Friday, December 31, 2010


GWM nampak betapa hebatnya sifat hipokrit pada diri Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan yang teramat yakin Teo Nie Ching sudah jatuh cinta dan tertambat hati dengan rumah Allah.


Sama ada gelap hati atau buta hati ... Teo Nie Cheng hanya mahu meneruskan usaha menyemai slogan Malaysian Malaysia di kalangan ahli dan penyokong PAS. Dan pentas yang terbaik adalah melalui penyebaran dakwah DAP kepada PAS di surau dan di masjid. You buta ke Nasrudin ... tak baca blog Teo Nie Ching ke?


Apabila akal mula mati untuk menangkis serangan lawan ... tup tup ... aurat isteri Datuk Seri Mohd Najib pula dipersoalkan oleh Ketua Pemuda PAS Pusat ini.

Buat pengetahuan Nasrudin Tantawi, terlalu banyak pihak yang menegur sikap dan pendirian PAS sekali lagi berkenaan isu senamrobik Teo Nie Ching di perkarangan surau atau masjid.

Jamil Khir, Nakhaie Ahmad, Mat Yasir Ikhsan, Ibrahim Ali, Ruhanie Ahmad yang menegur Teo Nie Cheng ... adakah isteri isteri mereka ini tidak menutup aurat? Nasrudin Hassan ... anda buta atau anda gila?

Jika begitu, GWM juga ingin mempersoalkan sejauhmana keberanian Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat ini untuk menegur partinya terlebih dahulu.


Kes yang sepatutnya membabitkan kedua pasangan ini berpisah sementara menjadi kucar kacir akibat perbuatan Unit Amal PAS. Yang menjadi mangsa adalah ibu bapa Illyani Mohd Noor terpinga pinga melihat pasangan tersebut melarikan diri.

Inilah berkat teguran cara PAS yang kononnya memperjuangkan Islam dan hak kaum wanita. Sempat lagi Unit Amal PAS bertindak sebagai benteng meloloskan pasangan ini untuk melarikan diri ke Thailand.


Sehingga kini ADUN Melor, Wan Ismail Wan Jusoh masih belum memberi tuntutan nafkah mutaah kepada bekas isteri beliau Siti Chou Abdullah berjumlah RM 3 juta.

Beranikah Nasrudin Hassan menegur kepimpinan parti untuk menasihati ADUN Melor supaya mempercepatkan bayaran tuntutan nafkah mutaah yang sememangnya mewah dengan jumlah harta yang banyak termasuk projek projek di Gua Musang, simpanan di bank dan perniagaan di China.


Atau beranikah Nasrudin Hassan untuk menegur ADUN Selising ini untuk bertindak berani seperti Saiful Bukhari Azlan bersumpah mubahalah jika bersalah, azab akan menimpa diri.

Dan sehingga ke hari ini, Adun Selising dan PAS masih belum lagi membuat tindakan saman ke atas blogger Papa Gomo beserta bloggers pro kerajaan yang lain.

Rasanya, tidak perlu Ketua Dewan Pemuda PAS menyentuh aurat isteri Perdana Menteri kerana isu di sini adalah gerombolan PAS dan Teo Nie Cheng menjadikan kawasan perkarangan masjid sebagai disko dengan mainan muzik.
Nasrudin Hassan ... anda tidak menjawab soalan. Atau anda tidak tahu menjawab persoalan!


GWM: Hebat benar PAS kerana menyambut Karnival Maal Hijrah dengan acara disko senamrobik di masjid. Gila betul ...


sumber / pautan :
http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=30109:nasrudin-sokong-teo-tegur-isteri-pemimpin-negara&catid=1:utama&Itemid=50



6 comments:

Anonymous said...

"ISTERI DS NAJIB SANGGUP TEGUR ... YANG NI TAKUT NAK TEGUR KE !"

KENA LE BEZAKAN.

ISTERI NAJIB..........WANITA PERTAMA MALAYSIA. BERAGAMA ISLAM. JADI DIA MESTI LE DIA MENJADI CONTOH KEPADA RAKYAT NYE. BUKAN RAKYAT YG KENA JADI CONTOH PADA WANITA PERTAMA.

YG NIE TAK TEGUR TU......BUKAN TAKUT. SI BOROI BUNCIT NIE PEDULI APA......TIADA KENA MENGENA DLM HAL NI.YG MALANG SI BOROI BIN BUNCIT NIE NGAPA LAK RELA DI PERSENDAKAN.

TU LE AHLI UMNO SEUMUR HIDUP.

Anonymous said...

Salam Bro..

Kenapa tak suruh muslimah pas je tegor YB Cina tu.. kan dah tidor sebantal dengan dap. Apa sangkut dengan Rosnak pelak kalau dah hampa semua anti Rosmah...

Alah... semua orng tau dap nak ambik hati Melayu saja... masuk masjid konon...kalau dap menang PRU 13 nanti kau org tengok la apa dap nak buat kpd pas..tak percaya tunggu ..itu pun kalau dap menang...

Jangan mimpi la nk menang kali ni...semua Melayu dah sedar apa yang dap dok buat....

Cakap tak serupa bikin...

Wake UP! said...

Macamana nak tegur? PAS dah terminum air konek Lim Kit Siang. Tu jadi bodoh semacam.

Unknown said...

HA HA HA HA ...

LUCU BENAR WAKE UP! DAH TERMINUM AIR KONEK LIM KIT SIANG! TU BELUM LAGI MINUM AIR KONEK ANWAR AL PELIWAT !

HE HE HE ...

Anonymous said...

Org Melayu PAS saja yg BAHALUL dan BODOH..

Anonymous said...

Tu sbb Nik Ajis malu nak mengaku MELAYU pasal MELAYU PAS bodoh ...hahaha