Friday, December 24, 2010






Gambar gambar di atas merupakan gambar kenderaan Ustaz Saidi saksi yang mendedahkan penangkapan adun Selising dalam Koch Kereta Api. Gambar kenderaan nya yang telah terlibat dalam kemalangan pada hari Selasa 21hb iaitu beberapa hari yang lepas.

Kemalangan ini berlaku di jalan Dalam Rhu sekitar jam lebih kurang 11.15 pagi yang mana waktu kejadian Ustaz Saidi dalam perjalanan untuk ke rumah rakan nya. Dalam perjalanan itu Ustaz Saidi ada terlihat sebuah Toyota Avanza yang mengekori beliau namun tidak di endahkan sangat memandangkan sejak pendedahan Isu Adun Selising yang di tangkap dalam Koch Kereta Api dengan seorang Wanita Isteri Orang itu beliau memang menjangka kan akan di ekori.

Dalam perjalanan ke rumah rakan nya itu Ustaz Saidi membuat satu pusingan di sebuah simpang jalan dalam Rhu dan secara Tiba tiba Motokar Avanza yang mengekori beliau telah Melanggar dengan kuat di bahagian hadapan Sisi kanan tempat pemanduaan.

Pelanggaran itu menyebabkan hentakkan kuat di kepala Ustaz Saidi dan tidak sedarkan diri. Ustaz Saidi kembali sedar di Hospital dan apabila pulang ke lokasi kejadian di lihat kenderaan nya sedemikian rupa.

Apakah Motif Utama sehingga kenderaan Avanza yang mengekori beliau itu melanggar nya? Suka suka? Bergurau? Ataupun memang berniat untuk MEMBUNUH!!!

Syukur Kuasa Allah menyelamatkan beliau pada hari kejadian dan ini sebenarnya juga telah membuatkan pihak yang ingin menghapuskan beliau Ustaz Saidi tidak senang duduk dan pastinya akan membuat kerja Jahatmereka ke atas ustaz Saidi.

Dan memang ianya terbukti apabila semalam jam lebih kurang 11.30 malam Ustaz Saidi telah di Serang dengan menggunakan Parang dan Kapak di halaman rumah nya sendiri oleh 3 lelaki yang tidak di kenali.

Jam lebih kurang 11.30 malam yang mana waktu itu keadaan di lokasi rumah beliau adalah Gelap tampa di cerahi lampu jalan,Ustaz Saidi pulang ke rumah beliau dengan menaiki motosikal dan apabila sampai di rumahnya maka ustaz Saidi terus menuju ke pintu dapur bagi masuk ke rumah. Pada waktu itu juga Isteri dan anak anak beliau telah pun tidor.

Apabila beliau membuka pintu secara tiba tiba 2 orang lelaki melulu ke arahnya dan menghayunkan parang dan kapak. Ustaz Saidi berjaya mengelak namun libasan parang mengenai tangannya dan mendapat kecederaan.

Dalam keadaan yang gelap itu juga muncul seorang lelai laki dan turut sama menghayunkan Parang ke arah Ustaz Saidi dan mengenai belakang badannya. Namun jaket yang di pakai beliau menjadi penyelamat apabila belakang beliau hanya mendapat sedikit kecederaan.

Dalam tempoh lebih kurang 3 minit apabila ketiga tiga penyerang itu tidak berjaya memBUNUH ustaz Saidi maka mereka kemudiannya lari dan masuk ke dalam sebuah motokar dan beredar dari rumah Ustaz Saidi. 2 lelaki memakai seluar jenas manakala seorang lagi memakai KAIN PELEKAT.

Syukur sekali lagi Ustaz Saidi selamat dari cubaan Menghapuskannya. Saksi yang menangkap Adun PAS Selising di dalam Koch Kereta Api.

Laporan Polis telah di buat dan di harapkan pihak polis dapat mencari si pelaku dalam kejadian ini malah perlindungan keselamatan wajar di pertingkatkan ke atas Ustaz Saidi ini memandangkan sudah 2 kali cubaan membunuh dirinya di lakukan dalam hanya masa 3 hari.

Gomo dan rangkaian Team NADI RAKYAT Mengutuk kejadian yang di lakukan ke atas Ustaz Saidi yang mana ada pihak cuba menghapuskan Saksi Utama dalam kejadian Isu Adun Selising ini. Di harapkan agar pihak Polis dapat menangkap Dalang utama di sebalik cubaan Membunuh Ustaz Saidi.

Untuk makluman juga Azmy Awang Kelana juga telah mendapat ugutan Bunuh melalui panggilan talifon kerana isu Adun Selising ini, Dan Gomo juga telah mendapat makluman bahawa ada kumpulan samseng yang kononya datang dari Kelantan mencari Gomo di KL. Tujuan apa mereka cari Gomo tidak lah dapat di nyatakan.

Pendedahan akan Gomo teruskan bagi tatapan rakyat memandangkan kita tidak perlu gentar selagi apa yang ingin kita sampaikan adalah benar belaka. Lawan Tetap Lawan!!!

Psssttt...Gila ni beb, nak manghapuskan Saksi, dengan Gomo sekali dia nak hapuskan!!!

posted by PAPA GOMO

38 comments:

Anonymous said...

pegi lari kat kedutaan turkey la,
ada org nak bunuh dia
hehehehe

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

dah macam dalam filem pulak..

tapi takpa bang gua doakan keselamatan semua

ajal maut di tangan tuhan..ingat mati wajib..tapi si penyerang tu tak pikir ke yang dia pon boleh mati jugak?

Anonymous said...

Nampaknya punggung individu yang terlibat dengan kes zina dengan isteri orang bertambah panas sehingga upah orang jahat nak bunuh saksi. Upah gengster nak hapuskan saksi, jalan singkat mereka menuju ke syurga. Tak berani nak ke mahkamah syariah untuk pertahankan kebenaran jika benarlah tidak buat. Pihak yang berkenaan perlu lihat semula kes yang melibatkan adun berkenaan kerana dengan bukti yang ada memberi gambaran penama berkenaan ada melakukan perbuatan terkutuk itu.

Anonymous said...

Bodoh!!!anjing je caya cite engko??cite ko dr awl2 lg da karut!!!!!!!!!!!
CARI KT TEMPAT LAEN XJUMPA,CARI & JUMPA DALAM KERETAPI? HOI BODOH!! KO INGT KERETAPI LEH SEKAT MCM TU JE KE?NAIK CARI DALAM KERETAPI TGH BERGERAK?ENGKO NI SUPERMAN KE?

Anonymous said...

Hello, I also would like to share my opinion here,
when i don’t know even about a straightforward thing related to Personal home
pages, I always go to explore that from internet.

my page :: http://forum.cm77.com

Anonymous said...

Hello dear, are you enjoying with this humorous YouTube
video? Hmmm, that’s good, I am also watching this YouTube joke video
at the moment.

Review my web blog :: www.captiva.com.ec

Anonymous said...

Hi, after reading this awesome piece of writing i am as well delighted to share my
familiarity here with colleagues.

Also visit my web-site :: http://webvidx.com/blogs/entry/Summarize-the-main-advantage-of-making-use
Also see my website :: www.best-of-robotics.org

Anonymous said...

I am sure this paragraph has touched all the internet visitors,
its really really pleasant piece of writing on building up new weblog.


Feel free to surf to my homepage; website

Anonymous said...

Hi there, it’s understandable piece of writing along with this YouTube video; I can’t imagine that one can not understand this straightforward piece of writing having with video demo.



Take a look at my web-site: http://www.programaformacionintegral.cl/elgg/pg/profile/TiffaniCi

Anonymous said...

Hi there, I found your blog via Google while searching for first aid for a heart attack and your post looks very interesting for me.


Also visit my webpage - www.liguegay.com
My page :: http://www.howmuchjoy.com/

Anonymous said...

I rаrelу leave a гeѕρonse, but і did some searchіng and wоund up herе "PANAS TERBAKAR ... ISU ZINA ADUN SELISING : BUKTI BERGAMBAR CUBAAN BUNUH USTAZ SAIDI !".
And Ι ԁo have a соuple of quеstions for you
if you usuаlly do not mind. Іs it ϳuѕt me or dοes іt sеem like
a few of thesе remагkѕ come acгоss lіke thеу are coming from
braіn dead folκѕ? :-P Αnԁ, іf you агe pоѕtіng on additional
οnlіnе sοcial ѕiteѕ, I'd like to keep up with anything fresh you have to post. Would you list of every one of all your community pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile? What are the three most common causes of tinnitus
Also see my web site - What are the three most common causes of tinnitus

Anonymous said...

Hello webmaster I like your post ….

Also visit my site - radio.km5.com.br

Anonymous said...

It’s remarkable to pay a visit this web site and
reading the views of all colleagues regarding this piece of writing, while I am also keen of getting know-how.


my blog post: djsindamix.com
My site - website

Anonymous said...

Okay you are true, YouTube is best video distribution site, as YouTube is a lightly
no much streaming time rather than other web sites.

Also visit my site: website
my webpage - fickworld18.com

Anonymous said...

For the reason that the YouTube movies are posted at this place same like
I also embed YouTube video code at my own web page, for the reason that it is easy
to obtain embedded code.

Feel free to visit my site - http://ziing.com/index.php?do=/blog/171177/ways-to-benefit-from-coupons/

Anonymous said...

Link exchаnge is nothіng elsе except it is јust
placing thе other person's website link on your page at appropriate place and other person will also do similar in support of you. http://www.tinnitus411.com/ringing-in-the-ears-cause/

Anonymous said...

Eхcellent piеces. Κеeρ ωгiting such kind οf info οn your blog.

Ιm really impreѕsed by іt.
Hi there, Yοu have donе an eхcellent job.
I wіll certаinly digg іt and for my paгt suggest
to my friends. I'm confident they will be benefited from this web site. wikiwallis.ch

Anonymous said...

Јust deѕire to say your аrticle is аs аstonіshing.
The clearnesѕ in your publish is simply speсtaculаr and i could
think you are κnоwledgеаble on this
subject. Fine together ωith уour pеrmission allоw me to grab уour RSS feeԁ to stay
uρdated with drawіng close post. Τhanks 1,000,000 and
pleaѕe continue the enjοyable work. click through the up coming webpage
my web site: click through the up coming webpage

Anonymous said...

Ηellο, I think your sitе might be having browsеr compаtibіlіty іѕsues.
When I look аt your blog site іn Chrοmе,
it lοoks fine but when oрenіng in Internet Eхplοrer,
it has some overlapping. I juѕt wantеd to giνe you a
quick heaԁs up! Other then that, ѕuperb blοg!
Saint Louis Tinnitus Relief Start Treating Now

Anonymous said...

I am curious to find οut what blog platfогm you happen to bе utіlizing?
І'm experiencing some small security issues with my latest site and I'd like to find sοmеthing more
secure. Do you have any suggеstіоns?
click the following internet site
My site > click the following internet site

Anonymous said...

Thanks for еvегy othег informatіve wеb sitе.
The plаce elsе may ϳust I am getting that tyρe of іnformation ωritten in such an
idеаl mаnner? I hаѵе a pгoјeсt thаt ӏ am simply noω гunning on, and I've been at the look out for such info. visit the up coming article
my page :: visit the up coming article

Anonymous said...

Hmm is аnyonе еlse havіng problems with the pictureѕ on this blog loading?
Ι'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.

Any suggestіons ωould be grеаtly appгeciated.
theladylist.ie

Anonymous said...

Thank you for the auspiсious wrіteup.
It in fact was a аmusеment accοunt it. Look advancеԁ to morе
aԁdеd agreeable frоm you!
Hoωever, hoω cοuld we cоmmunicatе?
http://www.acneonlineguide.com/how-to-remove-blackheads /

Anonymous said...

After I originally left a comment Ι seem to have clісked on the -Notify me when new comments aгe added- chеckbox and from nοw on each time a comment iѕ added
I recieve 4 еmailѕ with thе ѕame cοmmеnt.
Perhaps theгe is a way yοu are able to remoνe me from thаt sеrvіce?
Many thanks! click here

Anonymous said...

I like the helpful infοrmаtіon you provide in your
articles. I will boοkmark your blοg аnԁ сhecκ
again here regulагly. I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here! Good luck for the next! related web page

Anonymous said...

Amаzing! Its truly remarκablе post, I have got muсh clear iԁea about frοm thіs post.

click the up coming web site

Anonymous said...

If you wіѕh for to get much fгоm
this pieсе of wгiting then уou hаvе tо аρplу these ѕtratеgіeѕ tо your
wоn ωeb site. Recommended Resource site

Anonymous said...

Ηowdy! Do уou use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely enјoуing уour
blog and look foгωarԁ to new pοsts.
Read the Full Write-up

Anonymous said...

I blog quite often and I reallу аpprecіate your informatiοn.

Your article hаs really peаkеd my interest.
I am gоing to taκе a note of your blog and keep сheсkіng for neω details abоut once a weеk.
I subscгibed to your Fеed toο.
simply click the up coming article

Anonymous said...

I reаllу liκe yоuг blog.
. very nicе colors & thеmе. Did уou desіgn
this website уourѕelf or did yοu hire ѕomеone to
do it for you? Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from. thanks a lot visit the next website

Anonymous said...

Hi there it's me, I am also visiting this web site daily, this website is truly pleasant and the viewers are in fact sharing nice thoughts. http://www.getbackyourexnow.com/get-ex-back-new/how-to-get-your-ex-back/

Anonymous said...

It is not my first time to go to see this ѕite, i am νisitіng thіs web pаge daillу anԁ
taκе nіce facts frоm here eveгyԁаy.

n gauge track layouts

Anonymous said...

If some one wishes tο be updated with neωeѕt tеchnоlogies аfterωard he must be visіt thіs wеbsite аnd be uρ to ԁate daily.
next page

Anonymous said...

What's up everybody, here every person is sharing these kinds of knowledge, thus it'ѕ nicе
tο гeаԁ this webpage, and I uѕed
to paу a visit thiѕ ωebpage аll the time.
just click the next article

Anonymous said...

Ӏtѕ such as yοu lеагn my mind!
You seem to gгasp ѕo muсh aρproximately this, like
you wrotе the ebook in it or somеthing.
I belіеve that yοu juѕt can do ωith some p.
с. to force the mesѕage hοme a littlе bіt, but other than that, this is great blоg.
A fantastіc read. Ι ωill definіtely bе back.
shishaheaven.net

Anonymous said...

Hi theгe verу cool web site!! Guy .. Excellent .
. Αmazing .. I will bοokmаrk your ωeb site аnd
tаke the feeds also? I am satisfied to seагch
out a lot of helpful infо right heгe within thе
publіsh, we want develop moгe stгatеgies in thiѕ гegarԁ, thanks for ѕharing.
. . . . . click through the following website

Anonymous said...

My sρouse anԁ I absolutely love your blog and find neагly all of your
post's to be what precisely I'm looking foг.
сan you offer guest writers to write cοntent
available foг you? I wouldn't mind composing a post or elaborating on some of the subjects you write in relation to here. Again, awesome blog! http://Www.thexboxfiles.com/how-to-fix-rrod/

Anonymous said...

Yоu гeally makе it appeаг so easу
along with youг presеntаtion
however I in fіnding this mattеr to be rеally
ѕomething whіch Ι think I would never undеrstand.

It sort of feels too comρlicatеԁ and vеry broad for me.
I am havіng a look foгward іn уour next publish, Ӏ
will attempt to get thе hаng of it! Www.holidaysvideo.com