Sunday, February 6, 2011

Gambar yang ada ini merupakan gambar yang di ambil bertempat di sekitar Tanjong Rambutan Perak.

Pakatan Pembangkang menjalankan modus Propaganda mereka dalam menghasut rakyat Perak dengan mengedarkan risalah risalah ini di sekitar penempatan terutama di lokasi pasar pasar pagi,malam.

Di mana kerajaan BN dalam menjelaskan semula akan dakyah fitnah pakatan pembangkang ini? Apakah hanya sekadar berpeluk tubuh semata mata?

Jangan di biarkan propaganda Pakatan Haram ini terus berleluasa dan menjadi kewajipan kita dalam menghalang dakyah songsang mereka ini dari sampai kepada rakyat.


Kerajaan BN Perak mesti bertindak Pantas.
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 comments:

Anonymous said...

hahahaha..apa yg rakyat nampak le nii..puak2 pembangkang ni hanya boleh memcakkan bendera di segala tiang talipon,tiang letrik,rumah kosong di tampal risaalah cam puak ah long jerk...rakyat dah tahu menilai...kecuali yg taksub sgt.

orang tanjung rambutan yg waras-bukan org gila tau ;) said...

untuk makluman poster2 ini ditampal di pasar tanjung rambutan di tg rambutan berdekatan ipoh.

pelik yer..mana pergi tindakan majlis perbandaran berkaitan?kalau di selangor, hatta tampal 1malaysia pun dilarang..di sini berleluasa lak..

org bn perak especially area tg rambutan/tambun pulak mana?

G4UMNO said...

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Di Perak suasana politik berbeza dengan negeri negeri lain, seperti kes di JKR, ramai diantara orang PAS dan PKR (x-umno) adalah golongan kecewa yang tidak mendapat habuan habuan tertentu kerana semasa PAS memerintah sementara di Perak, mereka adalah golongan yang membuat duit segera sehingga kucar kacir Perak semasa itu. Ini adalah adengan membalas dendam
UMNO perak harus berusaha lebih keras terutama di dalam agensi kerajaan seperti JKR, JPS, Pej SUK (musuh dalam selimut), imigresen, kastam dll

wallahualam