Tuesday, December 21, 2010


Blog PAPA GOMO

http://www.papagomo.com/2010/12/gempar-18-sx-rakaman-video-bukti-adun.html

Nik Ajis boleh berbicara bengan Allah SWT ??? hebat sangatkah kuasa Nik Ajis ni? Dah macam Nabi SAW pulak. Memang jelas lah Nik Ajis Sesat dan Wajib kita tentang. Ini lah Syaitan yang bertopengkan Manusia.

GOMO dan seluruh Team Nadi Rakyat mencabar Mana mana pihak dalam PAS menyaman Kami dengan kadar segera!!! jangan takut jika anda tidak salah .

Ini Video yang pertama kenyataan Saksi yang menangkap Adun PAS Selising dalam Koch Kereta Api. Ada lagi Video video lain???

Ingin Gomo ingatkan di sini, Ini adalah rakaman Kenyataan Saksi Utama dan Video mengenai Hal berkenaan dan gambar gambar masih lagi tersimpan di Tangan kami Nadi Rakyat.

Biarpun ianya peristiwa lalu namun ini adalah pengajaran kepada seluruh rakyat agar sedar diri bahawa PAS itu bukan Islam dan mereka juga mempunyai Nafsu yang sama seperti kita semua. Ada yang normal ada yang BUAS. itu lah namanya Manusia.

KAMI DESAK ADUN SELISING USTAZ SAIFUL BAHARI MELETAKKAN JAWATAN ADUN SELISING ATAUPUN MENYAMAN KAMI NADI RAKYAT. TEMPOH BERTENANG KAMI SEHINGGA BULAN DECEMBER INI.

Jika Tidak maka akan kami keluarkan pula Gambar gambar anda yang KOTE sedang Kebasahan dan Guru Wanita yang anda setubuhi itu yang hanya bertuala.

POHON RAKAN RAKAN SEBARKAN VIDEO INI!!! SIRI 1, Siri Lain akan di susuli

Ops...Jangan Lupa Adun Perupok Datuk Haji Omar yang BERZINA dengan seorang Ustazah Juga akan kami Bongkar. Ini Bulan yang terakhir buat Anda berdua!!!

GWM: Dahsyat sungguh mukjizat yang ada pada Nik Aziz ... boleh berbicara tentang dosa Saiful Bahari sudah diampunkan ... APA, INGAT PADERI KE BOLEH TOLONG AMPUNKAN ON BEHALF?

8 comments:

Anonymous said...

Apa nak jadi lah dgn. PAS selepas PRU13???

Anonymous said...

apa apa pun selepas nik najis, yg aku suka nak libas ialah hadi anak awe tu, dio dok buwak gapo? nok tengok sajo ko pas pis pus tengah memampos??????? kecek gaya yakin mcmlah parti dia itu syumul.......

Unknown said...

"Biarpun ianya peristiwa lalu namun ini adalah pengajaran kepada seluruh rakyat agar sedar diri bahawa PAS itu bukan Islam dan mereka juga mempunyai Nafsu yang sama seperti kita semua. Ada yang normal ada yang BUAS. itu lah namanya Manusia"
Betul mereka ni pejuang Islam la.. tapi yang dah terpesong, tersesat.. pejuang yang tidak ikhlas takkan berjaya melepasi ujian ALLAH..

Unknown said...

Tapi senang je nak settle kes2 camni, gi tanya bang nuar camne nak spin.. kacang je tu..

Ular Menyusur Akar said...

ameen, bang nuar pun dah sangkut. Kawan-kawan media yahudi dia pun dah pecahkan lobang. Bang nuar hanya berharap pada roda kerusi roda Kapal karam.

agbr47: Syaitan ada darjat-darjatnya. Apa darjat syaitan untuk Nik Aziz?

Bentaraguru said...

Wah...Wah.... hebatnya ADUN Pas sekarang. Bini orang tempat pemuas nafsu. ADUN Selising dan Perupok, nampaknya warak, rupa-rupanya dalam kosong. Tok bomoh pula tu. Nik Aziz pun sama, hatinya, perut pedalnya kosong. Cukuplah. Bertaubatlah sebelum ajal.

dulukini said...

pungkok hampa

Anonymous said...

Ingat ke Ayah Pin sesat, Tok guru Najis pun dah sesat juge.
Sebab malu anak-anak buahnye dah buat maksiat, dia terus hilang akal. parti HAMPAS, HAM+PAS!