Monday, December 20, 2010


Zaid Ibrahim menempelak Karpal Singh dengan menggelar peguam berkerusi roda tersebut sebagai Celaka! Penipu! dan Ular Pembelit.


Beliau juga akan mengambil tindakan saman malu terhadap Karpal Singh dan juga atas tuduhan dalang pembakaran Bar Council pada tahun 1988.


Zaid Ibrahim turut menempelak peguam cacat tersebut kerana mempunyai bukti dan mengetahui Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti seks liwat, namun terus mempertahankan dan menjadi peguam bagi kes Anwar Ibrahim.



Beliau turut memperlekeh Karpal Singh yang sebelum ini menempelak Anwar Ibrahim sebagai tidak layak menjadi Ketua Pembangkang, namun kini menjadi penjilat Anwar Ibrahim.




GWM: Ingatkan Anwar Ibrahim sahaja yang bergelar sesumpah ... Karpal Singh pun sudah bergelar ular pembelit ... Welcome To The Animal Club !

sumber / pautan:
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/zaid-calls-karpal-a-liar-and-a-snake/



4 comments:

Anonymous said...

Anugeragh tuhan le pada zaid dapat impak sikit dari zaid pun cukuplah yang penting anwar perlu dihapuskan dari politik malaysia

Anonymous said...

Brovo bro zaid...simpan racun lebih sikit.. biar kapal singki cepat Sink terus.. Kapal memaNG TAU AL JUBURU TU KAKI jUB...sebab tu dia nak bela.. sebab ada kerang dalam mee, ada niat jahat tu.. tp jubur terdesak terpaksa guna peluru kapor, senang aja ada karipap ada nuar..ada nuar ada Morkthar..ada nuar ada CIFU...cant fuck u...oh oh

Anonymous said...

Ok,ok.. kita simpulkan begini je:

Nazri - menteri no class
Zaid Ibrahim - Celaka
KARPAL SINKI - PEGUAM THRID CLASS, CELAKA, PENIPU, ULAR PEMBELIT.

wau, wau.. pemenang anugerah terbanyak - KARPAL SINKI.

Lepas ni ade yg nk menambah gelaran baru ke pada 'bai' ni?? blum jd menteri malaysia pun dh suke gaduh2 ngan orang lain. Bai.. bai.. perangai mengalahkan budak2 OKU.

Kah.. kah.. kah...

Anonymous said...

Slogan MALAYSIA BOLEH sudah berjaya menambat hati rakyat Malaysia...
JOM KEMPEN SLOGAN
"PEMBOHONG MACAM ANWAR IBRAHIM"
DI PRK TENANG
Jadikan slogan ini hingga jadi sebutan rakyat Malaysia...