Sunday, March 6, 2011


Sekali lagi! ... GWM menggelengkan kepala, musykil kepala hotak GWM memikirkan ucapan yang 'memang tidak bernas' langsung dari bekas calon PAS Tenang, Puan Normala Sudirman.

Asal banjir berlaku, bala akibat mengundi BN! ... Asal banjir berlaku, bala akibat mengundi BN! Kajian dari pusat mana yang diambil oleh Puan Normala agaknya. Wallahuwa'lam!

Apapun, teliti dan dengar ceramah yang disampaikan oleh Puan Noramala KFC kita.




PRK BATANG AI



BN Menang ... Tiada Musibah Pun, Tak Banjir Pun!


PRK BAGAN PINANG


BN Menang lagi ... Tiada Musibah Pun, Tak Banjir Pun!


PRK HULU SELANGOR


BN Menang lagi dan lagi ... Tiada Musibah Pun, Tak Banjir Pun!


PRK BATU SAPI


BN Menang lagi, lagi dan lagi ... Tiada Musibah Pun, Tak Banjir Pun!


PRK GALAS


BN Menang lagi, lagi, lagi dan lagi ... Tiada Musibah Pun, Tak Banjir Pun!


Jadi ... setiap tahun bah dan banjir berlaku di Kelantan adalah disebabkan oleh bala dari Allah Taala! Apakah itu maksud Puan Normala Sudirman. Parti PAS adalah musibah terbesar orang Islam dan Melayu!

GWM minta sangat agar Puan Normala Sudirman memikirkan terlebih dahulu segala 'key point' sebelum memulakan ucapan. Fikir data dan fakta ... bukan fikir apa yang sedap untuk mulut katakan!

Tidak perlu Puan Normala Sudirman cuba untuk melakukan 'kerja Tuhan'. Hujan, panas, banjir, salji ... itu semua 'kerja Tuhan'. Jangan jadi macam Tok Guru anda!


GWM : Pssst ... mungkin sebab itulah Puan Normala 'ditakdirkan' kalah di PRK Tenang! Suami ikut berkempen di Merlimau ... ambik M.C. lagi ke! ... Jahanam!

sumber / pautan & kredit : 1peluru.blogspot.com


31 comments:

Anonymous said...

Betul le tu, bala yg menimpa Tenang adalah bala utk kaum setan hamPAS. Tp, kalau dulu elok2 keje cikgu pegi letak jawatan nk mengharapkan suami yg ada tekanan jiwa cari rezeki utk keluarga, itu pula MENCARI BALA jawabnye...

Kah kah kah kah kah kah

Ular Menyusur Akar said...

Bernyawa lagi rupanya budak ni. Penyakit suami dah berjangkit ke? Besar keramat dia?

Sesiapa nak kaya, nak berjaya boleh jumpa simala. Keramat dia besar! Boleh turunkan banjir. Tapi awas, otak jadi mereng.

Penduduk Dun Tenang!!! Mala telah sumpah kamu semua kerana tidak pilih dia dah hukuman telah di jatuhkan kepada kamu semua dengan bencana banjir. Termasuk penduduk Batu Pahat, Muar dan Melaka. Jangan pilih dia lagi.

Suara pun dah macam nak nanggis, nak tunjuk kuat pulak. Bodoh tak boleh di ajar.

Gelombang Wangsa Maju said...

KAH KAH KAH ... PANAS UMA PANAS!

KALAU NORMALA BACA KOMEN UMA, MAU DISUMPAHNYA MERLIMAU BANJIR PULA!

Anonymous said...

kelantan tiap tahun banjir..

Gelombang Wangsa Maju said...

BALA TUH ANON 12.03AM! ... BALA TUH!

JIKA MENGIKUT PANDANGAN USTAZAH NORMALA KFC! ROSAK!

Anonymous said...

Dia tak cerita bala tu diturunkan sebab ADA ORANG yang menipu anak2 sekolah dan ibu bapa murid yang mengharapkan anak diorang di beri ilmu .kata sakit tapi dok merayap sana sini......dapat gaji balas....duit gaji yang di terima masa menipu tu halal ka haram....

Anonymous said...

nak tanya yg undi pas kat tenang tu tak kena banjir ke? Kalau tak silap banjir tu berlaku semasa pengundian masih berjalan, kalo PAS menang, boleh le kata bala Allah sbb pilih PAS? apa punya pemikiran daa... mcm ni ke org yg nak dijadikan pemimpin?

Anonymous said...

Biasala dah kalah...tu yg tak abis-abis meroyan tu...
kak mala, ibu kat rumah tu dah makan ke? sihat ke?

Anonymous said...

yang pastinya

"Asal kemurungan berlaku, bala akibat mengundi PAS! ... Asal tekanan jiwa berlaku, bala akibat mengundi PAS!Asal meroyan muda berlaku, bala akibat mengundi PAS! Asal sindrom sakit jiwa berlaku, bala akibat berbinikan PAS!"

tak caya tanya cikgu Maarof

Anonymous said...

Hello ckg Mala.Nampak sangat kau ni tak ada ilmu.Sebenarnya semua kejadian yang berlaku ni Qada dan Qadar Allah.Semua ada hikmahnya.Kau tu sapa? Kau mengajar kat sekolah tu pun banyak menipu anak murid.Sibuk aktviti PAS dan tinggalkan sekolah dan anak murid.Sekarang dah hilang mata pencarian.Kau ingat orang Pas akan tolong kau?Mereka pun ada masalah mereka.Baik kau kerja kat Petrol Pam dan kempen masa isi minyak.Nanti Bangla kat situ akan ajar kau macam mana nak dapat wang.

Anonymous said...

sebenarnya bala yg datang kat Mala tu...bermula dia nak sain borang calun..

Bala pertama-nikah dua kali
Bala Kedua-Laki kena mental blok
Bala ketiga-Hilang jawatan
Bala empat-Kalah jadi calun
Bala kelima- xda kerja..
Bala keenam-rumah selalu kena banjir
Bala ketujuh- kena cari kerja dan rumah lain..
Bala kelapan...PRU13..xkan jadi calun kali kedua..sbb dah jd HamPAS...

PARANGkontot said...

Mekah dan Madinah pun Banjir Cik Normala oiii!!! Yan tak pernah aku dengar banjir kat Kutub sahaja.

Cikgu apa ni? Aduhhhhh!!!!!!!!

medan said...

BALA TU SEMUA ATAS KAMU, YANG TAK JAGA ANAK, LAKI, MAK DAN BAPAK KAMU.
MEMBELOT PADA KERAJAAN.

anti bohmau said...

apa punya x-cikgu ni?? dia ingat semudah ituka nak justifikasikan kekalahan dia tu? faktor2 pas, profesionla & peribadi tak nak kaitkan ke x-cikgu????

Ular Menyusur Akar said...

Salam GWM,
Takdelah sampai dia nak doakan kat Merlimau. Dia cuma sedih aje tu.

Malam tadi UMA pergi facebook dia, hantar surat UMA kepada dia. Kalau tak dia tak tahu apa yang UMA fikir. Pagi ni ramai anak murid dia yang datang kerumah UMA. Dia nak tolong cikgu Mala ajar UMA. Sebelum ni manalah ada orang datang ramai ramai kerumah UMA kecuali GWM.

UMA balek dulu GWM. Nak layan tetamu kat umah.

Anonymous said...

Kebodohan seorang GURU ditunjuk kn bulat²..ape la normalang ni..pndai² je assume sume tu bala ngundi BN..normalang²

Anonymous said...

Aku rasa cam nonton filem man laksa plak biler dengor ceramah si mala nie... kalau korang nengok filem man laksa mesti ingat MC minta derma nak bantu org yg rumah terbakor masa banjir besor... memang kelakor si mala nie... apa die ingat MALApetaka tu turun sbab sokong UMNO... abih tu MEKAH banjir sebab org sokong UMNO gak ker....bingai tahap gaban si mala nie... buat malu cikgu se-Malaysia jer...

Bingai @ Bangang said...

dia fobia sebab kene sinsing kain masa bertanding ari tu. ada yang merayap ker? hehehe

Aku Memang Bingai
http://tendangterajang.blogspot.com/2011/03/prk-kerdau-merlimau-kemenangan-yang.html

Anonymous said...

hebat ....boleh bwak si normala ni g negara yg kurang turun hujan mcm afrika..atau gi gutun sahara nuuu...lepas tu maki dia ramai-ramai ..sah hujan turun punya...(tu pun kalu x de ustaz pas pangkah dia dulu...)

hijau yg kelam

Hahn said...

Banjir tu datang selepas celaka keparat binatang yang bernama N.ajis turun ke sana.

Anonymous said...

kena kat org lain, bala..
kena kat depa, ujian tuhan..
entah ape2..
aku rasa le..banjir tu sebab ada sorg guru tu menipu, ambik MC lama2pegi temankan isteri dia berkempen..wakakakaka

Anonymous said...

Mala mala udah udahlah,Ini semua bukan kerja kau nak jatuhkan hukum.kau dah kalah terima jer lah.

Dunia ko kalah,tapi ko copem masuk syurga mala dgn syarat ko jangan tgl pas dan selalu melawat Tok Guru di kelantan tu.

Anonymous said...

PAS lupa bala yang menimpa tenang sebenar nya adalah balasan bagi mahfuz dan PAS sampai kena panggil ketua bahagian Sekijang untuk tolong dia dengan dr zul yang terperangkap didalam banjir. hik hik hik Mala dah nyanyok ke? macam wali slipor tu ?

G4UMNO said...

Salam

Komen paling bodoh dan dungu yang pernah dengar dari puak PAS. Habis tu, Makkah banjir tu sebab tak undi PAS lah kot, tu yang banjir. Australia, India, Bangladesh, Us, Iran, SAfganistan dan seantero dunia banjir tu sebab tak undi PAS kot

Bodoh banggang punya Cikgu, patutpun sebab kelulusan SPM teruk, jadi Cikgu, itulah akibatnya

Habis tu tiap2 tahun kelantan teruk banjir sampai mintak tolong UMNO/BN tak ade kena mengenakah pangkah PAS?

g4umno.blogspot.com

Anonymous said...

Selamat sejahtera cikgu. Apa kabar skg ni.Nak bg tau cikgu, sejak cikgu berenti mengajar, aman dah skulah ni.Kami murid2 lega dan lapang menghirup udara segar skulah tanpa anasir hasutan spt yg slalu cikgu selitkan dalam ajaran cikgu.Dengar kabar skg dah jual ayam KFC kat pasar malam..betul ke?

ROMEO said...

APA KUTUK KUTUK NI

TAKPA MALA, ABANG ADA...KALAU MAKROP DAH GILA, MAI SINI

ABANG RELA YOU

Anonymous said...

Hehehehe...mana puak2 HamPas nih? tak nak defend ka..bakal Adun hang untuk next PRU tu?...teruk kena belasah tu....
PRU13 nanti calon semula cikgu malap ni...hehehe...kot2 leh menang...hahahaha
Cikgu malap oiiiiiii...dari ko bagi ceramah macam orang terencat akal tu...baik ko balik rumah..kangkang luas2 kat laki ko si maarop tu....ada paedah jugak dari ko beri ceramah yg tak masuk akal....
Kalau kangkang kat rumah,peliaq maarop masuk juga...dapat sedap dari mengarut...hahahaha...

Ko tak layak jadi Adun, tak der ketokohan langsung. Mental bawah sifar...ceramah ko buat orang ketawa pecah perut....aku tak paham macam mana kementerian pendidikan boleh ambil ko jadi cikgu dulu????...ada hulur bawah meja ka?????

cermin2mirror said...

Mala ni mengajar subject apa ek?
Naka jadi pemimpin kena lah ada ilmu sains sikit.Kalau mathematics pun tau macam mana nak kira duit bila menang nanti..
Tau tak pelajaran METEOROLOGY..
Kalau tak tau saya nak ajar...
Memang la itu kerja ALLAH..
Tapi bila dah ketagih sangat nak jadi pemimpin,jangan la lawan kerajaan yang selama ni dok bagi hang makan.
baru padan muka..Derhaka dengan yang dok makan makan..
pi la makan rumput 6 inci tu...

Anonymous said...

salam

Cikgu Mala ni cikgu yang bagus. yang dedikasi. yang cemerlang. kalau tidak, takkanla smpi pengarah pelajaran johor pon takut dengan die.tengokla,die masuk kg org menjerit2...bagus cikgu mala ni...

sepatutnye cikgu mala ni harus direndam dlm lumpur 6inci arituh.ha baru die rase keenakkan bermain lumpur...akekekekkekeee
kasi die rasa mcm mana bala tu sebenarnye. rasenye bala ni sebab die la.hahahhaa.tp rasenye mase tengah2 sibuk banjir,die takde kot...die hilang ntah ke mana

kawan2 sesapa yg cerdik tu silalah ajar normala geografi.kesian die nih.banjir aje bala
banjir aje bala. dulu banjir besar 2006 bala juga ke?xde plak die dtg...n rumah yg die bersihkan 4 biji rumah kt paya merah lama.itu pon menagih minta tolong sesapa ade water jet dll minta tolong bersihkan umah.

p/s : rumah saya yg kene banjir xde plak die nak tolong bersihkan.yg peliknye die pergi bersihkan rumah org yg dirasakan boleh digula2 kan...


zera yatt

Anonymous said...

ilang ingatan kot si normala ni., kedah banjir dulu tak pulak jd bala dari Allah lepas mnang PRU 12 boleh pulak kata ujian dari Allah., kena BN menang bala plak., bagus btol U Turn

Anonymous said...

ilang ingatan kot si normala ni., kedah banjir dulu tak pulak jd bala dari Allah lepas mnang PRU 12 boleh pulak kata ujian dari Allah., kena BN menang bala plak., bagus btol U Turn