Sunday, February 20, 2011


Wakil Parlimen BEBAS Wangsa Maju Woo Choo Keong hadir di majlis perasmian 'Kampung Warisan' Kampung Puah Lembah dan enam (6) lagi kampung yang lain dalam Parlimen Wangsa Maju yang turut dihadiri oleh Pengerusi BN Wangsa Maju Dato Shafei Abdullah.

Perasmian disempurnakan oleh Dato Seri Utama Rais Yatim menyaksikan buat pertama kali Wee Choo Keong bersama dengan Dato Shafei Abdullah seolah olah menandakan wujud satu gabungan secara tidak langsung diantara kedua pemimpin ini.



Anwar Ibrahim masih lagi belum boleh melupakan dendam kesumat terhadap Wee Choo Keong yang meninggalkan PKR kerana 'Anugerah Tuhan' sudah diibaratkan sebagai 'Anugerah Syaitan' parti PKR.

Wee Choo Keong jugalah yang telah 'menelanjangkan' perbuatan Anwar Ibrahim yang mengarahkan Rahimi Osman membuat 'Akuan Bersumpah' palsu melalui proksinya, Lateefah Koya.



Apa yang pasti, Wee Choo Keong mempunyai banyak rahsia Anwar Ibrahim yang boleh dikongsi bersama dengan Dato Shafei Abdullah ... kelebihan bagi BN/UMNO Wangsa Maju pada PRU 13 nanti.


GWM : PapaDiva Gomo kata Wee Choo Keong dah 'settle' ke dengan Pak Rashid? GWM kata Wee Choo Keong sudahpun 'settle' dengan Dato Shafei Abdullah.

1 comments:

Anonymous said...

jom berubah, selamatkan malaysia DARI ANWAR IBRAHIM