Friday, March 4, 2011


Petang semalam bertempat di Dun Kerdau program JOM Pemuda BN menjelajah sekitar Dun Kerdau dengan di ketuai YB Khairy Jamaluddin Ketua Pemuda BN dan turut di iringi pemuda pemuda BN Temerloh serta wakil Giatmara

Siri program JOM yang berjalan semalam menziarahi ke 3 buah rumah yang sedang dalam pembinaan oleh Giatmara dengan kerjasama Pemuda BN. 3 Buah rumah yang di pilih itu berdasarkan keluarga yang kurang berkemampuan.

Untuk makluman Program JOM Jelajah One Malaysia ini bukanlah di adakan pada setiak Pilihanraya kecil namun Program Jelajah ini telah berjalan setahun lamanya dan pada bulan December 2010 yang lalu Program JOM ini telah menjelajah ke 5 buah negeri dalam masa 5 hari dengan menjalankan Aktiviti yang sama iaitu membantu mereka yang memerlukan dalam membaik pulih rumah kediaman.



Saudara Shahrom Nizam berumur 39 tahun yang menetap di rumah peninggalan arwah bapanya di Lipat Kajang penerima bantuan Membaik Pulih rumah di bawah Program JOM



saudara razak Ahmad penerima bantuan Program JOM



Ketua Pemuda BN YB KJ Turut mengambil bahagian dalam membaik pulih rumah terpilih dalam Program JOM ini



Nenek Busu Zawiah Ibu Tunggal berumur 64 tahun yang menetap di Guntong Kelibang antara penerima bantuan Misi Jelajah One Malaysia semalam.



Rombongan Pemuda BN dengan menaiki Motosikal menjelajah Dun Kerdau dalam kempen Pilihanraya N 28 Kerdau Pahang.

Hari ini program JOM akan bersambung dengan menjelajah ke beberapa buah rumah yang terpilih dalam Dun Kerdau. Pemuda BN dan pasukan Giatmara akan bersama sama membantu Masyarakat Pengundi di Dun Kerdau ini dalam memastikan Barisan Nasional sememangnya Prihatin dan Peka kepada agenda Memastikan pembelaan ke atas rakyat di perjuangkan tampa mengira apa halangan sekalipun.

Kami Kata Kami Kotakan
Pakatan Rakyat Kencing Memanjang

Psssttt...Program JOM yang mendapat tempat di hati rakyat Malaysia..... Tantawi buat apa? Tabur fitnah ada le! Khak Ptuih!

Posted by Papa Gomo

1 comments: