Tuesday, March 8, 2011


GWM agak terperanjat dengan lagak sombong dan angkuh seorang Timbalan Menteri yang memandang rendah kemampuan bloggers pro kerajaan. Bukan berniat untuk bertengkar, namun jika dipanggil 'not intelligent', I think this is too much ... too much for a deputy minister to make such statement and remark!

Apapun, GWM paparkan teguran teguran dan 'balunan' bloggers pro kerajaan ...














Pada GWM cukup mudah, jika begitulah tanggapan dan pandangan Saifuddin Abdullah terhadap teguran bloggers pro kerajaan, ... maka dengan cukup mudah beliau turut mengganggap Tun Dr Mahathir juga seorang blogger yang 'not intelligent'!

Ini satu penghinaan terhadap Tun Dr Mahathir (TDM)! Beliau juga seorang blogger. Mungkin Saifuddin Abdullah tidak pernah membaca blog TDM ... apatah lagi untuk membaca buku TDM 'Blogging to UnBlock'! ... This is ridiculuous!



TDM juga turut menegur Kerajaan BN pimpinan Pak Lah dan DS Najib berkenaan polisi dan perlaksanaan dasar yang dibawa. Apakah TDM juga turut terheret dan bergelar BLOGGERS NOT INTELLIGENT .. THIS IS NEW POLITICS! ... hanya kerana menegur polisi dan dasar kerajaan!








Come on la Bro Saifuddin ... Don't insult our intelligence. Or is it you're the one who is not quite intelligent! ... Who knows, maybe ... Sorry Bro Saifuddin! Did I insult you?



5 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Nasib kaulah Din. PRU dah dekat. Boleh bertukar kerusi nanti.

Unknown said...

SORRY UMA! DID I INSULT YOU? HE HE HE ...

vulcan933 said...

senang dia spin.u will lose ur seat.be sure.

Pemuda TG said...

Kick him out.... Most Intelligent Trojan Horse...

AJAI62 said...

Assalam Bro

Lagi cepat dia kena tendang lagi bagus. Sebelum dia hapuskan AUKU dan menyusahkan pentadbir Universiti lebih baik dia ditendang keluar dari UMNO. Liabiliti tu.... Sebenarnya dia yang tak pandai Bro. Menteri bangang dah join Nazri...