Sunday, March 13, 2011


Dr Joyce Lee Yueh Choo mendedahkan Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin sebagai 'Tok Dalang Utama' punca perpecahan dan politik 'Cah Keting' dalam PKR.

Beliau mencabar kepimpinan PKR untuk mengambil tindakan displin dan menggantung Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin yang jelas menyalahgunakan kedudukan dan sabotaj pemilihan kepimpinan secara terbuka.



Dr Joyce Lee Yueh Choo yang digantung serta merta bermula 10 Mac kerana mengkritik Anwar Ibrahim dan kepimpinan parti sebagai 'lembab dan pengecut' dalam mengambil tindakan terhadap kedua dua perosak parti tersebut.

Beliau turut mencabar Azmin Ali untuk mendedahkan mengenai permit AP perniagaan kereta mewah yang dikecapi sewaktu dalam UMNO.


Penasihat PKR Anwar Ibrahim turut diselar Dr Joyce Lee Yueh Choo sebagai pengamal 'dasar pecah dan perintah' dalam parti PKR dan bersekongkol bersama Azmin Ali mengamalkan kronisme dan nepotisme.






10 comments:

Anonymous said...

org lain dah tahu dah ...parti ni mmg penuh dgn skandal,kronisme,nepotisme dan mcm2
ma la.......
PKR pun x lama lagi akan tumbang...pemilihan cbnag parti dah tunjukan segala2nya.....
Cuma ada org bahlol sperti PASial dan DAPing yg masih nak kwn dgn anuar juburi...
sbb apa??....semua org dah tau....kalu tau pun buat2 x tau...
kuasa dan pengaruh beb..

WU DI..

Anonymous said...

dna anwar bolih diletak pada dubur saiful.dna pada botol moneral pun korang dah dpt.byk bukti lain dah tak menyebelahi saiful.jd umno bermatimatian guna dna.bolih percayake.kalau dah lain dah menipu inikan dna.selagi bn tak tumbang selagi tu penipuan berleluasa.

Neilkie69 said...

Anon 5:21, lu cakap macam orang bodoh, tu pasal tak pakai otak, mengalahkan orang kelaut cakap di kedai kopi...dah jadi macam orang di zaman Jalilliah bertaklid membuta tuli dan terlalu asaubiyah.Mungki dah dibutakan hati oleh yang Maha Esa...kesian moga mintu taubat masih terbuka untuk dirimu

Ular Menyusur Akar said...

pssst WU DI.. Neilkie69 telah di tutup pintu hati dia. Tapi dia tak tahu, he....he.... Kau buat dak ajelah. Kesian dia kan?

izad12 said...

sokong anon 5.35pm.dna anwar boleh diletakkan di dubur saiful.tapi dna male y dari sumber air mani bukannya air liur atau peluh.camne lak tu?

Anonymous said...

Lubang dubur kan boleh korek dgn jari... lagi geli, lagi sedap... lagi gatal laaaggggiiiii ssseeeeddddaaaapppp..... kih3...

Anonymous said...

Umat Nabi Lut di hempuk dengan gunung , Bala besar nak diundang kat negara ni ke.. jangan biarkan peliwat tanpa dihukum..

anti punggong said...

AKU RASALA YANG DOK SOKONG ALJUBS NI MESTI DARI GOLONGAN GAY

ANTI JUBOQ said...

AKU INGAT YANG DOK BELA ALJUBS NI MESTI DARI GOLONGAN GAY AMACAM

nenafea said...

useful referencefind here Get More Infowebsites navigate to this websitemore information