Friday, February 4, 2011


GWM percaya mesej yang disampaikan oleh Lee Lam Thye kepada masyarakat Cina cukup tepat pada masa dan waktunya bagi memecahkan tembok prejudis, kebencian serta ekstremis ... yang diasaskan oleh parti DAP.


Apa yang melegakan GWM adalah kenyataan ini datangnya dari bekas 'extrimist' DAP yang mahukan masyarakat Cina membuka mata dan telinga dalam semangat 1Malaysia.


Lee Lam Thye nampak bayangan semakin besar bahayanya isu perkauman dan perpaduan yang dimainkan oleh DAP.


Maka peringatan Lee Lam Thye sewajarnya diberi penuh perhatian oleh masyarakat Cina, yang majoritinya semakin berkiblatkan DAP.



GWM yakin generasi muda tidak tahu siapa sebenarnya Lee Lam Thye ... cukup lantang mengkritik kerajaan BN dan pernah menjadi 'rising star' sewaktu bersama DAP dengan isu perkauman.

Lee Lam Thye keluar dari DAP kerana 'political assasination' oleh ultra kiasu Lim Kit Siang & Sons. Lim Kit Siang tidak mahu ada satu 'prolific figure' yang melebihi beliau dan anaknya.

Maka DAP kini dipenuhi oleh anak beranak dan saudara mara yang memegang jawatan tertinggi dalam parti dan menjuarai isu perkauman.





GWM : Penyakit 'cah keting' juga berjangkit dalam DAP!

8 comments:

sgray said...

Gua respect sama dia bro...nationalist post independence yang asli gak nie..PEOPLE & Rakyat didulukan oleh bro kita nie...tak kiasu cam kaum2 yang dia tinggalkan tu.

sgray said...

Kalau leh sambung sikit better than All the MCA from his era to date...
God bless you Mr Lee..will always remembers you as someone who stand to fight truly for best of the people's.No fear No favor

Unknown said...

GWM SETUJU ... WALAUPUN PERNAH ULTRA KIASU, SEKURANG KURANGNYA BELIAU LEBIH MEMANDANG ISU KEHARMONIAN DAN PERPADUAN PENTING DARI AGENDA PERIBADI.

Anonymous said...

tetapi beliau mengelak daripada menjawab idea satu sekolah yang boleh menyatupadukan rakyat Malaysia dari kecil...

http://ondastreet.wordpress.com/2011/01/28/kerusi-panas-bernama-tan-sri-lee-lam-thye-mengelak-menjawab-idea-satu-sekolah/

~ OnDaStreet

sgray said...

ondastreet said...idea satu sekolah yang boleh menyatupadukan rakyat.."

Alasannya mudah bro sebab beliau berjuang untuk malaysian dan sebagai warga yang respect kat rukun negara. it's fair {he's demanding kerana perjuangannya yang ikhlas}..amalan toleransi yang tinggi kena ada dalam isu nie..utk keharmonian 1malaysia.

Unknown said...

BEGITU JUGA DENGAN PEMIMPIN MCA, GERAKAN DAN DAP ... YANG MASIH BERTUNJANGKAN SISTEM PERSEKOLAHAN VERNAKULAR! TIDAK BEGITU!

yanmaneee said...

hermes belt
fila
lebron 10
lebron 15
off white nike
kd shoes
adidas tubular
golden goose sneakers
coach bags
supreme clothing

gothason said...

linked here best replica designer bags informative post look at this website look these up my response