Sunday, February 13, 2011


Kebetulan .. atau perancangan rapi Anwar Ibrahim untuk menimbulkan suasana tegang sebelum perbicaraan beliau esok, 14 Februari 2011.



Sepintas lalu, GWM merasakan laporan polis oleh Arman Azha Hj Abu Hanifah (Ketua Wira Perkasa ) pada 11 Februari 2011, sedikit sebanyak ada kebenarannya. GWM paparkan kembali laporan polis tersebut.


Mewujudkan suasana huru-hara dengan membangkitkan kemarahan rakyat menerusi demonstrasi jalanan sepertimana yang berlaku di Thailand. Trend yang sama pernah berlaku sebelum ini seperti perhimpunan Baju Kuning [BERSIH] di Kuala Lumpur yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat;

Paling serius adalah rancangannya membangkitkan kemarahan penyokong berbangsa India dengan mendakwa kerajaan akan membunuhnya melalui insiden kemalangan jalan raya sebagaimana yang dibincangkan semasa perjumpaan bersama pemimpin PKR India di Ibu Pejabat PKR pada 2 FEB 2011


Dan kejadian yang berlaku hari ini seakan akan mengesahkan laporan polis Armand PERKASA ...



Pertubuhan haram HINDRAF sudah memulakan rancangan demonstrasi di seluruh negara bermula dari Kuala Lumpur, Selangor, Johor, Negeri Sembilan, Perak, Kedah dan Pulau Pinang.

Dikhabarkan empat puluh (40) ahli HINDARF telah di tahan termasuk sembilan wanita dan empat pelajar sekolah.

Sekali lagi Anwar Ibrahim mempergunakan wanita dan kanak kanak untuk mencapai objektif menghuru harakan negara hanya dengan satu tujuan ... menangguhkan lagi perbicaraan kes liwat di mahkamah.




Cuma yang membingungkan GWM adalah kebodohan HINDRAF. Masih lagi suka dicucuk hidung dan ditarik kesana kemari seperti lembu oleh 'tuan gembala' Anwar Ibrahim.

Walhal puak puak inilah yang mengamuk di hadapan rumah Anwar Ibrahim kerana 'tuan gembala' mereka bo layan ...




GWM : India HINDRAF bodoh bodoh belaka rupanya! ...

16 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

SURUH JER HINDRAF NI BALIK INDIA. INDIA ADALAH NEGARA PALING HEBAT DI DUNIA.

Gelombang Wangsa Maju said...

LUNCAI ... GWM SETUJU !

Anonymous said...

hantaq balik india. baru ada akaii....

Anonymous said...

Kita tubuh satu tabung. tawarkan kepada mereka sejumlah wang dengan syarat mereka mesti kembali semula ke India. Pasti Melayu kat Malaysia sangup menderma. Apa tidaknya ungkapan Bila jumpa paria dengan ular, baik pukul ...... dulu.

Anonymous said...

klau mmg ada..aku lah antara org 1st yg akan derma.

blogenstarz said...

Bingai punya manusia.
perangai macam Haramjadah !

Anonymous said...

kalau dah keling, keling la jugak...

Anonymous said...

ini paria bikin sesak jalan saja..langgar dgn lori lg bagus

bungamelor said...

Memang keling bodoh,nak buktikan apa. sudah hidup senang lenang di malaysia tak cukup. hantar balik india baru tahu--soru pun miss.

Anonymous said...

Salam untuk semua yang megucap Dua kalimah syahadah

Hindraf ini semua dari kasta pariah, itu sebab macam orang gila menjerit jerit. Lebih baik balik India sahaja, kalau hidup mahu senang
Hindraf mengamuk sebab interlok terkena batang hidung sendiri, perangai pariah memang macam tu, tak sedar diri, gila dan macam lembu bodoh, hidung kena cucuk dengan PKR dan DAP

bodoh bangsat pariah pariah hindraf ini

Anonymous said...

Biasa la...dah nama pon keling...dah le keje malas,kuat menipu dah nak cari jln mudah nak senang..tu yg ramai keling jd samseng dan merompak. Tp bila dah senang,mula lupa daratan mcm negara ni bapak2 pundek dia yg punya...

Melayu Pasir Gudang said...

Menurut Chandogya Upanishad salah satu kitab di dalam agama Hindu, doktrin karma menyebut bahawa mereka yang bersifat terpuji akan dimasukkan kedalam rahim baik kaum Brahmin, Kshatriya, atau Vaisya; tetapi mereka yang bersifat tercela akan masuk ke dalam rahim busuk seekor anjing, khizir atau pariah. Dengan kata lain, setiap manusia harus bertanggungjawab atas segala yang dilakukan dan akan menerima balasannya yang setimpal. Sumber: melayupasirgudang.blogspot.com

Sudir said...

Tapi rasanya hantar si batu api tu dulu pegi India ke, Antartika ker.. gurun Sahara ker..

TESLAMARIN said...

beri kata dua, lucut kerakyatan atau dok diam diam.......baru dia ada hotak.

pacat said...

india paria pundek di malaysia lupa asal usul tu yang berlagak bagai samseng di bumi malaysia.Kalau di india dah lama kena tembak dek kasta lebih tinggi!.. paria lupa daratan betul.. nampak terpelajar tetapi otak masih lagi golongan class paria!

Anonymous said...

Senang aje....KDN tarik balik kewarganagaraan Malaysia hantar depa balik India.
Teach them a lesson...