Saturday, February 26, 2011


Jika dikatakan pembohong, bukan main marah juak juak PAS ini. Tambahan pula jika dikatakan munafiq ... lagi melompat dan menyeringai muka setiap jemaah PAS, macam muka binatang dibawah ini ... sama sahaja sifat kebinatangan dalam parti PAS!



GWM tidak mahu menuduh, namun inilah realiti apabila juak juak PAS bercakap bohong dan bersifat munafiq!

Betul atau tidak apa yang dikatakan ... Baling batu sembunyi tangan! Sudah terang lagi bersuluh! Parti PAS memang tidak pernah sunyi dengan kelansungan sifat gemar berbohong dan lidah bercabang bak biawak!

Perlukan bukti? ... mujurlah blogger Melayu Cindia (Gelombang Rakyat) dan media pembangkang sendiri yang memaparkan pembohongan demi pembohongan parti PAS. GWM cukup malu dengan sikap dan sifat 'the so called Islamic' pemimpin dan parti PAS.




Perlukah rakyat diperbodohkan lagi dengan imej Islam yang semakin terpalit kotor dengan perbuatan dan tindakan 'cakap tidak serupa bikin' ini.

Siapa yang memulakan serangan peribadi ... parti manakah yang memulakannya jika tidak parti PAS.

Baik parti komponen BN mahupun bloggers pro kerajaan sudah mengekang nafsu dari menyerang peribadi calon PAS, Yuhaizat Abdullah. Namun bloggers pencacai PAS telah memulakan serangan peribadi 'Maha Hebat' ke atas calon BN, saudara Syed Ibrahim.

GWM mohon kepada rakyat untuk menilai sikap, sifat dan perwatakan pemimpin dan parti PAS dengan sedalam dalamnya.

Perlukah rakyat menyokong sebuah parti yang menjadikan fitnah sebagai landasan perjuangan parti! Tidak kira apa cara sekalipun ... PAS tetap menghalalkan yang haram dan memfitnah BN yang memulakan terlebih dahulu!


GWM :
Tolaklah dan tinggalkanlah parti PAS untuk menjauhi fitnah dan tindakan mengadu domba juak juak PAS ini.

1 comments:

Anonymous said...

Bertaubat lah bro...