Thursday, March 10, 2011


Malam tadi, GWM dan Melayu Cindia (blog Gelombang Rakyat) sudah mengatur satu 'game plan' untuk memerangkap jika sekiranya ada 'gurkha gurkha' UMB yang dihantar untuk menyerang kedua dua blog ini.

Hasilnya ... boleh dikatakan agak lumayan! Lumayan bukan dari segi wang ringgit tetapi dari segi menjaga kedudukan boss mereka dalam UMB. Perangkap mengena!

Melayu Cindia terlebih dahulu menerbitkan artikel 'AKU CABAR KAU KHAIRY JAMALUDDIN!!' ... diikuti GWM dengan artikel 'PULAK DAH ... HOUSE PK AMUK DAN MENGAMUK!' setengah jam kemudian.





GWM paparkan dahulu komen 'panas hati' dalam blog Gelombang Rakyat ...



Ini pula komen 'panas hati' dalam blog Gelombang Wangsa Maju ...



Baik ... lihat dan teliti gaya dan lenggok komen 'panas hati' gurkha yang dihantar untuk 'mengurkhakan' GWM dan Gelombang Rakyat.

Hebat ... Gaya penulisan dan kritikan adalah hasil dari 'gurkha' yang sama. Selepas selesai dengan komen 'panas hati' di blog Gelombang Rakyat jam 4.15 pagi, 'gurkha' ini meneruskan lompatan untuk komen 'panas hati' di blog Gelombang Wangsa Maju jam 4.45 pagi.

Cuma satu sahaja teguran GWM, mengapa perlu panas hati jika tidak melakukan sebarang kesalahan. Alangkah baik jika sekiranya 'leader' UMB ini berjumpa dan bersemuka dengan blogger blogger OTAI ... Kurang 'gentleman'lah jika menghantar 'gurkha' untuk menyerang!

Melayu Cindia ... umpan sudah dijamu dan dimakan. Psssst ... PapaGomo! Your turn!

3 comments:

Anonymous said...

malas cakap bro...
puak2 ni jenis jerung...
kita tak kisah hal duit ringgit ni..tp kalau kacau sikit melompat depa ni..Ada yang BANGAP pasal media baru ni harap tak aktif blog pun tp dok balun duit macam gaji tetap...

Apa pun kita tak kisah asal jangan kacau kawan2 kita buat kerja untuk UMNO/BN....

Pukimak la depa ni...macam Lelaki Y, dan menteri Y jugak punya perangai...

Unknown said...

HE HE HE ... MARAH NAMPAK ANON 11.49AM!

Anonymous said...

Get the facts why not try here check this link right here now Continue click here to read replica ysl bags