Thursday, March 3, 2011


Gomo malu lah, serius teramat malu dengan pendedahan ini. Malu sangat sangat!!!!

Macam mana tak malu? Menteri Besar aku yang Gila dan Nyanyuk tu kata nak Tawan Melaka. Dia Gila ke apa nak tawan Melaka? Ingat PAS tu macam Portugis ke main nak Tawan tawan? Aduh malu betul lah aku ni.....




AKu malu sebab dalam Gambar yang di tunjukkan di atas Negeri aku lah Kadar kemiskinan nya paling tinggi. Emmm dah lah terang terang tulis kata Negeri aku Kadar Kemiskinan paling tinggi dari Melaka ada hati pulak si Menteri Besar aku ni nak Tawan Melaka. Malu...malu....



Lagi aku malu bila kat situ tulis Kadar pengganguran yang jelas menunjukkan Kelantan paling ramai rakyat nya Menggangur. Aduh!!! Macam mana nak tawan Melaka sedangkan negeri aku sendiri pun masih ramai yang tak berkerja? Malu Malu.....

Malu aku di buatnya bila Anak tak Sah taraf dan Kadar penceraian juga menunjukkan negeri kelantan iaitu negeri aku paling tinggi dari negeri Melaka. Aduh...ketepek jatuh atas muka aku lah macam ni. Sial punya MB Kelantan, buat malu aku anak Kelantan lah pulak.



Yang buat aku paling Bengang dan Meluap luap nak marah kat MB Nik Ajis PAS Bodoh ni bila Kadar Penagih Dadah membuktikan negeri aku lah paling ramai dari negeri Melaka. Isy.... aku malu betul lah. Bab Dadah ni yang aku malu sangat sangat. Malu sebab PAS kata depa Pentadbiran Islam tapi Penagih paling ramai. Haprak punya MB Kelantan.



Walaupun Aku Malu dengan kenyataan Nik Ajis MB aku ni tapi aku Tetap ANAK KELANTAN. CUma aku tak sokong kerajaan PAS Kelantan yang ada ni kerana selama 21 Tahun mereka puak PAS ini lah yang menjahanamkan dan meninggalkan Kelantan dari kemajuan berbanding dengan negeri negeri lain dalam Malaysia.

Aku harap PRU 13 ni Anak anak Kelantan Tok Soh lah pakat Ngundi PAS, Pade Doh 21 Tahun kito keno Tipu dengan Pok Nik Selipar ni. Kita Jauh doh keno tinggal dengan Negeri Negeri lain. Mano lah anok kito nok kerjo nanti?



Aku jugak mintak Maaf kepada rakyat Melaka kerana kenyataan MB aku yang Bodoh tu, syukur Melaka di bawah Kerajaan Barisan Nasional dan pertahankan lah agar BN mentadbir akan kemajuan dapat di capai dan menjanjikan Kesenangan buat rakyat Melaka

Psssttt....Pork Nik??? Menatang mu Pork Nik!!! Buat malu Aku Jah Mu Ni.....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Posted by Papa Gomo

6 comments:

Anonymous said...

PAPAGOMO mmg smart..;))

Anonymous said...

Salam Papa Gomo,
Demo terror la. Teruskan perjuangan, jaga diri, selamat berjuang.Wassalam.
Aussie Anak Kelate Campor Jawa

blogenstarz said...

Huss semangat...
Ini main2 lahh.Bukan betul2....
Debe sunggoh !

Anonymous said...

Menerusi posting ini, aku seperti nampak PAS nak gantikan UMNO dengan DAP.

Ya... DAP ganti UMNO

Menerusi kerjasaman PAS-DAP. PAS Kelantan jangkakan akan dapat royelti minyak dan lain-lain bantuan yang lebih banyak berbanding apa yang UMNO-BN berikan hari ini.

Soal kepentingan strategik ISLAM dan MELAYU tidak berbangkit kerana apa yang diperjuangkan PAS kini adalah PAS LIBRAL yang lebih terbuka (lebih buruk drp UMNO) dalam hal ketuhanan dan bangsa.

Ayuh PAS.. Mabuk kuasa! Apa yang sedang diusahakan sekarang bagai pengkhianat yang sanggup membuka kunyi pintu kota daripada dalam.

Pada musuh, disangkutkan sedikit harapan agar dapat dia peluang duduk bersama musuh di singsahsana Putrajaya.

Idea dan usha bangunkan Putrajaya tak ada. Semasa pembinaan dikutuk gila. Ironinya kini terkinja-kinja untuk mendiaminya.

Bangunkan organisasi seperti FELDA... tarak. Ladang Rakyat bungkus. Dilihat FELDA adalah lubuk emas. Wujudkan Biro/UnitKhas Felda bagi pastikan FELDA dapat ditawan.

Haramjadah!
Buat tak pandai, mencacat dan mengutuk nombor satu negara. Ayuh PAS. Buatlah sesuatu yang lebih menguntungkan Agama Bangsa bukannya parti PAS sahaja. KIASU Politik haprak.

Rakyat Memerhati dan Meniai

sejahtera39 said...

ingatkan tadi betul2 papagomo bertumbuk/bergahduh...buat suspen aje....aku dah kunci kete nak pg melaka...

JB- Melaka xjauh manapon...sempat lagi tumpang sekaki balon puak pas bodoh tu...

sume ore tau doh...keleate ni selagi nikajis pegang tok gi mano pong...

nikaji ajis ni sanggup bertuankan cina laknat dari bertuankan melayu.. dah terang lagi bersuluh "kalau tak menipu bukan cina"!!!

SiamangBukit said...

Satu paparan yang amat membuka mata bagi orang2 Melaka dan Kelantan. Risalah ini perlu ditaburkan ke atas bumi Kelantan.
Syabas Papagomo