Thursday, February 9, 2012


Ada kebenaran kata bekas pemimpin PAS, Hasan Ali. Parti ini sudah dijangkiti dan dikuasai oleh parasit-parasit yang memakai serban dan kopiah untuk menabur fitnah dan melakukan pembohongan berterusan setiap masa.

Ketua Penerangan PAS Terengganu Azman Shapawi Abdul Rani berkata beliau dan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hasan telah mengadakan dialog bersama Persatuan pelacur yang mengaku menerima bantuan dana tahunan dari Kementerian Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.





Sebenarnya ada dua fitnah dan pembohongan yang dikemukakan oleh Azman Shapawi Abdul Rani; pertama beliau mendakwa pelacur yang ditemui dalam dialog bersama mempunyai persatuan. Kedua, beliau mendakwa Kementerian Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat memberi dana tahunan kepada persatuan tersebut.

Videoklip di atas dari rakan blogger Media Permatang Pauh (thank you Che Wan) adalah asas dan bukti paling kukuh dua tuduhan dan dakwaan Azman Shapawi Abdul Rani.

Laman blog Ketua Penerangan PAS Terengganu ini turut menyentuh perkara yang sama. Persatuan pelacur ini katanya lengkap dengan pengerusi, Timbalan Pengerusi, Setiausaha, Biro Kewangan dan Biro Penerbitan.





Timbalan Menteri Kementerian Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat, Datuk Heng Seai Kie masih menunggu bukti seperti yang didakwa oleh Azman Shapawi Abdul Rani.

Dan sehingga ke hari ini, Azman Shapawi Abdul Rani masih gagal tampil untuk membuktikan dakwaan dan tuduhan beliau terhadap Kementerian Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.



Full article, click ... APOLOGISE IF YOU LIED, ASSHOLE!



Pada GWM, Kementerian Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat tidak perlu menunggu permohonan maaf dari Ketua Penerangan PAS Terengganu Azman Shapawi Abdul Rani mahupun dari parti tersebut.

Parti parasit ini mahupun ahli-ahli yang bersekongkol didalamnya mustahil akan meminta maaf, Ini bukan dasar parasit yang diagungkan oleh parti ini.

Segerakan usaha mengambil tindakan mahkamah atau saman ke atas Ketua Penerangan PAS Terengganu Azman Shapawi Abdul Rani. Ini adalah tindakan paling wajar dan tepat dilakukan. Jangan buang masa menunggu permohonan maaf.

Jika kes ini melibatkan sehingga dibawa ke mahkamah, heret Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hasan sebagai saksi utama. Azman Shapawi Abdul Rani ada menyebut Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat ini ada bersama beliau sewaktu mengadakan dialog bersama persatuan pelacur.



Agensi dan badan kerajaan jangan lagi terlalu berlembut hati dengan tuduhan dan fitnah yang dilemparkan oleh parti-parti pembangkang.

Jika percaya kepada sistem perundangan negara, saman dan heret sialan-sialan ini ke muka pengadilan ...



0 comments: