Thursday, February 10, 2011


Kasihan melihat Nasrudin Tantawi berseorangan mahu menegakkan amar makruf nahi mungkar ... No Valentine Day please!

GWM bersetuju ... ini bukan berpandukan kepada ajaran Islam malah adat dan budaya orang Melayu.

Namun hasrat beliau terbantut dengan kecaman dari juak juak pembangkang. Tantawi teruk dibelasah dari semua sudut oleh rakan dan sahabat dunia akhirat DAP.

Tapi yang lebih pelik adalah kenyataan dari pemimpin PAS ini ...


Mungkin Nasrudin Tantawi perlu mendapatkan pandangan dari Al Syeikh Karpal Singh terlebih dahulu dan Ostad Nik Aziz ...




GWM : Hadi Awang dan ularmak PAS senyap seribu bahasa ...

sumber / pautan :
http://www.freemalaysiatoday.com/2011/02/10/pas-plan-to-stalk-lovers-gets-a-whipping/




5 comments:

SUNGAI RAPAT ONLINE said...
This comment has been removed by the author.
SUNGAI RAPAT ONLINE said...

Salam Perjuangan,

Bencinya teman tengok Nik Ajis begitu manja dengan Karpal Singh

Anonymous said...

kalo aku dok tempat nasarudin tu...
sekarang juga aku keluar dari parti pas munafik
buat malu jer...dengan dap pun tunduk...
dah tu si paderi melayu khalid gereja pula kata valentine tu ibadah yang pas harus terima..
kah....kah...kah....
nik ajis pun sambut valentine ke?...
esok nak bagi bunga kat cikgu mala..
dah jatuh cinta nih.......
mat sabu jangan menyebok.....gi main jauh2.

Hahn said...

DAP tahu sangat anjing belaan dia. Mana nak makan mesti kena masuk kandang.

Di tendang di terajang tetap dia datang juga sambil menjelir jelirkan lidahnya.

Gelombang Wangsa Maju said...

SUNGAI RAPAT ... BENCI KE SUKA! KARPAL HENSEM YEK!