Friday, March 11, 2011


'The One and Only Intelligent Deputy Minister' Saifuddin Abdullah menafikan laporan fitnah Harakahdaily bahawa beliau menyokong Buku Jinggay.

'The Intelligent Man' hanya menyatakan bagusnya BN ada Buku Biru dan pakatan haram ada Buku Jingga. 'The Intelligent Man' sekali lagi mengulangi Harakahdaily memutarbelitkan kenyataan 'Intelligent'nya dalam satu forum di Universiti Malaya.

Dengan daya 'Intelligent' yang begitu tinggi, 'The Intelligent Man' sempat melakukan diversion mengenai NEW POLITICS yang beliau perjuangkan.



Apa yang beliau maksudkan sebagai NEW POLITICS adalah kerajaan baru (baru?), pemikiran baru, inovasi demokrasi dan integriti ahli politik.

Jadi Saifuddin Abdullah ... 'NEW POLITICS' bermaksud integriti seorang ahli politik seperti anda adalah untuk 'membalun' blogger pro kerajaan, benarkah begitu!

Jangan Sampai I Balun U All Blogger, Tunggu Masa Je!
Maaf Yang Arif ... GWM tarik kembali kenyataan di atas ... GWM bukan 'Blogger Intelligent'.


Dan jika anda benar benar 'Intelligent', dipersilakan untuk memulakan tindakan saman ke atas Harakahdaily atas dasar memutarbelikan kenyataan dan fitnah ke atas integriti ahli politik ...

Beranikah 'The Intelligent Man' mempertahankan integriti sebagai ahli politik! Jangan sekadar Retorik!


1 comments:

Anonymous said...

Woi! Pudin Pudin, kecik2 tak nak mampos, bila dah besar menjadi keparat kepada agama, bangsa dan negara. Kita tahu si Pudin ini intelligent, tetapi intelligent otak berjambul, dia ingat bloggers bahalul dgn gula2 makan kat kedai makan mamak. Hi Pudin keparat, tak payh lah nak coverline, rakyat semua dah tahu, kau tu penjilat dubor Pak Sheikh barua Yahudi zionist. Agenda yg kau perjuangkan adalah untuk mengjahanamkan agama, negara dan bangsa. Species2 seperti sudah harus di hukom hudud ala PAS, iaitu rejam sampai mampos. Tidak ada tempat di bumi Tanah Melayu kepada species2 keparat lahanat. Ds Najib bangulah dari tidur, jangan lah bacul dan menikus untk mengambil tindakan tegas, berani dan pantas. Keparat2 yg menjadi parasit dalaman UMNO harus dilondehkan di khayalak ramai dan di sepak terajang sebelum mendatangkan ke mudharatan kepaa Parti, agama, bangsa dan negara. Harap ahli2 dapat mencontohi keberanian dari pemimpin dan bukan jadi bacul mengikuti pemimpin. Selamatkanlah bumi Tanah melayu dari keparat2 dan lahanat2.