Monday, February 14, 2011


Marah benar warga Kota Bharu ini dengan pendedahan kegiatan pelacuran dan pondan di Kampung Limau Manis, Jalan Hamzah.

Pendedahan ekskusif ini membogelkan aktiviti maksiat yang sebenarnya didalangi oleh Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB).



Takut dengan kekalahan sekali lagi di PRK Merlimau, PAS sudah mula menyerang kerajaan negeri Melaka dengan mencari keburukan Ali Rustam.

YDP PAS Kawasan Tangga Batu, Khamis Saat sudah mula menyerang kerajaan negeri Melaka kerana menggalakkan gejaka maksiat ... hanya kerana menaik taraf kawasan Pantai Puteri.




Walhal kerja penambakan laut dan menyusun semula gerai adalah untuk memberi kemudahan kepada rakyat beristirahat bersama keluarga terutama pada hujung minggu atau hari cuti am.

Begitu juga dengan Ularmak Taraf Wali PAS, Nik Aziz turut sama menghentam Kementerian Wilayah Persekutuan hanya kerana mengadakan 'Kempen Menghijaukan Bumi' yang turut melibatkan artis.



Dengan penuh rasa bangga, Nik Aziz mengatakan aktiviti seperti itu disekat di Serambi Mekah ... hanyalah progarm yang menurus kepada kesedaran agama diutamakan.

PAS Kelantan semakin buta dan cuba melarikan diri dari realiti yang berlaku di Kota Bharu, bandar Serambi Mekah.

Pendedahan blog Nadi Rakyat sudah cukup untuk membuka mata rakyat keadaan sebenar yang berlaku di Kelantan. Lebih tepat lagi, 'denial syndrome' kerajaan Islam PAS Kelantan.

Video klip ini sudah cukup membuktikan sikap hipokrit parti PAS.




Maka tidak hairan jika warga Kota Bharu ini cukup merasa malu dengan sifat hipokrit kerajaan Islam PAS Kelantan.





GWM : Bangkai 'siput' nampak diseberang lautan ... bangkai sebesar 'T Rex' didepan mata langsung tak nampak! Kena pakai binocular gamaknya juak juak PAS ni!

1 comments:

Anonymous said...

tak kan nik aijz nak ckp keburukan pentadbiran ala2 islam kelantan,nanti tipu muslihat tkangkang di merlimau tau PRU13 nanti,dia cari la kesalahan lain...dah byk dasar islam di klantan dia carca marba..dlu tak boleh sekarang boleh,kalu btul2 laksana islam xkan pusat maksiat ada btapak di kelantan.Di Merlimau nanti undi BN ajiz ckp jadi apa pulak?kita tunggu fatwa MERLIMAU n KERDAU ..renungkan2 selamat beramal