Tuesday, February 1, 2011


GWM akui dengan saranan DS Najib mengapa debat dengan Anwar Ibrahim tidak perlu dilayan langsung malah membuang masa! Bo Layan saja DS Najib! ... tidak ada relevan untuk pembangunan ummah dan Malaysia.

Hanya kerana 'password' ... Anwar Ibrahim mengamuk sakan tak tentu hala dengan DS Najib! ... apa kena mengena dengan DS Najib dan Asia Barat?

Khabarnya 'password' Anwar Ibrahim tak laku untuk dijaja di Asia Barat. Tok Tok Arab geli geleman dengan password tersebut.

Manakan tidak ... 'password' DS Najib lebih anggun dan signifikan untuk Tok Tok Arab!




Maka berpusu pusu Tok Arab yakin dengan usaha Kerajaan menawarkan sokongan dari segi insentif bagi membolehkan mereka melihat Malaysia sebagai satu negara alternatif bagi melakukan pelaburan.

Bila GWM amati 'password' Anwar Ibrahim ... Astaghfirullah ... padanlah Tok Tok Arab lari lintang pukang ... tercabut serban dengan jubah!




You gile ke Anwar Ibrahim! ... Inikah cara you nak tarik pelabur dari Asia Barat! Nauzubillah ... takut benar Tok Arab ni!



Mamat Gay Jamban ni bolehlah! ...



GWM : Ini 'password' maut bro!


sumber / pautan :
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0201&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_02.htm


20 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

HANG BAGUIHLAH. SESEKALI BOLEH REHAT DENGAN TULISAN HANG NI.

MAMPUIH NUAR BRAHIM MARAH PUNYER..

Gelombang Wangsa Maju said...

HE HE HE ... KASI PANAS SKIT BRO! .. MAKLUMLAH HARI HUJAN ... SEJUK!

Anonymous said...

Pelabur pulak hanya boleh bukak kilang KY Gelly..

creative said...

password ape bebenonye nih. tak paham lah




http://mywordismythinkting.blogspot.com

marilyn said...

terbaek la lawak ni.

password 'mokjtar' utk berjubor.
sialan lahanat punya 'anugerah setan'.

shazmonaz said...

haha... cita-cita besar... dulu dlm UMNO "KORUP", sekarang "KARUT"...

http://shamonaz.blogspot.com/2011/01/hati-panas.html

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM SHAMONAZ ... BETUL APA YANG ANDA KATAKAN!

BLOG ANDA TELAH KAMI LINKKAN BERSAMA! WASALAM!

Ular Menyusur Akar said...

Ha..ha..ha. password nuar pun copy dari arab. tu sebab Allah turunkan larangan kat tanah arab. Arab punye lobang lagi besar bro...

Gelombang Wangsa Maju said...

UMA ... CABUL BETUL MULUT LU ... HE HE HE!

Hahn said...

Lagi pak arab tak suka Anuwar sebab dia macam toilet bergerak. Bau kunyit menjang.

Otak pun bukan betul. Ada anu rendam ke kunyit Assmin lepas tu cicah ke Jijah.

YB Raz said...

hahahahaha lawak bro

Anonymous said...

org kampung x bace blog ko nie.org bandar pulak tau ko menipu.,..skarang nie isu banjir banyak belaku di negari umno..dari ko menagarut ,baik ko g tolong diorang..dpt gak pahala

Anonymous said...

anon tu bodo sangat ke geografi kedah tu negeri BN ke Kelantan tu negeri BN ke melampau lah kamu ni tu lah klu dah fanatik tu dah tak nampak dah

Anonymous said...

Anon 11.49 antara yang pernah mengamalkan password anuwar...

hampir hampir maut....3 hari takut masuk bilik air.!!

sudinn said...

Hasil dari maklumat yang meniti dari bibir ke bibir, mereka juga tahu dan adakalanya lebih tahu, ke mana wang negeri itu berlegar dan hilang pergi entah ke mana.

Rakyat sudah sedar. Mereka mendapat maklumat sah dari banyak sumber. Generasi muda banyak memberikan informasi. Hasilnya kini, bila semua sudah sedar dan meninggi, timbul semangat berani yang tidak dapat dibendung lagi.

Rasanya tiada siapa lagi yang boleh menyekat mereka dari membuat perubahan secara revolusi menerusi peti undi bermula esok pagi.

Kesempatan penulis membuat tinjauan selama seminggu di Miri, baru-baru ini mengesahkan dengan pandangan mata kepala sendiri bagaimana hebatnya sesuatu kebangkitan bila ia berlaku.

Suasana dan jumlah kehadiran serta pungutan dana menerusi jualan dan derma dalam himpunan Pakatan Rakyat tidak dapat dicabar oleh BN.

Medan utama di pekarangan Klinik Dr Teo Yu Keng yang merupakan calon Keadilan untuk Dun Senadin di tengah Bandaraya Miri membimbangkan musuh.
Himpunan reformasi rakyat untuk buat perubahan dianggarkan sekitar 30 ribu dengan jumlah derma satu malam sahaja RM21 ribu.

sudinn said...

Pesanan Terakhir Untuk Pengundi Sarawak
Posted on Friday, April 15 @ 02:10:02 PDT
Dilulus untuk paparan oleh aya

Oleh: hidup_akhirat

"
Untuk perubahan.

Undilah PKR, DAP dan PAS.

UNDI KITA TIDAK ADA ORANG YANG NAMPAK.

Negeri di perintah Pakatan Rakyat

PENGURUSAN TERBAIK - LAPURAN AUDIT NEGARA

Pulau Pinang, Selangor paling baik dan Pahang paling buruk.


PELABURAN LUAR TERBANYAK - LAPURAN KEMENTERIAN PERDAGANGAN LUAR NEGARA DAN INDUSTRI.

PERTAMA : SELANGOR

KEDUA : PULAU PINANG

KETIGA : KEDAH

(Semuanya negeri Pakatan)

Lapuran diatas berbeza dengan pembohongan oleh TV dan Akhbar.

sudinn said...

Soalan No 1: Jika Eskay hanya mempunyai hanya salinan klip video itu yang kemudiannya diserahkan kepada polis, siapa yang membocorkan video yang telah disunting kepada YouTube? Dan kenapa ada perkataan bahasa Thai pada rakaman itu bagi menutup kod masa rakaman.

sudinn said...

Apa kena mengena dengan isu video seks yang kantoi itu? Adakah Eskay ingin menunjukkan bahawa aksi di dalam video seks itu dirakamkan di Thailand? Tidak perlu Eskay cabar atau ugut untuk mendedahkan lagi beberapa perkara buruk tentang Anwar kerana sememangnya kita menanti pendedahan demi pendedahan dari beliau. Setakat cabaran dan ugutan sedemikian sudah tidak menjadi hairan kepada Anwar kerana Anwar sudah berpuluh tahun dicabar dan diugut begitu. Mak cik Umi Hafilda pun pernah ugut untuk sebarkan rahsia Anwar dan Azmin, siap dengan pengakuannya beliau ada memiliki 17 lagi pita video seperti yang didedahkan kantoi baru-baru ini. Tunggu apa lagi, dedah kan lah, cuma jangan sampai terkantoi lagi.

jack said...

tak baik ko kutuk anu ytuuu, kesian dia, dahla jam hialng, nyanyuk tuuuu, bawak duk umah orang tua, hahahhaha sian, saian,

jack said...

pengurusan kerajan selangor terbaikkkk, woi yang lain aku tak tau, tapi selangor aku tau, terbaik nak mammpuih, orang kaya dapat air sabsidi, yang jutwan macm sosilawati pun dapat, yang duk umah flet apa dapat, habuk, dahla tarif air mahal, kebajikan ape sudin wooiiii, umah urut belambak, semua umah pelacur, ko tak caye ko pegi je dataran sunway, cuma nama je aku tak tau, buka mate sudin woooiiiii