Friday, March 4, 2011


Ceramah malam ini di Rumpun Makmur Gamat apabila ceramah kedua dua pihak di antara BN dan PAS di banjiri sekitar 3 ribu orang.

Lokasi ceramah yang berhadapan di antara satu sama lain yang di pisahkan dengan sempadan Jalanraya menjadikan jalan sesak terok di tambah pula penyokong pakatan yang datang dari luar Kerdau.

Anwar brahim yang datang lewat terus berceramah isu Minyak, Kerajaan Mesir yang di tumbangkan dan Rasuah. Namun sekali pun tak menjawap apa yang di Bongkarkan oleh Ummi Hafilda.



Ada sekali Anwar katakan kepada penyokongnya " Kita akan jawap apa di sebelah sana katakan" Sampai habis Anwar. Berceramah sekali pun dia tak jawap! Hampas betul Nuar ni! Sekali lagi Penyokong Pakatan kena KENCING dengan Nuar Juburi! Hahahaha

Bila masuk Bab Rasuah Anwar kata BN Rasuah namun di jawap oleh UMMI dengan menjelaskan Anwar Brahim lah Bapak Rasuah dan Ummi mendedahkan saham saham milik Bapak Anwar, Adik beradik Anwar dan azmin Ali.



Sebaik Ummi mendedahkan Bapak segala Rasuah Anwar Brahim maka Anwar berhenti berucap dan terus meninggalkan tempat ceramah menyaksikan penonton Pakatan terpingga pingga!

Hahahaha Padan Muka kau Nuar Al Juburi!!!!


Laporan penuh akan menyusul Esok! Nantikan ..... Sekali lagi Gomo kenyit mata pada Anwar Al Juburi tadi! Hahahaha
Read more...

Posted by Papa Gomo

4 comments:

Cry Baby Cry said...

Cerita 1. Now You See It!!:-

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=31176:umi-hafilda-hanya-tentera-upahan-halim&catid=1:utama&Itemid=50


Cerita 2. Now You Don't!!:-

http://blogtamingsari.blogspot.com/2011/03/ummi-di-fck-oleh-harakah-saman-segera.html


Amateur picture editing pun boleh menilainya tanpa perlu zoom in. Make no mistake Politics will always remain politic. Kita cuma perlu bijak menilai antara Politik secara Islam atau Politik mempergunakan Islam.

Kita tengok siapa yang KUAT melalak terasa di fitnah, sanggup ke dia menyembunyikan fitnah ini......kwang,kwang,kwang

Anonymous said...

Harapan yg tinggi..kepada juak pakatan haram..especcially Tuan Komrad..wak..ka...ka... buat sembahyang hajat...x cukup minta wali-wali slipor tolong doakan semoga alJuburi a.k.a alBontoti akan belayar aman dan damai ke Sungai Buloh Inn....maklumlah doa orang teraniaya dan dizalimi dimakbulkan oleh Allah swt..

Tuan Komrad lepas ni boleh jadi guard..takut arsenic ke...Plumbum ke...Lead ke terlepas masuk..binasa pulak "anugerah tuhan" tu...silap-silap kak Jijah bg pelempang Lemau kat mka Tuan Komrad..waaka..ka...ka......

Anonymous said...

Mintak mintaklah ada video sekali... hahahahahahaha!

Mordecai Kucai said...

Biasa la manusia dua alam. Ada pondan pondan sikit.