Wednesday, December 15, 2010


Malam tadi, GWM bersama dengan Bloggers Papa Gomo, Gelombang Rakyat, Badut Rakyat, Melayu Delima dan Minaq-Jinggo menuju ke Ceramah Perdana Wikileaks Spin 2010 Anwar Ibrahim.

Ini adalah Road Tour pertama Anwar Ibrahim, sebelum melangkau jauh ke pelusuk tanah air untuk membohongi rakyat Malaysia dari isu sebenar. (Sampai ke sudah tiada penjelasan Wikileaks yang membogelkan beliau).




Dari jam 9.00 malam sehinggalah pada jam 10.25 malam, satu haram pun tidak terkeluar dari mulut Anwar Ibrahim, Teresa Cock, Sam Ketot dan Khalid Gereja berkenaan isu Wikileaks.

Anwar Ibrahim pun seperti biasa dengan ceramah 'no value' menghentam Dr Mahathir, DS Najib dan Samy Veloo.

Yang menarik perhatian GWM adalah 3 banner terpampang di sekitar jalanraya menuju ke tempat ceramah yang akan diadakan di Taman Melati Wangsa Maju.




Semasa GWM mengambil gambar ketiga tiga banner tersebut, petugas petugas PKR sedang bertungkus lumus mencabut banner yang dipasang.

Bahaya ... kalau lambat dicabut nanti kena tengking dengan Anwar Ibrahim. Dan khabarnya, banner banner tersebut dipasang oleh orang orang PKR sendiri yang sudah muak dengan sikap Anwar Ibrahim.

Macam biasalah ... UMNO juga dituduhnya buat banner. Namun disebaliknya, Anwar Ibrahim dibogelkan dengan banner banner oleh juak juak PKR yang semakin menyampah dengan Anwar Ibrahim.

GWM: Rakyat tidak digalakkan mendengar ceramah Anwar Ibrahim. Tak ada pendedahan pun! Buang masa sahaja ...

11 comments:

pacat said...

betul bro... kosong... nothing! rugi lak rasa terpacak kat ceramah tu semalam... hahahaha...

Unknown said...

Betul tu Pacat ...

Ceramah 'Up' diri sendiri, politik masuk bakul angkat sendiri Anwar Ibrahim.

Lebih baik pakcik makcik yang datang malam tadi pergi ke kuliah agama di surau depan 7 Eleven. Dapat juga kebaikan dan pahala!

Anonymous said...

Anwar yang juga ahli parlimen Permatang Pauh - dalam ucapannya selama kira-kira 40 minit itu - menyifatkan perkara berkenaan sebagai "fitnah" dan mencabar pemimpin kanan itu mengemukakan bukti berhubung dakwaannya itu.

pkr wangsa maju ceramah 141210 anwar 02"Ada bukti? Saya minta peguam saya menjawab. Ada bukti?... Lee Kuan Yew (boleh) bawa ke mahkamah (dan) jadi saksi kepada Najib di mahkamah," katanya.

Menurut akhbar Australia, The Sun-Herald, kabel Jabatan Negara Amerika yang bocor mendedahkan bahawa pegawai perisikan Singapura dan menteri kanan Lee Kuan Yew telah memberitahu pejabat Agensi Perisikan Australia bagi Penilaian Nasional (ONA), bahawa "ketua pembangkang Anwar 'memang melakukan dakwaan perilaku yang sedang dihadapinya'."

“Wikileaks, apa bukti kamu, bawa Lee Kuan Yew ke mahkamah. Saya tidak peduli, kamu fikir saya buat atau tidak. Itu bukan urusan saya. Kamu ada rakaman video atau catatan doktor, bawa ke mahkamah.

"Ia fitnah kepada saya dan saya akan mempertahankan (diri). Ada bukti, keluarkan video, keluarkan... Bawa (bukti) ke mahkamah. Saya akan mempertahankan kehormatan saya. Ini cara saya," katanya sambil mendapat sorakan daripada kira -kira 1,000 orang di ceramah berkenaan.


ini apa???

Unknown said...

ANON 2.22 PM ...

AMBIL KERATAN ARTIKEL DARI SUARA KEADILAN KE? ANDA ADA KE DISANA ...

Anonymous said...

anwar dah pondan tu ANU DLM BOTOL dah kot sbb smua dah tbongkar...tunggu n lihat la wahai ahli pkr,anugerah tuhan nie akan ke penjara la nanti atas perbuatan aniaya anak org duk sodomi,suruh dia sodomi jer menantu dia tu

Anonymous said...

ANWAR OH ANWAR...BUAT APA BUANG MASA DAN TENAGA YANG DAH TUA NAK MENJELAJAH NEGARA PASAL ISU NAK NAFIKAN KES LIWAT ANDA...LEBIH BAIK PERGI KE MASJID NEGARA PANGGIL MEDIA BUAT LIPUTAN LANGSUNG UNTUK BERSUMPAH BAHAWA ANDA TAK PERNAH MEMASUKKAN BUTOH ANDA KE DALAM BUNTOT LELAKI! SIMPLE AS THAT.

WAHAI ANWAR IBRAHIM...BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH!!

Anonymous said...

diorang ni sume dah ada kerusi kat parlimen...amik tahu hal rakyat lah...buat kebajikan...ni tak..pegi ceramah sana sini...ceramah tipu lak tu...

kalo takde kerusi kat parlimen tu..len citer lah...

next ceramah..bloger2 tolong siap2kan risalah byk2 kasi kat org yg datang...risalah pasal

- kenapa dia sibuk pertahankan pasal 'wiklis' sedangkan dia tak pertahankan kes liwat skang ni
- zul pon dah ngaku dia diperalat utk menipu dlm kes wanita mongolia...

dan lain2 lagi...means..yg datang tu dengar dan baca risalah..konfem diorang terfikir....

Anonymous said...

Tak ada umat Melayu lebih baik dari Anwar hinggakan kita sanggup mengangkat jadi PM kaki bontot. Melayu kurang ke di Malaysia sampai kaki bontot boleh jadi PM.

hangkedee said...

oii bang non sahut cabaran 1 malaysia bersumpah lah di mana mana masjid bawa bersama n ajis

Anonymous said...

Ha ha sekarang ketuanan Cina LKY yang main belakang, sondol bontot dia guna konek kangaroo pulak!!!!Btw apa kata siMelayu yang tak bangga jadi Melayu (tapi pakai baju Melayu siap bersamping lagi non!!)yg nama bunyi macam Najis tu kata pasal weekelik ni ya?

Anonymous said...

BEGITU JUA.......TIADA MELAYU LAGI KE KAT MALAYSIA NIE.

HINGGA KAN PEMBUNUH JD PM. PERAMPAS BINI ORG LEH JD PM.

FIKIR2 LE SENDIRI