Friday, February 25, 2011


Hebat! ... hebat benar mukjizat seorang manusia yang bernama Nik Aziz dan parti PAS. Sekelip mata UMNO tidak kafir, sesaat kemudian UMNO kembali dikafirkan!

Ularmak Kucing Senak Nik Aziz sememangnya tidak boleh menerima teguran, lebih lebih lagi jika melibatkan Tun Dr Mahathir (TDM) dan UMNO. Berdesing telinganya jika kritikan 'sarcasm' TDM hinggap di muka beliau.



Soalan dan cabaran TDM sebenarnya masih lagi belum dijawab secara jelas oleh Nik Aziz. Nik Aziz bakal menempah maut jika menyebut UMNO kafir! Jalan paling selamat adalah dengan menyebut perkataan Jahiliyyah.




Barangkali Nik Aziz terlupa dengan apa yang pernah keluar dari mulutnya sebelum ini ... mungkin tidak pada judi, namun beliau lupa dengan hasil haram arak turut dimakan oleh pemimpin, penyokong dan ahli parti PAS.

Hasil haram arak ini juga digunakan untuk tujuan pembangunan di Kelantan ... bukankah itu bersubahat bersama Jahiliyyah namanya. Apakah Nik Aziz tidak termasuk dalam golongan Jahiliyyah juga?



Pengertian paling mudah ... hasil cukai arak dan lesen anjing digunakan kerajaan PAS Kelantan untuk mengeluarkan tender pembaikan jalan dan pembangunan. Hasil ini juga digunakan kontraktor Melayu sebagai pendapatan dan untung dari kerja kerja pembaikan jalan dan pembangunan.

Dan secara rasminya, kerajaan PAS Kelantan menggunakan hasil haram arak dan lesen anjing untuk menyuap ke mulut kontraktor kontraktor melayu di Kelantan. Jika ini bukan 'bersubahat', apakah namanya ... jika ini bukan tindakan Jahiliyyah, apakah maksudnya?



Sukar untuk GWM cukup memahami kenyataan Ularmak Nik Aziz kerjasama parti PAS dan DAP adalah satu rahmat bagi masyarakat Cina. Pening memikirkan dimanakah logik dan rasional parti DAP yang berkiblatkan Singapura boleh menjadi sahabat dunia akhirat parti PAS ... melainkan kerjasama politik.



Mungkin tindakan umat Islam dibawah ini menunjukkan penerimaan Islam oleh DAP. Parti DAP mungkin sanggup menerima Islam jika tindakan menjadi 'kurang ajar' dengan Raja dan Sultan dijadikan sebagai satu 'benchmark' yang wajib digunapakai.




Apa yang dinyatakan oleh TDM sememangnya benar ...



Orang UMNO tidak pernah berguling menggelupur didepan Raja dan Sultan seperti juak juak PAS ini. Mungkin inilah yang dimaksudkan sebagai Sokong PAS, Anda Islam!

3 comments:

wan said...

Nik Aziz yang sanggup buat apa saja untuk berkuasa. Merasa diri sudah terlalu alim. Sombong dan bongkak dengan ilmu yang ada. Dia seorang saja yang Islam, orang lain kafir. Jaga Kelantan tu baik2. Lahirkan manusia yang mempunyai modal insan yang tinggi. Bukan manusia yang pengotor, penipu dan perkara yang negatif

wan

Anonymous said...

Daripada kita melayan "Ular Mak! Pok Nik" ni, baik kita main games 'Angry Bird'. Alaa.. games burung yang lastik ba alif ba ya tuu... ekekekek

Anonymous said...

TAKEBEER!!!

TAKBEER!!

HAHAHAHAHAHA