Wednesday, December 15, 2010


Ceramah 'Masuk Bakul Angkat Diri Sendiri' Anwar Ibrahim malam tadi hangat dengan asakan dan cabaran beliau mahu mendedahkan tembelang dan rasuah pemimpin BN/UMNO.

Dan sekali lagi Anwar Ibrahim mengulangi kata kata yang selalu dilontarkan sejak 12 tahun dahulu untuk mendedahkan amalan rasuah pemimpin BN.



Dan sudah hampir 12 tahun ... bila lagi Anwar Ibrahim mahu mendedahkan 6 kotak rahsia rasuah pemimpin BN/UMNO yang dicanangnya. Sewajarnya malam tadi adalah masa terbaik untuk dibuka kotak kotak ajaib tersebut untuk dibaca oleh penyokong penyokong pembangkang.

Apa perlu membuat road show seluruh pelusuk Malaysia semata mata untuk menghabiskan suara, masa, wang dan tenaga ... lebih baik sewa Stadium Shah Alam, buat satu hari Konvensyen Pendedahan 6 Kotak Rasuah Pemimpin BN, paparkan kesemua fail dan dokumen yang terlibat, kenakan caj bayaran masuk RM 10.00, barulah masyuk! GWM pun boleh tumpang sekaki.

GWM: Khabarnya salah satu kotak mengandungi fail rasuah Azmin Ali dan selebihnya fail rasuah yang melibatkan beliau. Takkan daku lupa kejadian awal tahun 1990an, pejabat Setiausaha Timbalan Perdana Menteri (Azmin Ali) diserbu BPR ... Hmmmm

8 comments:

Anonymous said...

lawak2 pak nuar dah terkantoi,aku dgr sejak dari 98 lagi asyik selori dokumen rasuah BN tp smpai dah byk kerusi menang pun takde satu pun dibongkar yang terbongkar tntg anwar yang pengkhianat ni yang banyak sekarang...bila dah tersepit dua alam macam ni ungkit 6guni dokumen supaya rakyat alihkan prhatian dr wikileads tu..sudah2 la pak nuar cukup dah,rakyat dah basi ngan tembelang hang tu.aku pun skrg dah loya duk dgr tipu muslihat hang tu

Anonymous said...

6 KOTAK TU DAH MUSNAH TERKENA BANJIR BESAR DI JOHOR 2006 / 2007

3 KOTAK ITU TERSIMPAN DI SD BANK KOTA TINGGI YANG TELAH DITENGGELAMI BANJIR BESAR

3 KOTAK LAGI DISIMPAN DI SALAH SATU SD BANK DI SEGAMAT YANG JUGA TELAH DILANDA BANJIR BESAR

TAK CAYA TANYALAH ORANG ORANG YANG GILA AKIBAT BANJIR BESAR DISEGAMAT DAN KOTA TINGGI

YANG TINGGAL 6 KOTAK KOSONG YANG DISIMPAN DI PEJABAT RELA BATU KENA PAHAT YANG JUGA TERLIBAT DENGAN BANJIR BESAR

SEBAB TU ANUaa MEROYAN, KERANA BARANG BUKTI DAH HILANG

Unknown said...

PENJELASAN PALING ANON 4.58PM DAN 5.30 PM. HE HE HE

Anonymous said...

Jangan cabar ya puak UMNO.

Akan didedahkan...SATU MASA NANTI...in the future

16 Sept. 3078

Anonymous said...

Jangan cabar ya puak UMNO.

Akan didedahkan...SATU MASA NANTI...in the future

16 Sept. 3078

Anonymous said...

HA HA HA ...KLASIK TU BRO, 16 SEPT 3078. ANWAR PUN DAH JADI MAYAT REPUT.

Unknown said...

Tuan, mintak highlightkan bukti jelas bagaimana media utama digunakan secara senyap-senyap burukkan organisasi yg diketuai Melayu sekaligus org Melayu sendiri.

The Star bahagian Metro semalam melaporkan kisah sedih siap dengan gambar muka sedih lagi satu famili bangsa India yang dibuang dari PPR Desa Tun Razak sebab anak famili ini terkantoi curi kabel (kes curi kabel ini telah berlaku berulangkali yang dilakukan oleh orang yang sama).

Star buat isu ini besar-besaran. Siap ada petikan komen dari Uthayakumar Hindraf lagi.

The Star buat artikel tu bunyinya macam DBKL kejam terhadap orang India. Implikasinya sbb DBKL tu kebanyakannya Melayu maka ini soal perkauman.

Bangsat The Star ni. Buat artikel tak macam suratkhabar yang dah ada nama.

The Star tak laporkan perkara berikut:-

1. Persatuan Penduduk, rukun tetangga dan pihak RELA PPR ini sendiri mahu keluarga India ini keluar dari PPR Desa Tun Razak.

2. Persatuan Penduduk akan bantah jika kunci dan unit yang sama dikembalikan kepada famili ini.

3. 2 keluarga Melayu juga terlibat dengan penyingkiran sebelum ini atas alasan langgar ketenteraman penduduk lain dan atas komplen penduduk lain (keseluruhan keluarga terlibat adalah 3 iaitu 2 melayu dan 1 india). Kedua-dua keluarga tersebut telah keluar dari unit tersebut sebelum ini. Mana pembelaan The Star kalau kononnya membela atas dasar kemanusiaan.

4. kenapa pula the star tidak pula double-check dengan dbkl tentang isu sebenar?

5. Gambar yang dipaparkan The Star dalam artikelnya ada gambar cucu-cicit keluarga tersebut, sedangkan budak-budak tu tidak tinggal di unit tersebut.

Lagi sini The Star jijik, jadi jurucakap Hindraf! Bangsat!

Anonymous said...

Pehhhh.... nyesal dulu aku terpangkah lambang mata tu..... Najib, ampunkan akuuu.... aku dah sedarrr...aku dah kene tipuuuu...