Saturday, March 26, 2011


Memang inilah yang saat yang diidamkan Anwar Ibrahim selaku 'Anugerah Tuhan'. Ramai totok totok reformasi sanggup menggadaikan maruah dan nyawa mempertahankan 'Ketuanan Pembohong'. Semakin mudah kerja beliau jika diisytiharkan darurat kerana kerajaan akan dituduh memang berkonspirasi untuk menjahanamkan karier politik beliau.

Apabila nafsu mula menguasai akal, tidak ada satu pun kebenaran mampu menembusi pemikiran anak anak muda yang khayal seperti ketagihan dadah.



Itulah kelebihan 'Anugerah Tuhan' yang diangkat darjat setinggi langit oleh juak juak penyokong beliau! Mengalahkan darjat Rasulullah s.a.w. yang diangkat oleh Yang Maha Esa.

Apa sahaja yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim sudah dianggap seperti fatwa yang wajib diturut perintah.



Dari awal ceramah sehinggalah tamat, DS Najib dan DS Rosmah menjadi sasaran maki hamun dan cercaan. Yang peliknya DS Rosmah turut sama diheret ke dalam gelanggang sumpah seranah.

Maka bersoraklah juak juak reformasi seperti makhluk yang hilang akal sementara waktu (amnesia). Amarah Anwar Ibrahim tidak terhenti setakat itu, Rahim Thamby Chik turut sama mendapat seguni caci maki dengan pelbagai kata kata kesat ... perogol, perasuah dan segala jenis maki hamun apa yang terlintas dalam fikirannya. Anwar Ibrahim yang bertanggungjawab memfitnah dan menjatuhkan karier Rahim Thamby Chik sebagai Ketua Pemuda UMNO dan Ketua Menteri Melaka.




Jamil Khir turut sama menjadi mangsa kecaman gara gara isu pluralisme yang beliau sendiri tidak mampu menyangkal dakwaan Jamil Khir. Sebaliknya Anwar Ibrahim menyerang peribadi Jamil Khir dengan merendahkan tahap pendidikan beliau. Sudah hilang akal gamaknya Anwar Ibrahim!

Namun sepanjang ceramah 'Anugerah Tuhan' ini, tidak sekali pun beliau menjawab tuduhan dan persoalan siapa aktor porno dalam video seks tersebut. Jauh sekali jika mahu melafazkan Sumpah Mubahalah dihadapan totok totok reformasi. Alasan seperti biasa ... larangan dari Yusof Qardhawi dan ulama ulama muktabar!

Pernahkah kita mendengar atau terbaca kenyataan rasmi Yusoff Qardhawi melarang Anwar Ibrahim dari melafazkan Sumpah Mubahalah ... bila dan dimana!

Sekali lagi, totok totok reformasi bergembira dan khayal dengan ucapan 'Firaun Moden' mereka. Bagai terpukau, segala kata kata Anwar Ibrahim seperti wahyu yang wajib dituruti tanpa sebarang soal.



Tidak hairanlah totok totok ini sanggup berperang dengan pihak polis FRU semata mata mahu menyelamatkan 'Firaun Moden' ini ... betapa dangkal dan bodohnya pemikiran anak anak Melayu diliwat Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim pasti tersenyum melihat ramai laskar laskar yang sanggup menjadi barua dan memperhambakan diri mempertahankan dengan titisan darah terakhir. Untung benar 'Anugerah Tuhan' ... rupa rupanya adalah 'Anugerah Syaitan'.

sumber / pautan : MINAQ JINGGO

sumber

8 comments:

Melaka Maju 2010 Tanpa Perogol Kanak-Kanak said...

Salam,
Minta pencerahan dari tuan punya blog:

1. Benarkah Datuk Eskay seorang ahli pernigaan serta mempunyai 5 buah kilang baja di selatan Thai.

2. Benarkah Syarikat Datuk Eskay ni telah dijanjikan projek membekalkan baja untuk konsortium Synergy Perdana yang melibatkan kerjasama strategik antara Felda, Felcra dan RISDA. Konsortium ini pula di pandu oleh Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah yang menterinya pula ialah Datuk Seri Shafie Apdal.

3. Saya tak ingatlah sapa nama pengerusi RISDA ketika ini.

Sumber: http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2010/2/24/mstar_berita/20100224192250&sec=mstar_berita

http://www.home.net.my/blog/kerjasama-strategik-felda-felcra-dan-risda

http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0225&pub=utusan_malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_03.htm&arc=hive

Anonymous said...

SEKALI LAGI POLIS NAK TIMBULKAN PROVOKASI.... POLIS MMG SENGAJA NAK BUAT KEKECOHAN BERLAKU... JIKA NAK HENTIKAN CERAMAH KENAPA DIBAWA FRU JUGA... NAMPAK SGT MMG SENGAJA POLIS NAK TIMBULKAN KEKECOHAN DGN MELAKUKAN PROVOKASI...

BILA LG BN NAK UBAH TAKTIK????? SY PASTI TN PUNYA BLOG NI HANYA TAIP IKUT APA YG DIRASA SHJ TP XDE HOMEWORK YG ASAS.... APAPUN ANWAR TAMBAH GLAMOUR & BN TAMBAH DIBENCI RAKYAT MARHAEN DISEBABKAN KEBODOHAN PEMIMPIN2 DLM BN ITU SENDIRI... MEKASIHLAH TAYANGKAN VIDEO KEBODOHAN BN NIE....

reformis sejati

jo said...

Kah!kah!kah!...mampos an..orr..Berdoa allah selamatkan malaysia dari munafikun...

jiwakita said...

salam......

memanglah ulama tu tak bagi bersumpah...akibatnya sendiri
mau ingatlah.....

kalau nak bersumpah.. dibolehkan
jika memang tak lakukan apa-apa
seperti di tuduh...

tapi betulka...ulama
tu beri nasihat begitu..

atau temberang ya amat dari
dia nak lepaskan tengkuk sendiri sahaja...

patut..penyokongnya dah jauhkan diri....

PAShit said...

Kepada semua Pencacai2 sialan anak haram upahan PAS...

kalau dah haram jadah tu apa boleh buat.korang ni kalau nuar tu tutuh bontot kau pun korang kata konspirasi.

Bawak2lah bertaubat dan berhenti bersekongkol dgn peliwat tegar yg Nabi x mengaku umat.

KALAU KORANG DTG TEMPAT AKU AKU LASTIK KEPALA KORANG!

PENCACAI SIALAN UPAHAN PAS SIAL MESTI FAHAM AKU DULU DARI KALANGAN KORANG JUGAK.AKU BERSYUKUR KERANA TIDAK LAGI BERADA DALAM KELOMPOK MUNAFIK!
SEBURUK2 UMNO YG AKU X BERKENAN PUN,PAS LAGI SIAL DAN BAPAK HIPOKRIT TERBESOR SEANTERO MALAYA!

PAShiT

Unknown said...

Check yourself in the mirror.. what u've done. As u all indeed will smile one day..and telling to your own.."how stupid I am for shouting and supporting mindlessly for someone not even cared about u."
Then all these action will remind you..how great u're..but not a thing benefited to u or to yr family.
The best..be side line and maturely think about what will u do good to yourself for facing the hardship for u to face in future..

Anonymous said...

Salam

Aku tidak mahu sokong anwar kaki liwat dan zina menjerit jerit macam orang gila , bukan dia yang bayar gaji aku, bukan ada syarikat dia yang boleh membayar pekerjapun. Buat apa aku sokong dia, dia dah kaya raya, yang ramai ramai kawan aku menjerit macam histeria tu , makan gajike dengan si anwar penipu itu, baik aku sokong UMNO kurang kurang aku kerja gomen , kerajaan yang bayar, pencen dapat duit bulakan, bukan anwar yang bayar tapi kerajaan UMNO/BN yang bayarpun.

Aku tengok ada satu kedai mamak kat ipoh nama Ram...ada tabung PKR minta derma, tabung tu sikit je tak laku, tapi kedai mamak tu juga tak laku, buktinya ramai yang benci PKR

Anonymous said...

kesian takda yang berteloq nak jawap persoalan Melaka Maju 2010 tuu... ada 25 percent jugakkah wahai pejuang melayu nii... opss usahawan2 melayu... usahawan baja. ahakzzz..