Wednesday, March 9, 2011


GWM agak terperanjat kerana dalam diam Anwar Ibrahim turut melancarkan buku memoir beliau sebagai tindakbalas terhadap pelancaran buku memoir Tun Dr Mahathir 'A Doctor In The House' di Mid Valley Megamall.

Buku yang bertajuk
'Memoirs of Geisha' ini turut mendedahkan perjalanan hidup berliku Anwar Ibrahim dari mula masuk UMNO sehinggalah kepada pemecatan beliau dari UMNO.



Yang pasti, Anwar Ibrahim akan berasa gumbira kerana terdapat satu bab dalam buku tersebut memang ditujukan khas buat diri beliau sebagai lelaki misteri ... Lelaki Y!

Cuma, Anwar Ibrahim tidak akan berasa cemas kerana tidak ada sebab buku tersebut akan dihalang dari terjual melalui injunksi mahkamah ... melainkan beliau meng'injunksi' dirinya sendiri.

Harga Pengenalan ... RM 1.00, Harga Kawan ... FREE!

7 comments:

Ular Menyusur Akar said...

hoi, murahnya. Ini baru betul pemimpin kebajikan rakyat. Sama harga dengan gaji penasihat ikonomi?

adi said...

amboi! kalau macam gini punya murah, gerenti bestseller. pasti banyak cerita cerita porno kat dalam...

vulcan933 said...

saya booking online takut out of stock.grentee panasssss...kisah mcmnana dia soldomy assistant dia mungkin ada masuk dalam bab

HHalem said...

hehehehe

Ler, aku dah nak start injin nak pi beli kat kedai keling botoi.

Kedai todi pun ada jual kot.

Anonymous said...

Mesti penuh dengan adigan seks dengan lelaki dan pompuan.

Anonymous said...

Sempat ke juburi tulis buku? Tun M pun ambil masa 8 tahun baru siap. Ops aku lupa....oleh kerana kepakarannya yang tiada tolok banding, sambil meliwat pun dia boleh mengarang buku hehehe...

Anonymous said...

PANDAI KA MAMAT NI MENULIS