Thursday, March 24, 2011



Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blog Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adegan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar - Papa Gomo.


GWM faham sangat dengan perangai sahabat seorang ni. Gomo bukan jenis manusia suka bersumpah sebarangan melainkan jika sesuatu perkara itu benar dan betul. Dan malam tadi, Gomo buat pertama kali Bersumpah Mubahalah didepan GWM.


GWM telah memberi amaran kepada Gomo jangan bersumpah melainkan jika beliau sudah beriktikad memang benar apa yang beliau lihat.

Memang benar jika dibandingkan dengan blogger GAP, House PK ... mereka lebih lama mengenali Papa Gomo dari GWM, jauh lebih lama.

Namun hampir setiap malam GWM akan minum secangkir kopi secawan bersama Gomo ... berborak dan berbincang bersama sama dengan Wangsa Maju Blogger Team.




Apa yang dikatakan oleh Rahim Thamby Chik dan Shazryl Eskay memang benar. Isu utama adalah moral Anwar Ibrahim. Kerajaan tidak sebegitu bodoh untuk membunuh diri dengan isu isu sebegini.

Ini baru satu video klip seks Anwar Ibrahim yang didedahkan ... bayangkan jika ada 'tangan tangan' lain yang turut sama telah merakamkan adegan 'blowjob, doggystyle & freestyle' aksi seksi Anwar Ibrahim.

Dan dikhabarkan masih ada lagi tujuh belas (17) video aksi seks Anwar Ibrahim di luar sana.

Juak juak pembangkang boleh kata apa sekalipun ... konspirasi! propaganda! Satu persoalan yang perlu difikirkan ... apa yang bakal berlaku jika ada 17 tangan lain yang memegang video klip seks Anwar Ibrahim.

17 tangan ini akan memulas tangan Anwar Ibrahim jika ditakdirkan menjadi Perdana Menteri ... tak tergadai negara dibuatnya!

11 comments:

Anonymous said...

Kemarin kata anwar buat video sendiri nak tutup kes dna.hari ni cakap lain pulak?
Lagi satu pelik,bila datuk johari bongkar kisah datuk t barulah terpaksa tunjuk muka buat press conf.Mula2 kata nak tunggu seminggu suruh anwar letak jawatan.

Siap bawa jam omega pulak tu.Kalau bawa telor omega logikla juga.dari mana dtg jam tu? kata pelacur tu dah rembat.Mcmana datuk t boleh kontek pelacur tu minta jam semula?
Dia ada nombor telepon ke? kalau ada pas2 la kat kami

Anonymous said...

Laa baca la betul2.kan dato T tu jumpa org yg jaga pempuan tu..mintak dipulangkan..dato T ada ctc no pelacur tu hal lain...pokoknya jam omega tu ada..berani anwar sumpah jam itu bukan dia punya ???

Anonymous said...

bodoh lakorang..ingat anwar nak call sendiri ke pelacur tu??
kalau set up pun yg anwar bodoh pi f*** amoi tu buat apa??

Anonymous said...

anon 5.00 pm aku rase kau pergi tgk citer doremaon lagi baik lembab bebenoo...

Anonymous said...

pandai ka datuk t umpil drawer? Biasanya datuk2 ni mana nak buat keja mcm tu..temberang punya cerita,mcm cerita geng bas sekolah je

Anonymous said...

TENGOK LAH CELAKANYA PUAK2 UMNO IBLIS NIH!!

KES VIDEO BARU DIBUKA KERTAS SIASATAN, TP MEREKA DAH MATI2AN KATA ITU ADALAH NUAR...LBH BAIK POLIS TAK YAH SIASAT LA SIAPA PELAKON TUH...!! ITU LAH YG AKU KATA MEREKA NI BARUA BODOH!!

PERANGAI UMNO ADALAH SPIN ISU DAN PAKSA RAKYAT PERCAYA, WALAU POLIS BLM SIASAT, SPY DAPAT MEMPENGARUHI HASIL SIASATAN POLIS DAN MAHKAMAH!!

ITU LAH SETANNYA UMNO!!!

March 24, 2011 9:24 PM

Anonymous said...

Janganlah kamu fitnah-memfitnah kerana niat ingin menjatuhkan..Takut,satu hari nanti kamu akan jatuh..sudah jatuh ditimpa tangga..Dan sekiranya kaki2 fitnah itu jatuh tersungkur..kan lebih baik si pemfitnah itu tersungkur dgn org2 yang menyokongnya..jgn pulak sampai Negara hancur kerana dajal pemfitnah..

Anonymous said...

Kalau betul jam tangan tu jam anwar, ia tentu boleh di periksa untuk mencari DNA nya. Walau apa pun kita sebagai rakyat mestilah berhati hati membuat pilihan supaya tidak menyesal di kemudian hari.

Anonymous said...

Shut Up la PKR...Semua pembohonggg..Gilakaqn kuasa..
Tengok la sendiri apa jadi dengan Selagor..Melayu dah tak boleh bersuara..
Bila anwar ada press conference..Tengok siapa di belakang dia...puak2 cina dan India..
Dengar MP sungai Petani taksub mempertahankan anuawr yg dh sah peliwat..naik menyampah..pelincir yg lebih penting bagi dia..poooorahhhhh

Anonymous said...

nampak betul lemah betul otak-otak penyokong pembangkang ini.Tak dapat menilai baik dan buruk. Mungkin hati mereka ni dah buta.

Anonymous said...

buta hati betul anon 9.32 tu...apa ko ingat sikit2 org UMNO je ke yg tuduh si Anwar kesayangan ko tu.
wei pi le tanya org kg aku kat Ceruk Tok Kun tu dan kat Permatang Pauh kg aku tu...depa kenal sgt le sikit anak beranak pak Ibrahim ngan Anwar tu...yg tu pun hang nk tuduh org UMNO jugak ke? gunalah akai sikit...ni pantang ada perkara buruk tentang Anwar semua tuduh UMNO. kepala tokchai hang le....