Thursday, March 31, 2011



Kasar betul bunyi blog puak pembangkang ni ... PENEMBAK BABI. Apa yang dia tembak? Seekor babi jelmaan manusia! Yang ditembaknya adalah

TOPENG PERAK
, seorang lagi blogger pembangkang! Apakah ini bermaksud PENEMBAK BABI telah pun menembak lantas membunuh TOPENG PERAK, seekor babi! Gila puak puak pembangkang ni!

Kadangkala pening juga melihat karenah blogger puak puak pembangkang. Sanggup bertempur sesama sendiri untuk pancing pemimpin yang boleh dijadikan bahan 'masyuk'.

Berbalik kepada TOPENG PERAK ...

Hebat saudara TOPENG PERAK rupanya ... bergambar siap berlaga buah dada (bulatan kuning) dua 'China Doll'. Tersenyum simpul saudara TOPENG PERAK.




GWM cuba bersangka baik ... mungkin saudara TOPENG PERAK sedang beristighfar sambil menikmati kepitan buah dada 'China Doll'.

Berapa kali sehari lu balun dua ekor 'China Doll' Bro! Bohonglah kalau dah dikepit dengan buah buah mantap 'China Doll' lu tak balun!

Ada kemungkinan saudara TOPENG PERAK mempraktikkan teknik teknik KAMA SUTRA seperti dibawah ini ... hebat benar saudara!






Atau ... lu mau bagi jawapan standard lu setiap kali keluar artikel dalam blog PERISIK RAKYAT! Macam ayat dibawah ni!

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." (Al-Qur'an,al-Hujurat (49):6).


Jangan jadi munafiq saudara TOPENG PERAK! Mulut kata lain ... perbuatan kata lain.

Saudara sudah sama seperti Anwar Ibrahim. Apakah saudara juga teringin menjadi salah seorang yang terpilih sebagai 'Anugerah Tuhan'!



3 comments:

Anonymous said...

Siapa itu Topeng Berak? Lawyer?? Majistret?? Pencacai?? Ataupun bertaraf hanya seekor cipan dalam parti bulan? Boleh GWM jelaskan... Hahahahahahaha...

Unknown said...

DIA ANWAR PEMBOHONG MPP! ... ANWAR PEMBOHONG!

Ular Menyusur Akar said...

GWM nak berlaga siku nampak, he..he..

Apalah gaduh babi dengan babi bertembak. Babilah mati. he...he...