Sunday, February 27, 2011


PAS sememangnya parti yang tidak mempunyai maruah dan harga diri. Pembohongan sudah menjadi makanan ruji dan asasi juak juak ini.



Tidak cukupkah dengan pembohongan Hadi Awang kononnya parti PAS tidak akan menyerang peribadi calon BN bagi PRK Kerdau, saudara Syed Ibrahim Syed Ahmad. Juak juak PAS menyerang peribadi dan memfitnah ijazah yang diperolehi calon BN palsu.



Belum habis dengan satu fitnah dan pembohongan besar, calon PAS bagi PRK Merlimau turut menjadi seorang pembohong besar!

Tanpa segan silu, Yuhaizad Abdullah mengaku pernah menjadi Mantan Bendahari Gerakan Belia 4B Kaw. Chinchin, Jasin.



Penasihat Gerakan Belia 4B Jasin, Hasan Rahman berkata, setelah diteliti keahlian pertubuhan tersebut di daerah itu, calon Pas tersebut didapati tidak pernah menjadi ahli seperti yang didakwanya!

Cukup memalukan bagi seorang yang mempunyai kelulusan Diploma Tasawwur Islam dan bergelar Haji, sanggup berbohong melalui resume / biodata sebagai calon PRK Merlimau.

GWM semakin mual dengan sikap munafiq parti PAS. Bagaimana mahu menjadi wakil rakyat jika penyakit dusta dan pembohongan sudah menjadi kebiasaan parti.



Tak tahulah jika ini merupakan salah satu cabang ajaran yang disampaikan oleh Tok Tok Guru Ularmak Kucing Senak PAS! ... Boleh Berbohong Asalkan Menang Pilihanraya! Mungkin ini juga fatwa terbaru keluaran PAS.

Dan sehingga ke saat ini, media Harakahdaily langsung tidak membuat sebarang penafian mengenai fitnah di PRK Kerdau dan pembohongan di PRK Merlimau.






GWM : PAS adalah parti pemfitnah dan pembohong terbesar! ... apa punya lahanat manusia dalam parti PAS.


4 comments:

Pewaris Melayu said...

baca harakah tu macam baca majalah playboy bagi penjilat pas

si lembik's said...

hasan rahman apa yang dia tau....bodo memanjang....nasib baik aku dah kuar dari parti Barisan najis....rasuah xhabis2...pastu pulak dok perdagang agama...yang haram bole jadi halal .!!

Dunn said...

baca harakah tu macam baca majalah playboy bagi penjilat pas

Anonymous said...

pg 1
off white shoes
fear of god
off white
kd shoes
kyrie irving shoes
golden goose
kd shoes
fear of god
cheap jordans