Friday, December 10, 2010


Jika anakanda Nik Omar mengatakan ayahandanya telah sihat, maka GWM percaya Nik Aziz semakin sihat tubuh badannya ... tetapi bukan otak dan pemikirannya!

Nik Aziz telah ’dibedil’ bertubi tubi dengan pemimpin partinya sendiri disebabkan kelantangan beliau menyatakan sokongan secara membabi buta dengan kenyataan Anwar Ibrahim.



Kalau menurut budaya dan kepercayaan masyarakat Cina, jika Anwar Ibrahim sekali lagi (kali keempat) mencadangkan Kit Siang menjadi Timbalan Perdana Menteri, bererti Kit Siang akan menempah maut atau mati ... 4 kali ... nombor 4 ... nombor mati ! Suwey tu!.

Pemimpin PAS pun sudah secara terbuka mula menghentam Nik Aziz yang taksub menyokong Lim Kit Siang menjadi Timbalan Perdana Menteri ... cadangan yang telah dikemukakan oleh Anwar Ibrahim sebanyak tiga kali.





Baru dijentik oleh media pro kerajaan, berterabur para pemimpin PAS sibuk membuat kenyataan akhbar membantah cadangan Anwar Ibrahim.

GWM pun tidak juga melatah kerana dalam sekelip mata, Nik Aziz boleh menjadi Melayu, Cina dan India dan bertukar warna mengikut kesesuaian. Sebab itulah beliau tidak mengaku menjadi Melayu. Kulit tubuh badannya mempunyai genetik yang sama dengan binatang sesumpah.


Bila disebut ’sesumpah’, melompat lompat juak juak PAS mempertahankan Tok Guru mereka ini. Kurang percaya ... lihat sahaja blog blog yang sanggup mempertahankan wali selipar mereka ini. Jika di suruh minum air basuhan selipar walinya, rasanya sanggup berduyun duyun tunggu turn!

Nik Aziz memang seorang manusia yang suka berbolak balik selepas memberi kenyataan. Bukan sekali ... malah berpuluh kali sebenarnya.



Hatta dalam blog sendiri, beliau mengaku pakatan pembangkang tidak pernah membincangkan perlantikan Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri. Nik Aziz juga menambah ini semua mainan media milik UMNO yang menggembar gemburkan iu perlantikan Kit Siang.


GWM tak pernah tahu pula selama ini Malaysiakini adalah media milik UMNO? Bukankah Malaysiakini yang memetik kenyataan Nik Aziz dalam portal ini. Masih belum mahu mengaku orang tua ni!

Al Maklumlah ... dah tua, cepat pula menjadi pelupa. Yang seronoknya Malaysiakini juga dituduh sebagai media milik UMNO!

Sudahlah tidak mengaku membuat kenyataan dalam media milik pembangkang, Kit Siang turut dihadiahkan dengan syarat tambahan jika mahu bergelar Timbalan Perdana Menteri ... Kit Siang perlu menjadi seorang Muslim yang soleh terlebih dahulu! Kena potong anu dulu. Setuju ke!

Itu yang GWM cuba maksudkan, mulut Nik Aziz lebih pantas bekerja dari minda beliau. Nik Aziz semakin kerap merapu dengan berbagai kenyataan yang beliau sendiri muntahkan dari mulutnya.

GWM: Tok Guru PAS PIS PUS sudah ’tenat otaknya’ ... masih adakah harapan menjadi MB untuk satu term lagi?


3 comments:

Bentaraguru said...

Otak Nik Aziz ini sudah hanghit letong, tak boleh makan lagi dah. Kecuali anaknya saja mendakwa ayahnya sihat, boleh tadbir negeri. Itulah kuasa politik. Bermuhasabahlah, cukuplah tu......

Anonymous said...

Kata UMNO:

Baru dijentik oleh media pro kerajaan, berterabur para pemimpin PAS sibuk membuat kenyataan akhbar membantah cadangan Anwar Ibrahim.

KATA2 NI MEMBUKTIKAN. JADI.... NIK AZIZ TAK MERAPU..... YANG MERAPU,,,, MEDIA PRO UMNO /KERAJAAN. SAJA BUAT CERITA.

Anonymous said...

ULAMAK DAJAL YANG MEMESONGKAN AKIDAH ORG>>>ULAMAK YANG MENGKHAFIRKAN SESAMA ISLAM>>>>LAKNATULLAH PUNYA ORG>>SEMOGA DITIMPA BALA HENDAK NAJIS NIE>>>