pencacai PAS ... apa pengertian, tujuan dan perkara perkara berkaitan dengan doa! Belum tamat persekolahan rupanya juak juak PAS!


GWM : Habis jahanam doa doa diperkotak katikkan oleh juak juak PAS!

8 comments:

Anonymous said...

Doa kepada Illahi adalah Ibadah dan tidak boleh dibuat main-main. Haram juga berdoa untuk keburukan orang lain apatah lagi di tanah suci. WaAllahuAlam.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 8.03PM ... BENAR APA YANG SAUDARA KATAKAN!

Pemuda TG said...

Bro GWM,
Ini lah wajah sebenar Pas yang sering mendoakan keburukan dan kemudaratan kepada sesama umat ISLAM yang lain. Ini lah yang terjadi di tanah Arab, apabila satu kabilah saling membunuh kabilah yang lain. Apakah ini SHAHID yang kita cari?

Fikir-fikirkan...

YB Raz said...

fuyoo bala seperti nabi Nuh dan Lut a.s. agaknya dia lupa kalau bala macam tu turun, dengan keluarga dia sekali dapat rasa..ingat kecik kecik bala ke tu..

kalau bala umat nabi Nuh, huh dengan pas sekali tenggelam dalam banjir..kalau bala umat nabi Lut pulak, dengan nik aziz sekali dibenamkan Allah kedalam bumi.

itulah kalau berdoa mintak benda benda bodoh. sedangkan Rasullullah s.a.w sendiri menolak keburukkan untuk umatnya..inikan pulak setakat blogger PAS...rupanya blogger PAS lebih tinggi alim dari rasullullah s.a.w

Gelombang Wangsa Maju said...

ADUH! ... TEPAT TEMBAKAN YB RAZ & PEMUDA TG!

BLOGGER PAS SUDAH BERADA PADA TARAF WALI SIKALANG!

blogenstarz said...

BRO...
Nanti gua jumpa bomoh siam....
apa macam ? ok tak !

Tu lah bangangnya Tulang Besi yang dah berkarat otaknya !

BANGSAT !

Gelombang Wangsa Maju said...

BLOGENSTARZ! ... GUA 'ON' JER! CARI BOMOH SIAM DI KELANTAN, RAMAI KAT PASIR PUTEH! SIAP TOKONG TERBESAR LAGI!

Ahli PAS Tulin said...

Pasal Doa ni Kau orng PENCACAI UMNO pun buat main...Baguslah ketawakan terus....tunggu dan lihatlah nanti....