Friday, February 11, 2011


Walaupun pahit namun perlu ditelan. Ini adalah kenyataan ... bukan fitnah atau dongeng purba kala.

100 orang ahli parti PKR Kedah bertindak menyertai UMNO semalam. Dan 30 orang ahli parti PAS Pasir Puteh turut mengambil tindakan yang sama dan menyertai UMNO.



Masing-masing membawa penyokong mereka untuk menyatakan kesediaan membantu UMNO. Sudah cukup bagi mereka yang semakin muak dengan tindakan pemimpin parti masing masing.

Cuma ... nasihat GWM kepada 130 orang bekas ahli pembangkang, kembalilah kedalam parti masing masing! Takutlah saudara semua kepada fatwa teragung Nik Aziz.

Jangan masuk UMNO ... kerana parti ini sudah dikafirkan oleh Nik Aziz dan ularmak ularmak parti PAS!


Jangan lupa kepada Sumpah Bai'ah! ... Isteri saudara sekelian sudah diceraikan dengan talak tiga! Sanggupkah! ...

GWM : Masyarakat Melayu Islam masih lagi tidak nampak perbuatan gila Nik Aziz! Inilah bahana bila halal dan haram menjadi permainan politik ...

10 comments:

Anonymous said...

nik aziz disaran menukar ugama kepada budhha atau kristian atau hindu kerana di boleh mendpat petunjuk yg baik..dia telah menjadi ulamak kat malaysia di hina kerana memberi pendapat dan mempermainkan hukum tuhan...masjid dibabi kan..kafir mengkafir sesama islam..bala sesama islam..dgn menjadi paderi atau sami budhha atau hindu baru dia dpt melihat mcm mana mereka ni tidak pernah mengutuk sesama penganut mereka............tapi bg saya nik aziz nik mat ni sebenar bukan islam lagi dh pun...org islam tak buat keje bodoh mcm nie

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM ANON 11.05 AM ...

SEBAB ITULAH NIK AZIZ TIDAK BERANI UNTUK BERDEBAT DENGAN PROF MOHD NOR DERIS!

Wadah Kelana Jaya said...

i like the art of war about this posting :)

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM BRO ASAM ... SELAMAT PENGANTIN BARU! DAH BERSANDING KE?

AMACAM ... NAK STOK 'UBAT KUAT', CALL EDITOR HARAKAHDAILY, AHMAD LUTFI OTHMAN ... BANYAK STOK!

Wadah Kelana Jaya said...

hehe..belum lagi bro, insyallah bulan april ni :) bab stok ubat kuat tu rasanya masih lagi tegak mencanak..

Ular Menyusur Akar said...

Giler kau GWM. GWM memang selalu buat giler pun. Ade ke orang dah bertaubat kau suruh balik sesat? Nik ajis ada huluk apa apa ke? he..he..

Agak agak bro, siapa pergi dulu, PAS kelantan ke nik ajis?

Anonymous said...

Tuan,
Angkara PAS telah banyak mempermainkan Islam dan mempergunakan Islam untuk kepentingan parti. Sehingga sanggup membiarkan kafir DAP mempersendakan Islam dengan bermacam cara. Kepada Orang Melayu beragama Islam, sanggup lagikah anda semua menyokong PAS? UMNO/BN walaupun tidak mengaku alim (sebenarnya memang alim) tidak pernah membiarkan Islam dipermainkan oleh kafir. Fikir-fikirkanlah.

JAS SALLEH said...

Inilah kerja orang UMNO hari-hari buat pitenah kepada Mahadewataraya Nik Ajis Bapak Setan Se-Malaya. Korang tak takot ke dengan Doa' Bala Mahadewataraya Nik Ajis ?????!!!!
Lainkali hapal dulu DOA TOLAK BALA'

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM UMA ... RASA RASANYA!

DUA DUA JALAN TERUS ... HE HE HE!

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM JAS SALLEH ... DAH HAPAL DAH!

DOA TOLAK TRAKTOR! HE HE HE