Saturday, February 26, 2011


Blogger Malay Delima menyelinap masuk membuat liputan ceramah PAS di Kampung Chinchin jam 9.00 malam tadi. Ceramah fitnah pertama bagi PRK Merlimau telah dirasmikan oleh Nizar Jamaluddin, selaku penceramah pertama.

Cacian dan makian dihamburkan oleh Nizar Jamaluddin terhadap MB Melaka, Ali Rustam disamping pelancaran dan perrasmian 'Tabung Derma PRK Merlimau' untuk merompak kembali duit rakyat Kampung Chinchin.

Berkemungkinan hasil dari kutipan 'Tabung Derma PRK Tenang' sudah kering kontang dirembat oleh juak juak PAS di Labis, tabung baru dihasilkan untuk membayar elaun perjalanan Nizar Jamaluddin di Merlimau ... jahanam!




Disamping pelancaran kutipan 'Tabung Derma PRK Merlimau', Nizar Jamaluddin sempat melancarkan 'Kempen Selamatkan Nyawa Anwar Ibrahim' dengan nada gurau 'macam mana boleh ada air mani di depan underware Saiful! Takkanlah Anwar boleh main depan dengan Saiful' ... lu tanya la Anwar Ibrahim! Depan belakang pun dia sondol Nizar!

Rata rata yang hadir pada ceramah tersebut adalah penduduk tempatan Kampung Chinchin, tempat kelahiran calon PAS Yuhaizat Abdullah. Yang memenuhkan ruangan ceramah fitnah malam tadi terdiri dari pemain impot PAS dari Selangor, Kelantan dan Terengganu.

GWM cuma mahu paparkan kembali klip video dibawah khas buat penduduk di Merlimau Melaka ... hati hati dengan Nizar Jamaluddin!

Barangkali penduduk di Merlimau masih belum sempat melihat fitnah Nizar Jamaluddin di PRK Tenang tempoh hari.





2 comments:

Anonymous said...

Tak kan org main pakai seluar dalam.. mestilah ambil seluar dalam nak lap lepas pancut.. tak ada tisulah tu.. bodoh betul nizar ni.. agaknya dia main dengan bini dia pakai seluar dalam kot, cara PAS kot..

Unknown said...

ANON 5.26 PM ... MUNGKIN BETUL NIZAR BERBUAT BEGITU! SIAPA TAHU ...