Sunday, February 13, 2011


Ini baru GWM katakan meletup ... Boom! Lepas seorang demi seorang memberi pengakuan salah laku Anwar Ibrahim, timbul pula nama 'Rajoo' ... 'pembekal utama kondom Anwar Ibrahim'!




Wahhh Anwar Ibrahim ... ada 'tokan' kondom yek! Tak payah susah susah beli di 7 Eleven!




Wan Azizah! Abang you beli kondom buat tiup belon ke ... Kah Kah Kah!



Pening ye Wan Azizah! ... Kah Kah Kah!



Rajoo (pemandu peribadi Nallakaruppan) membuat pengakuan dalam ceramah bersama Ummi Hafilda di Jalan Kebun tentang 'bisnes sampingan' sebagai pembekal kondom disamping menjadi budak suruhan mengemas bilik, menyalin cadar, membuang tisu dan segala keperluan lain untuk Anwar sebelum dan selepas projek bersama Shamsidar.



Wahhh Azmin Ali ... ada bisnes baru dengan Anwar Ibrahim nampak! ... 'Bapa Ayam' yek! ... Kah Kah Kah!

Anwar, Anwar! ... saudara memang penuh dengan kejutan! Senyum nampak ... setuju le tu!



GWM : Pssstt Rajoo ... Anwar Ibrahim selalu pakai kondom brand apa? Kasi tau sikit!

5 comments:

sejahtera39 said...

dedah jangan tak dedah...dh mcm2 dh didedah...
tp maseh lg anggap sebagai konspirasi ..kepala otak diorang ni dh basi? tak boleh nk pikir berkali2..allo juak PKR bangunlh dr mimpi 16 september!!!
seentero dumia dah tau sifat anuuuua yg salah laku...hangpa masih lagi ragu2? buatlh sesuatu..sembahyang sunat istiqarah ke solat hajat ka minta pertunjuk dr Allah yang satu...

Anonymous said...

Keh keh keh, makin ramai yg menunggu nk dedahkan kisah dlm seluar ANUar lepas ni. Ape lagi Raja Yahudi ANUar ooi, larilah secepat yg mungkin. Tp ingat, walaupun tak cukup tanah nak lari, simpan la sket utk tanah kubor ko nnt. Jgn nnt bile dah mati terpaksa hempap dgn batu pula jasad busuk ko tu ye ANUar. Keh keh keh

AJK KLUANG said...

Semua salah laku Anuar Ibrahim telah diketahui umum tetapi kenapa masih ada lagi pengikut Anuar,walau pun ramai yg telah meninggalkan PKR.Kepada mereka yg menyokong tu berfikirlah secara resional,ada kah pemimpin macam Anuar layak jadi Perdana Menteri Malaysia....Kalau ikut hukum akal bukan sahaja pemimpin menjadi bapak pun tak layak.

Hahn said...

Dari bukti bila meliwat Anuwar lebih gemar tanpa kondom.

Kesimpulannya, Anuwar pakai kondom untuk yang di depan saja. Ertinya dia tau burung puyuh dia yang telah di selaputi kunyit menunggu di goreng itu tidak sesuai sekiranya di mandikan di kolam air bimbang kunyitnya luntur.

Anonymous said...

Sampai bila blog-blog UMNO nak berhenti buat fitnah ni? Ingatlah orang ramai sekarang bukan macam zaman dulu lagi. Surat khabarpun orang tak percaya, inikan pulak blog-blog melalut korang ini.
Cara korang semakin merosakkan imej UMNO. Fikir-fikirlah, jangan syok sendiri. Memang seronok fitnah dan kutuk orang ini. Memang ciri-ciri perangai Melayu.....