Sunday, February 20, 2011


Berita paling menyedihkan buat kem pembangkang. Lebih menyedihkan dari kes ADUN Perupok ... kes 'phone sex' dan 'plastic surgery'!

Penganalisa politik Wong Chin Huat meramalkan BN akan mendapat kemenangan majoriti 2/3 pada PRU 13 jika mengekalkan momentum sedia ada dan sokongan padu dari orang Melayu
.



Paling memeranjatkan apabila beliau turut meramalkan pembangkang akan kehilangan 34 kerusi Parlimen jika PAS berterusan kehilangan sokongan dan undi orang Melayu.

Analisa beliau cukup mudah ... sokongan masyarakat Melayu semakin berarah kepada BN sebanyak 7% hingga 10% berdasarkan kepada keputusan pilihanraya kecil yang telah diadakan.

Walaubagaimanapun parti chauvinist dan racist DAP akan mengekalkan undi masyarakat Cina, mengikut ramalan beliau!



Beliau berpendapat parti PAS semakin terdesak untuk meraih sokongan orang Melayu setelah kehilangan majoriti besar undi orang Melayu pada PRK Manek Urai, dari 99% kepada 65% undi.

Dan kekalahan berterusan PAS di DUN Bagan Pinang, DUN Galas dan DUN Tenang adalah 'ultimatum' kepada rumusan beliau
.



Maka tidak hairanlah apabila Nik Aziz mula mengubah nada dan mula mencari perhatian dan sokongan orang Melayu ... walhal ularmak inilah yang mengenepikan orang Melayu dan realiti masyarakat Melayu masih jauh ketinggalan keistimewaan yang termaktub dalam perlembagaan negara.

Cuma ada satu persoalan yang masih berlegar dalam kotak pemikiran GWM ... parti MCA dan GERAKAN masih lagi kaku dan tidak mampu menarik undi masyarakat Cina.


GWM :
Chua Soi Lek! Lu apa bikin! ... Mau bikin satu lagi video porn ka?

sumber / pautan :
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/bn-to-regain-two-thirds-with-5pc-malay-swing/



9 comments:

Njah said...

Kalau Tuan Guru sendiri pun kata dia tak megah menjadi Melayu, jadi orang Melayu pun tak megahlah menerima dia sebagai ketua. Mudahkan!

Anonymous said...

tak usah la akui dia tok guru, takde nur pun manusia tuh...
makin lama memperdagangkan agama utk kesenangan diri dan parti sendiri...

kyle

Jeffry said...

CSL TERUSKAN AJE LE BIKIN VIDZ PORNO TUH. PASNGOK PLAK BLEY TUMPANG SEKAKI JUAL VIDZ ADUN2 BLUE DIORANG TU KEHKEHKEH

Anonymous said...

letakkan calon2 mca dan mic kat kawasan majoriti cina, baru diorg akan kerja kuat,,,kalau tak, asyik nak harap sokongan melayu je..

Anonymous said...

saya sokong 100% letakan cina mca atau gerakan di kawasan mejoriti cina. Jika masih ada yang ditempatkan di kawasan melayu, PERKASA diharapkan dapat sediakan calon bebas.

Kita pastikan bantu calon bebas yang mesra kerajaan untuk terbalikkan mereka yang menumpang. No tumpang-tumpang dalam RPU13.

Anonymous said...

hah!! tu aku sokong...letak PERKASA sebagai calon bebas yang BN letak calon cina di kawasan melayu...percaturan yang amat baik sekali....



bacokbugis

Anonymous said...

Betul betul, betul...
Aku akan sokong calon melayu saja, kalau calon kaum lain, aku buat undi rosak

Anonymous said...

betul.....mca & gerakan letak kt kawasan cina........senang kita nk halau mereka keluar kerana mereka ini adalah gunting dalam lipatan.....

Anonymous said...

sokong melayu sahaja kecuali melayu pas & pkr