Wednesday, February 9, 2011


Tidak tahu bersyukur ... rumusan paling tepat bagi sebuah parti yang hebat berserban dan berjubah tetapi realitinya kehebatan hanya terserlah pada kulit.

Mulut juak juak ini terkunci rapat kerana malu dengan desakan tanpa tindakan. Yang ada hanyalah tindakan berdemonstrasi ... itupun berdemo di depan kedutaan AS, bukannya di kedutaan Mesir!


Sekurang kurangnya, masih ada pemimpin PAS yang berjiwa besar dan tahu berterima kasih kepada Kerajaan Pusat dengan tindakan pantas menyelamat penuntut kita di Mesir melalui Ops Piramid.





Jika diharapkan kepada pemimpin parti PAS yang lain, hanyalah lolongan dan salakan sahaja yang mampu dilakukan ... setakat ini!





GWM : Operasi parti PAS untuk menyelamat pelajar Malaysia ... Ops Melalak Melolong!

2 comments:

G4UMNO said...

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Syukur kepada TUHAN RABBUL 'ALAMIN, kerana ada jua pemimpin dari PAS mengucap terima kasih kepada BN lantas menyelamatkan rakyat dari kancah politik mesir
namun, apa yang lebih afdal, mari sama sama kita belajar dari peristiwa politik mesir, supaya tidak menimpa Malaysia. Negara yang kucar kacir akan menyebabkan semua MANUSIA sengsara dan menderita, termasuk dari BN dan pembangkang.

Baca blog g4umno.blogspot.com

Anonymous said...

tentang depa ni...aku cuma harap depa ni konsisten....jangan sebab nak dapatkan perhatian ja....dan sokongan....tapi hampeh sebenarnya!

tentang kerajaan...syukur Alhamdulillah...ditadbir secara bijak dan cekap...oleh PM...yang ditunjangi oleh UMNO...sekali lagi berjaya melepasi ujian....semoga konsisten dan diberikan perlindungan oleh Allah S.W.T.....

wallahu'alam...