Thursday, February 3, 2011


GWM tidak terperanjat dengan langkah Prof Madya Mohd Noor Deris mahukan Majlis Fatwa Kebangsaan dan Majlis Raja Raja mengheret Nik Aziz ke muka pengadilan.

Dan sepatutnya bukan hanya Nik Aziz, malah kesemua ularmak kucing senak PAS perlu ditarbiyahkan juga.

Sudah tiba masanya segala bentuk fatwa keluaran Nik 'The Untouchable' Aziz wajib disangkal dan ditentang. Sudah terlalu banyak fatwa mee segera pelbagai perisa yang telah merosakkan akidah umat Islam dan bercanggah dengan syarak.


Manakan tidak ... Allah itu samseng! Pencarut! Undi PAS masuk syurga! Pangkah PAS tiga kali dapat pahala mengerjakan haji! Sembelihan UMNO haram! Anak hasil perkahwinan dengan UMNO zina dan haram! Menentang UMNO mati syahid! Jahiliyah jika tidak pangkah PAS! ... dan banyak lagi kenyataan karut marut mulut Nik Aziz.

Apa yang menyedihkan GWM adalah kedegilan dan kegilaan juak juak PAS secara membuta tuli menjadikan segala bentuk kenyataan Nik Aziz sebagai satu fatwa.


Hatta dosa zina ADUN Selising Saipul Bahrin telah diampunkan hanya melalui sembahyang istikharah oleh Nik Aziz, seperti yang dinyatakan oleh Ustaz Saidi Hussin!

Apakah umat Islam kini sudah dibolehkan menggunakan seorang penghubung (conduit) seperti paderi untuk diampunkan segala dosa!

GWM cukup bersetuju dengan Prof Madya Mohd Noor Deris sememangnya parti PAS adalah parti yang berlandaskan perjuangan Assabiyah.



Mujahid Yusof Rawa sendiri akui sememangnya PAS adalah parti yang bercirikan Assabiyah. Cuma PAS malu untuk mengaku bahawa UMNO tidak pernah tergelincir sedikitpun dari ajaran Islam.

Hanya dua persoalan yang GWM ingin jentik ke telinga dan minda juak juak PAS ... untuk dibuat renungan dengan cukup mendalam.


Sudahkan arwah ibubapa dan nenek moyang juak juak PAS berdaftar dan menandatangani borang ahli PAS. Jika tidak, dikhuatiri peluang untuk masuk syurga terhapus sama sekali!


Juak juak PAS perlu mendesak Nik Aziz dan para pemimpin PAS yang lain untuk keluar dari pakatan bersama DAP. Turut dikhuatiri seluruh ahli PAS sudah menjadi kafir kerana berkongsi kuasa dengan orang kafir!


GWM : Sampai bila mahu diperbodohkan oleh pemimpin PAS!


14 comments:

Anonymous said...

UMNO bersekongkol dengan cina MCA, Gerakan dan india MIC macamana pulak?

Unknown said...

ANON 9.12 AM ...

UMNO ADA KELUAR FATWA HARAM KE? HE HE HE!

GOOD MORNING!

keris said...

soalan standard dan bodoh dari juak PAS.
kafir dapig harbi jadi ketua diPenang boleh lak?

diselangor PAS jadi balaci DAPIG apa cerita.

dalam BN UMNO JADI KETUA, bukan mca mic.

itu ciri negara islam. bukan sikafir jadi ketua.

pas is dead

Unknown said...

SALAM KERIS ... MANTAP JAWAPAN SAUDARA!

Anonymous said...

majlis fatwa buat apa?tido saja ke..
kalau fatwa n aziz tak betul.sila buat penerangan kepada rakyat..ini senyap je..

Unknown said...

MARAH ANON 10.07 AM ... NANTI ADA LE TU! TUNGGGUUU ....

Ja'alni Kamilin said...

PAS=wahabi, ingat macam mana wahabi bunuh ulama masa rampas Makkah. Ramai orang muda2 tak tahu perkara ni

Unknown said...

ALHAMDULILLAH JA'LANI KAMILIN ...

MEMANG RAMAI ORANG MUDA DAN AHLI PAS TIDAK MENGETAHUI PERKARA INI!

TIDAK KURANG JUGA DENGAN AHLI PAS YANG TAHU MENGENAI PERKARA INI ... TETAPI MENDIAMKAN DIRI!

Anonymous said...

geng2 hamPAS keluar saja komen mmg menampakkan tak sekolah, bodoh dan malas membaca dan paling sedih... Buta Sejarah...

Anonymous said...

DULU AKU PANGKAH BULAN DAN BINTANG.... SEKARANG NIE TAK MAU LAGI PANGKAH BULAN BINTANG TU. AKU PILIH PANGKAH DACING PULAK. LAGIPUN SEKARANG NIE KLU NAK TIMBANG GETAH KENE GUNA DACING... RM15 SEKILO BEB...

Anonymous said...

Ya Allah, bagilah hidayah pada mereka yang memerlukan..

Anonymous said...

Tak yah debat dgn TGNA..meh debat ngan aku dah ler Prof(Prof Madya tuuuh) Ustaz tak layak debat dgn TGNA...Yang aku heran nape Menteri Ugama UMNO atau pun Dato Masitoh tak jawab pasal Fatwa TGNA..duk suh menteri penerangan yg jawab...bini dia pun tak menutup aurat nak ckp pasal islam..pehh dahhhhh...GWM anak cucu cicit aku tetap pangkah Pas walaupun pas kalah..

Anonymous said...

sorry semua brother di atas..

Aku nak lihat anwar berdebat dengan najib tapi.... najibbb... ahh malas aku nak ulas.. hampa semua paham-pahamlah nooo..

Anonymous said...

knpe nk tengok org lain.... tengok diri sendiri dulu ....