Friday, February 11, 2011


GWM hanya mampu menggelengkan kepala apabila warga emas berusia 89 tahun merogol cucunya berusia 10 tahun 6 bulan ... dalam kandang lembu pulak tu!

Ini bukanlah kes sumbang mahram pertama kali berlaku di Kelantan. Sudah terlalu banyak kes yang sama berlaku.


Pelik bila GWM fikir mengapa kes sebegini sering berlaku di negeri yang digelar Serambi Mekah! Jangan salah sangka ... GWM tidak menuduh orang Kelantan kuat ugh! ugh! ... Namun seperti ada sesuatu yang tidak kena dengan pentadbiran kerajaan Islam PAS Kelantan.

Sah! ... inilah penyebab sebenar berlakunya peningkatan kes sumbang mahram, zina, persetubuhan haram, anak luar nikah dan percambahan sarang maksiat di Kelantan.



GWM langsung tidak menyalahkan masyarakat di Kelantan kerana mereka adalah mangsa keadaan iklan 'ubat kuat' media perdana parti PAS, Harakahdaily ... yang menidakkan 'social responsibility and obligation' terhadap rakyat.

Agak menghairankan apabila media yang dikatakan sebagai 'penyebar fitnah rakyat' Utusan Malaysia jauh lebih terdahulu mengharamkan (banned) iklan iklan 'taboo' yang mungkin akan memberi impak negatif kepada rakyat!

Puas GWM membelek dan mencari iklan 'ubat kuat' didalam Utusan Malaysia sama ada bercetak mahupun ’online’. Tiada! ... yang ada hanyalah iklan mengenai jawatan kosong, peluang pekerjaan, peluang perniagaan dan tender dari agensi kerajaan.


Memang terdapat hipotesis dan kolerasi percambahan sarang maksiat di Kelantan dengan iklan 'ubat kuat' dalam Harakahdaily.

Sekalung tahniah kepada kerajaan PAS Kelantan yang berjaya menyuburkan industri seks sebagai salah satu agenda menambah baik ekonomi negeri Kelantan.

Mungkin pada dasarnya, industri lain tidak berkembang maju dan sedang mengalami kemerosotan maka alternatif terbaik adalah dengan memberi perhatian kepada industri seks ... dan iklan 'ubat kuat' dalam Harakahdaily sebagai pemangkin kepada perkembangan pusat maksiat.

Parti PAS tidak perlu bersusah payah untuk terus menyerang BN kerana kerajaan PAS Islam Kelantan juga turut sama bersekongkol menyuburkan industri seks di Kelantan.

Kerajaan Negeri Selangor dibawah pemerintahan PKR kini mendahului carta senarai teratas dan terus mengungguli pembukaan pusat maksiat seperti spa dan rumah urut.

Bukankah lebih elok jika diletakkan iklan peluang pekerjaan dan peluang peluang perniagaan jika dibandingkan dengan iklan tonik ubat kuat ini!


Kerajaan Islam PAS Kelantan cukup berbangga dengan iklan 'ubat kuat' ... cukup gah dan hebat!


GWM : Juak juak PAS mesti angin satu badan dengan artikel ini! Silap silap mahu dibakar pc dan laptop!


8 comments:

Anonymous said...

tok guru mana la yg ajar atok tu !

Anonymous said...

bukan tok guru,,,,tapi toK GARU peler.....

Anonymous said...

Saya setuju dengan GWM.
Orang tua 89thn, rogol cucu 10thn. Pelik sungguh. Budak belum tumbuh bulu pun dia boleh steam. Pelir boleh tegang lagi tu. Sah ini mesti penangan 'Ubat Kuat' dari Harakah. Sepatutnya polis mesti rampas ketayap, bila bawa bergari di khalayak ramai. Bila orang ambil gambar, nampak ketayap, nama Islam yang akan tercemar dulu. Celaka punya manusia. Serambi Mekah konong.

Buang bayi, incest, sodomi, rogol budak perempuan , liwat budak lelaki, gay & lesbian; kebanyakan dari orang Melayu Islam. Mungkin kita terlalu kuat nafsu. Maklumlah kita kurang lihat aurat wanita. Bila lihat wanita yang 'kurang kain' di badan, dalam kepala otak, hanya pikirkan sex. Sibok nak pergi mengendap & serbu orang buat maksiat. Tengok saja dalam portal @ media, terutamanya pembangkang, mesti ada iklan 'Ubat Kuat". Tak puas dengan apa yang telah di kurniakan Allah . Nak yang lebih tegang, besar, power & tahan lebih lama. Yang perempuan nak lebih sempit, ketat & kemut power punya. Mungkin ada baiknya kalau ada pusat pelacuran. Sekurang-kurangnya ada juga tempat melepas gian, tanpa perlu mengoda & merosakkan anak dara atau isteri orang. Mungkin dosa pun kurang sikit daripada mengoda & berzina dengan anak dara atau isteri orang.
Haramkan semua iklan 'Ubat Kuat".

Jangan pula kata, semua gejala ini, tanda kiamat dah dekat. Perang sana-sini pun pertanda kiamat dah dekat, juga. Jangan terlampau fikir yang semua gejala & pertanda macam ni boleh terjadi, hanya kerana kiamat dah dekat. Ini yang buat orang Islam lebih ketinggalan di dunia. Bila dah nak kiamat buat apa kerja, belajar & cari duit dll. Hal dunia, kecuali ubat kuat & sex, dilupakan. Semua beribadat macam nak mati esok. Duit dalam bank, sedekah kat masjid @ pergi Haji, 3, 4x. Tutup peluang orang lain. Buat lebih kaya Arab Saudi saja. Tapi perut kena isi juga. Kalau perut lapar macam mana nak nak beribadat dengan khusuk.

Kalau 100 tahun lagi baru kiamat, macam mana?
Masa tu: Orang Melayu > Ramai jadi Ustaz/Ustazah & Ulama. Masjid kena bina banyak2. Kalau tidak, depa nak kerja apa. Lebih banyak Mazhab & fahaman muncul kerana berbeza pandangan, kerana banyak Ulama nak cari makan. Kita dok bunuh sesama sendiri, nak tunjuk kat Tuhan yang kita lebih Islam dari orang lain.
Bangsa lain bertambah; Doktor, Saintis, Engineer, Architec, Professor, Lawyer, Hakim & PM. Kita hanya tinggal Raja2, kot. Depa pun mungkin dah jadi Ulama, kerana nak hidup & berkuasa. Politik dah di tangan orang lain.

RD

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM RD ...

MANTAP BENAR KUPASAN SAUDARA ...

Anonymous said...

Kejadian ini berlaku di 'SERAMBI MEKAH' kan?

Anonymous said...

Apa Tok Garu buat ni? Tak didik 'umat' dia ke?

Gelombang Wangsa Maju said...

ANON 9.58AM ... INILAH HASIL DIDIKAN TOK GURU TERHEBAT PAS!

hisham said...

KELANTAN TU BUKAN SERAMBI MEKAH.....
SEKARANG NIK AJIS DAH TUKAR....
DAH JADI SERAMBI MEKONG..
SEX,PELACUR,PONDAN,UBAT KUAT,ROGOL,PATUNG BUDHA TERSEBESAR SEMUA ADA DI KELANTAN...
SERAMBI MEKONG SESUAI DIPANGGIL...