Saturday, February 12, 2011




hairan bin ajaib.saya ingat hanya peniaga jer boleh menjadi Jutawan segera.pemimpin PAKATAN pun boleh jadi jutawan segera ??? dasyat sungguh Pemimpin PAKATAN ni yer ???


semalam Bekas Ketua Penerangan PKR Perak,Fauzi Muda mendedahkan terdapat lapan pemimpin kanan PKR,DAP dan Pas menjadi jutawan segera dalam tempoh 11 bulan PAKATAN pembangkang mentadbir Perak selepas Pilihan Raya Umum Ke-12 pada Mac 2008.Berikutan itu Fauzi,meminta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat apa didakwanya berlaku penyelewengan dan salah laku dalam kepimpinan kerajaan negeri ketika itu.


Untuk tujuan itu,beliau menyerahkan nama lapan individu tersebut yang terkandung dalam laporannya kepada SPRM Perak di pejabat suruhanjaya itu pada pukul 11 pagi.Bekas Ketua Pemuda PKR Cabang Ipoh Barat,V. Subramaniam yang menyertai Gerakan kelmarin turut menemani Fauzi membuat laporan tersebut.

laporan dari UTUSAN menyebut Fauzi ketika ditemui selepas itu memberitahu,sebelum memperoleh kuasa,lapan individu terbabit termasuk seorang wanita hidup susah ibarat kais pagi makan pagi,kais petang makan petang serta tidak mempunyai pekerjaan.Tiba-tiba dalam tempoh 11 bulan pakatan pembangkang mentadbir Perak,lapan individu ini berjaya mengubah taraf dan gaya hidup.Mereka mampu membeli rumah dan kereta mewah berharga ratusan ribu ringgit, membayar hutang dan mendapat rawatan di hospital swasta yang mahal.Dari mana datangnya sumber kewangan ini.Beliau bagaimanapun enggan mendedahkan nama lapan individu tersebut kerana telah membuat akujanji dengan SPRM agar tidak mengganggu siasatan.Menurut Fauzi,dakwaannya itu mempunyai asas kukuh dan bukannya berunsur fitnah atau dendam terhadap mereka.

"Perkara ini bukan saya sahaja yang pertikai tetapi ramai ahli dan pimpinan PKR serta pakatan pembangkang di Perak marah dengan apa yang berlaku.Saya akan mengemukakan segala bukti dan saksi yang diperlukan oleh SPRM bagi membantu siasatan," tegasnya.

Bekas Ketua PKR Cabang Ipoh Barat itu berkata,rakyat perlu melihat betapa rakusnya kepimpinan pakatan pembangkang dalam tempoh sesingkat 11 bulan.Katanya, semasa berkuasa, pemimpin pakatan pembangkang sibuk berebut jawatan dalam syarikat kerajaan negeri, jawatan ahli majlis pihak berkuasa tempatan, berebut tanah serta balak dan bukannya membela nasib rakyat.

"Alhamdulillah, 11 bulan sahaja mereka berkuasa di Perak,kalau tidak,saya yakin negeri ini akan hancur kerana tindakan perakus,perompak dan lanun ini," ujarnya.

NASIB BAIK 11 BULAN.KALAU 11 TAHUN ??? ATAUPUN SAMPAI BILA-BILA ???

JAHANAM MALAYSIA DI KERJA KAN OLEH PEROMPAK-PEROMPAK MACAM BADUT PAKATAN RAKYAT INI

2 comments:

G4UMNO said...

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Semasa pkr, dap dan pas berkuasa di Perak, memang mereka bermaharaja lela, pejabat kerajaan negeri Perak SUK penuh dengan orang orang Cina dari penyokong pembangkang mencari peluang kekayaan, malahan pejabat SUK seperti kedai cina penuh dengan lambang kecinaan.
Saya mengenali beberapa penyokong pembangkang manjadi kaya semasa pemerintahan pembangkang, mereka mendapat peluang selepas memijak dan memotong rezeki orang lain, malahan orang PAS yang terkenal dengan kononnya pejuang Islam pun sama naik tocang.
Apa yang berlaku di Pulau Pinang memnag berbaloi kepada orang orang meleyu disana kerana mempercayai penipuan DAP dan itu adalah balasan daripada TUHAN kepada mereka yang bersongkol dengan DAP anti ISLAM dan anti Melayu
Tunggu sahaja masanya, DAP akan meludah muka Nik Aziz dan Hadi Awang

g4umno.blogspot.com

Anonymous said...

Meludah?????
Aku tak merasa DAP akan meludah muka2 pemimpin PAS ni...
Yang PASti...mereka akan menempekkan muka2 pemimpin PAS ni ngan taik yg mereka kesat dengan tisu kat jubor mereka...kerana itulah harga sebenar tentang kejahilan pemimpin2 PAS nih....

Penyokong tegar PAS dan pakatan dah melalak kat PP tu bila kedai mereka dirobohkan..hahahahaha...

Baru mereka tahu siapa LGE...
Jadilah korang semua barua DAP untuk selamanya......huhuhuhu