Wednesday, February 16, 2011


Mungkin agak kasar bunyi NGO Melayu baru yang bakal ditubuhkan oleh pakatan pembangkang ini, namun itulah realitinya ... habis semua di'perkosa' bulat bulat!

GWM mahu tergelak sebenarnya dengan satu lagi konvensyen 'Maha Hebat' ciptaan juak juak ini ... Konvensyen Nasional Pengupayaan Bangsa! Mungkin pada Mahfuz Omar, kesemua bangsa di Malaysia 'kurang upaya'.





GWM sokong kenyataan Mahfuz Omar! Bukan niat PAS mahu bersaing dengan PERKASA. Cuma pening dan takut memikirkan ramai ahli PAS juga adalah mereka yang sudah bernaung di bawah PERKASA ... ini hakikat dan realiti!



GWM juga menyokong penuh ucapan dasar Mahfuz Omar ... hebat!, Konvensyen ini sama sekali tidak akan bersaing dengan DAP ... kerana PAS sememangnya sudah menjadi anjing DAP! Tak percaya? ... tengoklah bawah ni.







Sekali lagi ... GWM terpaksa bangun dan memberi 'standing ovation' terhadap Mahfuz Omar! ... Memang semua dibawah ini adalah angkara UMNO semata mata! ... termasuk isu Tabung Memali!







Mahfuz Omar ... anda memang tokoh paling prolifik yang pernah dilahirkan oleh parti PAS kerana yakin dapat mempertahankan hak orang Melayu dan Bumiputera! Mungkin dibawah ini yang dimaksudkan oleh saudara ...





GWM : PAS memang hebat! Hebat dengan Retorik! ... Macam PAS for All! ... All Dumb and Dumber!

7 comments:

blogenstarz said...

Huhhhhh
Memang hebat.... Cantas terusssss !
PAS tak senang dengan PERKASA,maka tertubuhlah PERKOSA.....
Kah kah kah ! Ahlol ngok tul laaa

abusamah said...

Nak cam mna bro. idea x ada...tunggu org buat dulu....baru tiru kan senang

Tenno perang said...

mahfus...gila dia nih...dah terang2 si azizah dan assmin xnak perjuangkan melayu masa perhimpunan PKR masa lepas pemilihan hari tuh...ko nak mampos ker mahfus..kang kena marah ngan assmin...dia report kan bang nuar baru ko tahu...mampos ko kena kerjakan anuar...
lagi satu sejak bila si hamPAS nih nak upayakan bangsa melayu..bukan ker diaorg nih serang konsep ketuanan melayu..pastu memperjuangkan ketuanan rakyat...ko bior betul mahfus...LIM KIT MALAM mengamok nati...

safirulamar said...

ha ha ha...Perkosa? Ok Jgk Tu...abis diratahnye....ha ha ha

akmy said...

Mahfuss ni kalau parti lain, setakat cawangan atau hujung ranting pun, tak dapat jawatan. Tapi dalam PAS mudah sebab pengikut tak akan kutuk walau idea teruk macam manapun. Mahfuss dah lama jadi ustaz, gelaran yang dianugerah oleh ahli PAS, kemudian ahli PAS sendiri terpaksa menahan telinga mendengar ustaz ni berceramah.

G4UMNO said...

Salam untuk semua yang mengucap dua kalimah syahadah

Dari blogger g4umno.blogspot.com

Macamana hendak mengurus sebuah negara, satu syarikat sederhanapun sudah rugi berjuta juta. Apakah tidak ada dalam fikiran PAS bahawa mengurus sebuah negara adalah lebih rumit apatah lagi masyarakat majmuk sambil tidak mengorbankan hak orang Melayu dan hak bangsa lain.
Cuba lihat , semua bilionaire adalah kaum cina dan india , hanya Tan Sri Mokhtar Bukhari sahaja orang Islam.
Apabila hati sudah buta pada kebenaran, maka matapun ikut buta sekali

wassallam

YB Raz said...

apahal pulak badut pas ni nak tubuh ngo melayu..kan tok wali diorang dah cakap, yang puak pas ni bukan orang melayu..kenapa sibuk2 pasal orang melayu pulak?

huh nampak sangat semuanya untuk politik.