Tuesday, February 7, 2012





RPK : Memang Rasuah Wujud Dalam Kerajaan Negeri Selangor ... bersumpah akan dedahkan bukti dan mahu Anwar mengambil tindakan.



GWM gesa Ketua Umum Pembangkang, Tuan Haji Anwar Ibrahim agar segera menjelaskan hutang piutang kerja-kerja fitnah yang telah dilakukan oleh Raja Petra Kamaruddin selama ini, untuk beliau dan Pakatan Rakyat.

Sudah tentu Tuan Haji Anwar Ibrahim tidak mahu dakwaan 'rekod bersih' Kerajaan Negeri Selangor bakal dirobek dan dijahanamkan dengan pendedahan bukti oleh RPK.

Tuan Haji Anwar Ibrahim perlu memahami situasi beliau. Bukan mudah melakukan propaganda dan fitnah terancang untuk mencalar imej Barisan Nasional yang dilakukan RPK. Sudah terlalu banyak groundwork yang dilakukannya.



Tuan Haji Anwar juga perlu memahami seorang 'psycho' seperti RPK. Apabila beliau berkata berani bersumpah, GWM percaya beliau akan lakukannya.

Tuan Haji Anwar Ibrahim mungkin tidak berani bersumpah ... namun tidak bagi 'psychophatic' seperti RPK. Sepatutnya Tuan Haji Anwar Ibrahim sudah lama melangsaikan segala invois-invois fitnah tertunggak beliau.

Mana bolek buat kerja tak bayar gaji? ... Ini satu kezaliman bagi seorang pemfitnah berdedikasi seperti RPK! Apa Tuan Haji Anwar Ibrahim tak belajar agama ke?

Tuan Haji Anwar Ibrahim tentu tidak mahu reputasi dan kredibiliti sebagai Anugerah Tuhan bakal bertukar kepada Anugerah Syaitan. Tuan Haji Anwar Ibrahim pun telah banyak menandatangani Perjanjian Syaitan dengan berbagai pihak.



Pssstt ... Barangkali Tuan Haji Anwar Ibrahim boleh memberi sedikit update mengenai isu penangkapan Hilmi Malik. Siapa yang bakal dikorbankan oleh PKR kali ini! 

Khalid Ibrahim atau Azmin Ali ...



4 comments:

me no name said...

Anon 4.07 .... Can wait for his statement kah before you condemn him ah?....... are you so takut kah that he will spill the kacangs on Anwar and PKR kah? ..... Sejuk kaki kah? i say men .... Cold feet lah ..... Hahahaha

Anonymous said...

Anon:4.07 Buah peliak dia termasuk...silap hari DSAI yang pegang... Ha ha ha

Unknown said...

COLD FEET? HAHAHA ... LAWAK TU ME NO NAME!

zulkifli mohamad said...

Helmi Malik. Takat ini ramai kata boyfriend Elizabeth, atau helmi juga rakan keRANJANG hero lain?..