Monday, March 14, 2011


GWM tidak begitu hairan jika Khalid Samad atau Dzulkifli Ahmad akan bermati matian mempertahankan penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam. Sememangnya sudah menjadi skop kerja kedua dua Liberalis ini untuk memancing undi.

Juak juak ini sememangnya akan berada di saf hadapan Anwar Ibrahim bagi memastikan pakatan haram menang pada PRU Sarawak. Pelacur pelacur agama Islam ini akan melakukan apa sahaja demi kepentingan Anwar Ibrahim.



Namun, apabila Nasharudin Mat Isa mula berada di saf hadapan bersama kedua dua Liberalis ini mempertahankan Bible dalam Bahasa Malaysia ... sesuatu yang diluar jangkaan.

Barangkali, juak juak ini lupa dengan teguran Timbalan Mursidul Am PAS. Barangkali juga kerana mereka lupa dengan nasihat dan teguran dari Dr Haron Din ...








Atau buat buat lupa dengan nasihat dan teguran Ustaz Taib Azamuddin ...







Inilah yang berlaku apabila parti PAS sekali lagi ... sekali lagi mempolitikkan isu penggunaan Kalimah Allah, hanya kerana mahu mendapat sokongan dan undi, menuju ke Putrajaya!




'Kalau Tuhan Allah Turun Ke bumi Pun Tidak Boleh Selamatkan Malaysia' ... begitu mudah orang India ini mengucapkannya tanpa mengetahui natijah.

Berapa kali dan berapa lama lagikah perlu Islam dilacurkan oleh parti PAS! Janganlah diikutkan akidah 'Islam Liberisasi' Anwar Ibrahim!

Mungkin ularmak ularmak PAS sudah menjumpai satu upacara untuk menghapuskan dosa bagi mereka yang memperlekehkan Klaimah Allah ini!

3 comments:

Anonymous said...

astaga. apa nak jadi dgn org pas ni. abes agama dilacurkan untuk kepentingan politik mereka. politik dan agama adalah sesuatu yg berbeza bagai air dan minyak. kalau dicampur pun ia tetap tidak boleh sebati. wallahualam.

Anonymous said...

Kenapa kita orang Islam perlu menyumbang kepada perkembangan agama Allah yang disesatkan (kristian) dengan membenarkan kitab palsu(bible)dalam BM diguna di Malaysia? SUDAH TERDESAK SANGAT KE UNTUK MENJADI PEMERINTAH DAN BERKUASA? Politik tu politik juga...tolong jangan lacurkan kesucian agama Islam dan bangsa Melayu untuk tujuan itu? Golongan ini hanya layak digelar SAMPAH POLITIK!

vulcan933 said...

pas(pak ajis stupid)