Saturday, February 19, 2011


Isu terjah PAPA GOMO mengakibatkan ADUN Perupok terpaksa mengambil langkah drastik dan berkemungkinan membuat pembedahan plastik (plastic surgery) bagi melarikan diri dari menjadi buruan paparazzi dari serta dunia.

Pendedahan skandal 'Phone Sex' PAPA GOMO melalui blog beliau turut mendapat perhatian paparazzi paparazzi dari Barat. Dikhabarkan kumpulan ini telah tiba dari KLIA jam 6.30 pagi tadi.



GWM turut mendapat berita panas dari PAPA GOMO berkemungkinan besar ADUN Perupok telah melakukan pembedahan plastik bagi meloloskan diri dari menjadi tumpuan media.

PapaDiva PAPA GOMO turut berkongsi maklumat dengan GWM dan memberi gambaran baru wajah ADUN Perupok jika pembedahan yang amat perit ini terpaksa dilakukan.



Menurut PAPA GOMO, gambaran yang diberikan bagi wajah baru ADUN Perupok ini adalah melalui proses 'image reclassification and enhancement' ... seperti yang lazimnya dilakukan oleh pasukan Crime Scene Investigation (CSI).

Berkemungkinan ADUN Perupok akan mengubah hidung menjadi bulat seolah olah seperti badut. Bulu kening, misai dan janggut dibuang sepenuhnya. Dibahagian dagu pembedahan yang dilakukan agak kurang kemas kerana berbentuk seperti 'kerandut' lelaki.

Walaubagaimanapun, agak sukar bagi paparazzi dari Barat untuk mengecam wajah baru ADUN Perupok ... melainkan PAPA GOMO dan bloggers pro kerajaan, yang terlebih dahulu mendapat berita mengenai pembedahan plastik ini.


GWM :
Masih lagi menunggu berita panas dari PAPA GOMO! ...

6 comments:

Anonymous said...

Ingat Pas ingat zina...
ingat zina ingat pas!

melanau blogger said...

salam perjuangan,
mohon bantuan untuk pautkan link blog saya. link tuan sudah saya pautkan..

terima kasih

http://melanaublogger.blogspot.com/

Anonymous said...

Baik punye photo. wakakakakakaka

Anonymous said...

JOM BERUBAH, SELAMATKAN MALAYSIA DARI ANWAR IBRAHIM

Anonymous said...

tengok BLUR, ingat UMNO..hehehe!!

Anonymous said...

Some were practical, of course, but others were psychological
and emotional. * Team answer sheets - Basically a grid lined A4 type sheet with answer write in numbered boxes and a line on top for the
team name. Ask your local club to run this for you.


Here is my site redtooth pub quiz answers