Monday, February 14, 2011


Melayu CinDia ingatkan setelah Bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamed meletak jawatan kesemua portfolio dalam politik dan Kerajaan, Pembangkang tidak lagi perlu takut dengan beliau. Namun, ianya tidak benar sama sekali.

Terbukti bahawa aura Mahathir masih berbisa. Semuanya berpunca dari sebuah buku yang ditulis oleh wartawan US, Tom Plate. Isu Ops Lalang 1987. Ramai pemimpin2 Pembangkang menyerang Tun M setelah beliau mengakui ada menemui Pemimpin Pembangkang pada ketika itu.

Ternyata isu tersebut telah menyebabkan Pemimpin Pembangkang tidak senang duduk walaupun ianya telah berlalu hampir 14 tahun dahulu. Pelik, kenapa tidak tanya BOS mereka, Anwar Ibrahim. Bukankah beliau juga BERSUBAHAT dalam hal ini?



Pembangkang seolah2 lupa bahawa Anwar merupakan orang yang turut bertanggungjawab dalam menangani Ops Lalang pada ketika itu. Tak boleh. Anwar bagi mereka Aset Gabungan Pakatan. Sekali dibongkar, musnah gabungan carca merba itu.

Tun Mahathir memang seorang pemimpin yang zalim. Zalim kepada mana2 individu yang cuba memusnahkan masa depan rakyat Malaysia. Zalim kepada Sang Perakus Politik.

Tetapi musykil sebenarnya, seolah2 strategi lama akan digunapakai semula.
Strategi 'membunuh' Mahathir kembali setelah Anwar gagal membunuh beliau semasa berada di dalam UMNO.

Apa lagi yang hendak dikhuatirkan? Takut sebenarnya. Takut dengan aura Pahlawan Melayu bernama Mahathir Mohamed.

Posted by Melayu CinDia

3 comments:

shamonaz said...

memang benar... tapi masyarakat bendul masih mempercayai dan menghormati DSAI... pelik betul...

Anonymous said...

Peliwat tegar ni pakai susuk emas + minyak dagu kot...Cuba tengok betul2...

jebat said...

nak kata tak faham tak boleh dah, la ni dah kena faham juga, bahawa si nuar tu, anak dia ijah dgn bini dia jijah, sama2 pembohong. ramai orang yg tau mereka ni berbohong, tapi juga yg percaya pada kebohongan mereka. begitu lah punya byk Allah turunkan bukti nyata, masih lagi mereka mengagungkan si nuar keparat ni. nuar ni mmg bikin ati panas membara dan mendidih manjang. la ni berapik pulak dgn si kapal karat tu, algi tebal la taik minyak dia. ya Allah, kau bukak lah mata pengikut si nuar dan pok nik, bukak lah hati dan mata mereka, agar kembali ke landasan yg benar, amin.