Monday, February 6, 2012







Kerajaan negeri tidak mungkin panik dan gelabah jika setakat seorang ahli PKR yang ditangkap kerana memiliki dokumen palsu Kartu Penduduk (Kad Pengenalan dan juga Sijil Kelahiran (Surat Beranak) Indonesia.

Apa perlu kerajaan negeri mahu membawa perkara ini ke Mesyuarat Biro Politik PKR pada Rabu ini?

Melainkan jika semakin kuat fakta ahli PKR yang ditangkap itu adalah Hilmi Malik.



Dua faktor yang bakal menguburkan PKR sebelum pilihanraya umum perlu ditangani dengan seberapa segera. GWM telah menyatakan faktor-faktor tersebut dalam artikel sebelum ini. 

Klik ... Hilmi Malik Akan DIEKSTRADISI TIDAK LAMA LAGI.




Pada GWM, mesyuarat PKR Rabu ini hanya untuk membuat 'grouping damage control', siapa yang bakal dikapan dan dikuburkan sebelum pilihanraya umum nanti.

Strategi perlu disusun kembali kerana isu ini akan memberi 'domino effect' kepada pembuat keputusan yang mengarahkan Hilmi Malik bermastautin di Indonesia.

Elizabeth Wong pasti sukar untuk tidur dan melelapkan mata seminggu dua ini ... Jantan kabaret punya pasal, karier politik semakin hancur!



2 comments:

Anonymous said...

semakin senak pemimpin PKR!!! hop-hop hooray!!!

Anonymous said...

Lihat betapa besarnya kuasa Allah swt menyusun rentak langkah manusia, dua tahun bebas di indonesia, akhirnya terkesan jua disaat2 genting menjelang PRU13. Yang mana belum bertaubat, pergilah bertaubat sblm terlambat.
- Pesanan ini ditaja oleh OMEGA.